airBaltic: Lidostai nevajadzēja baidīt pasažierus ar draudiem par pakalpojumu nesniegšanu

Latvijas nacionālā lidsabiedrība AS "Air Baltic Corporation" ("airBaltic") uzskata, ka ieviestā priekšapmaksa par lidostas pakalpojumiem neietekmēs pasažierus.

Kā biznesa portālam "Nozare.lv" sacīja "airBaltic" korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags, pasažieriem galvenais ir par saprātīgu cenu aizlidot uz konkrētu mērķi, ko "airBaltic" arī nodrošinās.

Vanags noliedza iespēju, ka priekšapmaksas prakse spētu ietekmēt pasažieru izvēli, un norādīja, ka "nav saprotams, kāpēc VAS "Starptautiskā lidosta Rīga" vajadzēja tracināt pasažierus ar paziņojumiem par pakalpojumu pārtraukšanu lidsabiedrībai, ja tā pirmā piedāvāja veikt priekšapmaksu par lidostas pakalpojumiem un nebija nekādu bažu, ka apmaksa netiks veikta".

""airBaltic" prioritāte ir zemas cenas, un faktiski tas, kas notiekot starp "airBaltic" un lidostu, ir disputs starp diviem uzņēmumiem par tarifu taisnīgumu," sacīja Vanags, norādot, ka tikai neatkarīga auditorkompānija varētu objektīvi izvērtēt tarifus, lai visiem aviopārvadātājiem tie būtu vienādi un neradītu diskriminējošus konkurences nosacījumus.

Patlaban "airBaltic" turpinot maksāt tarifus, kurus izvirzījusi lidosta un kurus lidsabiedrība uzskata par diskriminējošiem, sacīja Vanags.

Jau ziņots, ka šodien "airBaltic" veikusi priekšapmaksu par sniegtajiem pakalpojumiem VAS "Starptautiskajai lidostai Rīga"", biznesa portālu "Nozare.lv" informēja lidostā. Maksājums veikts par septiņu dienu periodu.

Svarīgākais