Satiksmes ministrija: Lidostai jārada pārliecība, ka tai pret visām aviokompānijām ir vienāda pieeja

Starptautiskās lidostas „Rīga” un aviokompānijas „airBaltic” domstarpības Satiksmes ministrijai nav jaunums. Uzņēmumi jau iepriekš ir izteikuši pārmetumus viens otram arī publiski. Strīda pamatā ir saimnieciski jautājumi, proti, lidostas skatījumā „airBaltic” nenorēķinās par pakalpojumu, ko ir saņēmusi. Savukārt aviokompānija kā pakalpojumu neapmaksāšanas iemeslus min lidostas labvēlību pret atsevišķiem pārvadātājiem.

Satiksmes ministrija uzskata, ka abām pusēm ir savi „mājasdarbi”, kas jāveic. Par sniegto pakalpojumu, protams, ir jānorēķinās, tomēr arī lidostai ir jārada pārliecība, ka tai pret visām aviokompānijām ir vienāda pieeja.

Valsts uzņēmumiem tāpat kā privātajiem uzņēmumiem ir jāaizstāv savas intereses. Ja abām pusēm neizdodas panākt risinājumu, komerciālus strīdus var izšķirt tiesa. Valsts intereses šajā gadījumā ir, lai ne viens, ne otrs uzņēmums neciestu zaudējumus un tiktu nodrošināta abu uzņēmumu darbība.

Svarīgākais