Jelgavas cukura pietiks līdz Jāņiem

"Jelgavas cukurfabrikas" ražotā cukura krājumi tirdzniecības vietās varētu beigties tuvākajā laikā - jau līdz Jāņiem, biznesa portālam "Nozare.lv" norāda aptaujātie mazumtirgotāju pārstāvji.

SIA "Rimi Latvia" mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa atzina, ka "Jelgavas cukura" krājumi ir atlikuši pavisam nelieli, atkarībā no katrā veikalā pieejamā preču atlikuma tie var beigties tuvākajās dienās, atsevišķos veikalos - pāris nedēļu laikā.

"Visticamāk, līdz Jāņiem šie krājumi būs izpirkti," sacīja Eniņa.

Viņa arī norādīja, ka pirktākais "Rimi" tīkla veikalos ir "Rimi" privātās preču zīmes cukurs, jo tas tiek piedāvāts par visizdevīgāko cenu.

Arī SIA "Maxima Latvija" preses sekretārs Ivars Andiņš apliecināja, ka Jelgavā ražotais cukurs palicis vairs tikai dažos "Maxima" veikalos, un arī piegādātāji atzīst, ka cukura krājumi ir beigušies. "Arī Latvijas patērētāji acīmredzot saraduši ar šo domu, tāpēc īpašs pieprasījums pēc vietējā cukura nav novērojams," norādīja Andiņš.

SIA "Palink", kas Latvijā darbojas ar diviem zīmoliem - "Iki" un "Cento", jau kopš šī gada 27.marta "Jelgavas cukuru" neiepērk, jo piegādātājam ir beigušies šī cukura krājumi. Līdz ar to "Jelgavas cukurs" vēl ir pieejams trīs "Iki" veikalos, tomēr krājumi drīzumā izbeigsies, pastāstīja "Palink" iepirkuma un piegādes tīkla vadītājs Ivars Kraučūns.

Viņš arī informēja, ka pircēji priekšroku dod cenu ziņā pieejamākajam. "Patlaban pirktākais ir "Cukurs PL", kas ir mūsu privātā preču zīme, savukārt otro vietu ieņem "Jelgavas cukurs", kas apliecina arī pircēju uzticību vietējam ražojumam," atzina Kraučūns.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais