Dzeramā ūdens pārdošanas apjoms pieaudzis par 20%-35%

Iestājoties karstam laikam, dzeramā ūdens pārdošanas apjoms pieaudzis par aptuveni 20%-35%, biznesa portālam "Nozare.lv" atzina pārtikas mazumtirgotāji.

Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, ūdens pārdošanas apjoms pieaudzis par aptuveni 20%, informēja "Rimi Latvia" mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.

"Tradicionāli ūdens kategorijā lielākais īpatsvars ir gāzētam ūdenim, arī procentuālais pieaugums gāzētajiem ir lielāks - pārdošanas apjoms palielinājies gan mazajiem 0,5 litru, gan lielajiem - 1,5 - 2 litru - iepakojumiem. Pircēju iecienītākie ūdens zīmoli ir "Rimi", "Mangaļi" un "Everest", norādīja Eniņa.

Savukārt "Maxima" veikalos šonedēļ ūdens pārdošanas apjoms palielinājies par 34,76%, salīdzinot ar nesezonas nedēļu martā, norāda "Maxima Latvija" preses sekretārs Ivars Andiņš.

Viņš arī atzīmē, ka no visa dzeramā ūdens apgrozījuma 45% ir negāzēts ūdens, savukārt 55% - gāzēts ūdens. "Maximā" pirktākais negāzētais ūdens ir "Maxima" tīkla privātā zīmola dzeramais ūdens "Tyras", negāzētais dzeramais ūdens "Mangaļi" un negāzētais dzeramais ūdens "Cido". No gāzētā dzeramā ūdens populārākie ir minerālūdens "Mangaļi", minerālūdens "Borjomi" un dzeramais ūdens "Ķekavas avots".

Ekonomika

Pērn audzis apdrošināšanas atlīdzībās izmaksāto summu apjoms par avārijām Latvijā, sasniedzot jau 73 miljonus eiro. Nākamgad OCTA cenas varētu kāpt. Apdrošinātājiem lielākās galvassāpes sagādā koplietošanas auto un taksometri, vēsta TV3.

Svarīgākais