Dzeramā ūdens pārdošanas apjoms pieaudzis par 20%-35%

Iestājoties karstam laikam, dzeramā ūdens pārdošanas apjoms pieaudzis par aptuveni 20%-35%, biznesa portālam "Nozare.lv" atzina pārtikas mazumtirgotāji.

Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, ūdens pārdošanas apjoms pieaudzis par aptuveni 20%, informēja "Rimi Latvia" mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.

"Tradicionāli ūdens kategorijā lielākais īpatsvars ir gāzētam ūdenim, arī procentuālais pieaugums gāzētajiem ir lielāks - pārdošanas apjoms palielinājies gan mazajiem 0,5 litru, gan lielajiem - 1,5 - 2 litru - iepakojumiem. Pircēju iecienītākie ūdens zīmoli ir "Rimi", "Mangaļi" un "Everest", norādīja Eniņa.

Savukārt "Maxima" veikalos šonedēļ ūdens pārdošanas apjoms palielinājies par 34,76%, salīdzinot ar nesezonas nedēļu martā, norāda "Maxima Latvija" preses sekretārs Ivars Andiņš.

Viņš arī atzīmē, ka no visa dzeramā ūdens apgrozījuma 45% ir negāzēts ūdens, savukārt 55% - gāzēts ūdens. "Maximā" pirktākais negāzētais ūdens ir "Maxima" tīkla privātā zīmola dzeramais ūdens "Tyras", negāzētais dzeramais ūdens "Mangaļi" un negāzētais dzeramais ūdens "Cido". No gāzētā dzeramā ūdens populārākie ir minerālūdens "Mangaļi", minerālūdens "Borjomi" un dzeramais ūdens "Ķekavas avots".

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais