Klienti visaugstāk apkalpošanas servisu tirdzniecības nozarē novērtējuši veikalos "Drogas" un "Dino Zoo", noskaidrots kampaņā Uzslavē labu servisu!.
No finanšu nozarē strādājošajiem uzņēmumiem visaugstāk novērtēta apkalpošana "Swedbank", AAS "Balta", "Parex banka", no telekomunikācijas nozarē strādājošajiem uzņēmumiem - "Lattelecom", "Tele2" un "Bite Latvija", no tūrisma nozarē strādājošajiem uzņēmumiem - Rīgas Tūrisma informācijas centrā, no ēdināšanas nozarē strādājošajiem uzņēmumiem - restorānā "KID", no valsts iestādēm - Autotransporta direkcijā, no skaistumkopšanas, medicīnas un sporta nozarē strādājošajiem uzņēmumiem - "Optika Metropole", no kurjerpakalpojumu nozarē strādājošajiem uzņēmumiem - "Post Service".
Šodien uzslavētākie uzņēmumi saņēma diplomus un īpašas uzlīmes "Klienti mūs uzslavē 2010", kuras darbiniekiem un sabiedrībai arī turpmāk atgādinās, ka klients ir uzņēmuma lielākā vērtība un prioritāte.
"Labsserviss.lv" kampaņas rīkotāji arī izteica īpašu atzinību "Swedbank" un "Lattelecom" par ieguldījumu klientu apkalpošanas kultūras attīstībā Latvijā, piešķirot diplomu un īpašu uzlīmi "Servisa patrons 2010".
Savukārt kampaņas galvenā partnera "Swedbank" īpašā atzinība par iedvesmojošu piemēru servisa līmeņa celšanā valsts un pašvaldību sektorā tika izteikta Valmieras pilsētas pašvaldībai.
Otrs galvenais kampaņas partneris "Lattelecom" pasniedza simpātiju balvu Latvijas Universitātei. Tāpat "Labsserviss.lv" šogad pasniedza simpātiju balvu kinoteātrim "Cinamon" kā aktīvākajam jaunpienācējam.
Šogad kampaņā piedalījās 67 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1000 apkalpošanas vietas visā Latvijā. Tāpat kampaņas laikā saņemts rekordliels skaits uzslavu no klientiem.
Kampaņa "Uzslavē labu servisu!" norisinājās visu martu. Uzslavēt bija iespējams, zvanot vai sūtot bezmaksas īsziņu, aizpildot anketu apkalpošanas vietās vai mājaslapā "www.labsserviss.lv".