Ievērojami sarucis interneta kafejnīcu apmeklētāju skaits

Ievērojami sarucis interneta kafejnīcu apmeklētāju skaits, apstiprina biznesa portāla "Nozare.lv" aptaujātie interneta kafejnīcu pārstāvji.

Pēdējā gada laikā apmeklētāju skaits interneta kafejnīcās krities par aptuveni 20%, norāda interneta kafejnīcas "Pele" pārstāvis. Viņš stāsta, ka šī interneta kafejnīca vairāk orientējas uz vecāka gadagājuma cilvēkiem, kas internetā pērk biļetes, sazinās ar radiem un draugiem ārzemēs un tamlīdzīgi, ne tik daudz uz pusaudžu un jauniešu auditoriju.

Savukārt interneta kafejnīcas "Planēta" darbiniece atzīst, ka kritums apmeklētāju skaita ziņā varētu būt pat 30%-40% apmērā.

SIA "Eiro Red" piederošās interneta kafejnīcas "Elik" pārstāvis norāda, ka klientu skaits interneta kafejnīcā ir ievērojami samazinājies. Auditorijas profilā īpašu izmaiņu nav - interneta kafejnīcas joprojām visaktīvāk apmeklē jaunieši un pusaudži.

Viņš norāda, ka, salīdzinot ar pagājušo gadu, samaksa par interneta kafejnīcas pakalpojumiem nav mainījusies.

Interneta pakalpojumus interneta kafejnīcās var izmantot, vidēji sākot no 30 santīmiem par pusstundu līdz 1,30 latiem par trim stundām.

Lai noturētu klientus un piesaistītu jaunus, interneta kafejnīcas piedāvā dažādas akcijas, piemēram, agri no rītiem un vēlu vakaros interneta pakalpojumi ir izmantojami par īpaši izdevīgu samaksu.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais