Vācijā samazinājies alus patēriņš

Pagājušajā gadā Vācijā pārdoti mazāk nekā 100 miljoni hektolitru alus, kas ir zemākais līmenis kopš 1989.gada, teikts ceturtdien izplatītajā Vācijas Statistikas biroja paziņojumā.

Salīdzinot ar 2008.gadu, alus realizācijas apjoms Vācijā samazinājās par 2,8%.

Alus pārdošanas apjoms Vācijā pakāpeniski samazinās jau vairākus pēdējos gadus.

Neliels pieaugums bija reģistrēts vien 2006.gadā, kad Vācija uzņēma Pasaules kausa izcīņas finālturnīru futbolā.

Vācijas Alus ražotāju federācijas pārstāvis Peters Hāns pauda cerību, ka šogad Dienvidāfrikā notiekošais Pasaules kausa finālturnīrs futbolā atkal varētu veicināt alus pārdošanas apjoma palielināšanos.

"Mēs ceram, ka šogad būs labs laiks, ka Vācijai Pasaules kausā veiksies labi un ka daudz vāciešu dosies uz krogiem vai alus dārziem, lai skatītos futbola spēles un baudītu labu alu," viņš norādīja.

Alus ražotāju federācija alus pārdošanas apjoma samazināšanos pagājušajā gadā galvenokārt skaidroja ar Vācijas ekonomisko lejupslīdi.

Kā ziņots, Vācijas ekonomika pērn samazinājās par 5%, tādējādi piedzīvojot lielāko kritumu kopš Otrā pasaules kara.

Alus realizācijas apjoma samazināšanos Vācijā pērn veicināja arī salīdzinoši sliktais laiks, cenu kāpums, kā arī smēķēšanas aizliegums bāros un restorānos.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.