Seši Latvijas pārtikas uzņēmumi piedalīsies izstādē "Zaļā nedēļa" Berlīnē

No 15.janvāra līdz 24.janvārim Berlīnē notiks pārtikas, lauksaimniecības un dārzkopības izstāde "Zaļa nedēļa", kurā piedalīsies seši Latvijas pārtikas uzņēmumi, kā arī zemkopības ministrs Jānis Dūklavs.

Dūklavs 14.janvārī un 15.janvārī Berlīnē darba vizītē apmeklēs 75.starptautisko izstādi "Zaļā nedēļa", kā arī piedalīsies Berlīnes lauksaimniecības forumā un Berlīnes lauksaimniecības ministru galotņu apspriedē.

Vizītes laikā Dūklavs plānojis tikties ar Vācijas Federālo pārtikas, lauksaimniecības un patērētāju aizsardzības ministri Ilzi Aigneri, Berlīnes valdības birģermeistaru Klausu Voveraitu, Krievijas lauksaimniecības ministri Jeļenu Skriņņiku, Bavārijas Pārtikas, lauksaimniecības un mežsaimniecības ministru Helmutu Brunneru, Lietuvas lauksaimniecības ministru Kazi Starkēviču un Igaunijas lauksaimniecības ministru Heliru Valdoru Sēderu.

Paredzētas arī sarunas ar Latvijas un Vācijas sadarbības pavalstu - Brandenburgas, Bādenes-Virtembergas un Šlēzvigas-Holšteinas - amatpersonām. Tāpat Dūklavs apmeklēs izstādes "Zaļā nedēļa" dalībnieku ekspozīcijas un pasākumus.

Kā biznesa portālu "Nozare.lv" informēja biedrības "Mārketinga padome" sabiedrisko attiecību speciāliste Andra Ūdre, "Zaļā nedēļā" būs arī Latvijas pārtikas ražotāju stends, kurā piedalīsies seši uzņēmumi. Uzņēmumu dalību izstādē finansē "Mārketinga padome". Latvijas ražotājus izstādē varēs atrast hallē 8.2, 108.stendā.

Izstādē ar paipalu olām piedalīsies SIA "Paipal Farm", ar smiltsērkšķu sulu - SIA "Dienvidi plus", ar dzērvenēm pūdercukurā "Mandor-Rīga", ar piena produktiem SIA "Mālpils piensaimnieks", ar saldumiem SIA "Sfeks" un alus ražotājs SIA "Zaksi" ar Užavas alu.

Starptautiskā Berlīnes "Zaļā nedēļa" ir pasaules lielākā pārtikas, lauksaimniecības un dārzkopības izstāde.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais