"Top trīs" veiksmīgākie jaunie produkti pērn bija "Lāčplēsis alus Ekstra", "Dan Sukker" cukurbiešu baltais cukurs un "Cido Enjoy" bezalkoholiskais dzēriens ar citronu, piparmētru un zemeņu garšu, liecina "Nielsen Holdings N.V." pētījums par pērna gada veiksmīgākajiem jaunajiem produktiem.
Sesto gadu pēc kārtas "Nielsen" ir noteikusi iepriekšējā gada veiksmīgākos jaunos produktus Latvijā ātrās aprites patēriņa preču (FMCG) sektorā.
"Labākais jaunais produkts izvēlēts, balstoties gan uz pārdošanas rezultātiem, gan patērētāju viedokli," saka "Nielsen Latvia" vadītāja Iveta Pukše.
Pētījumā kā veiksmīgākais piena produkts tika atzīts "Tukuma piena" ražotais baltais biezpiena sieriņš "Skudru pūznis", no personīgās higiēnas precēm veiksmīgākā bijusi "L’Oreal" ražotā "Maybelline" skropstu tuša "Rocket Volum' Express", bet pārstrādātās gaļas produktu grupā veiksmīgākie bijuši "Rīgas miesnieka" klasiskie "Doktora cīsiņi".
2013.gada veiksmīgākie jaunie produkti ir noteikti arī Lietuvā un Igaunijā, kur uzvarētājs Igaunijā ir "Tere" piens ar D-vitamīnu un Lietuvā - malta kafija "Jacobs Kronung Golden Edition".
"Nielsen Holdings N.V." ir globāla informācijas un mērījumu kompānija ar vadošo pozīciju mārketinga un patērētāju informācijas, televīzijas un citu mediju mērījumu, tiešsaistes mērīju, mobilo mērījumu jomā. "Nielsen" strādā aptuveni 100 valstīs, un tās centrālie biroji atrodas Ņujorkā ASV un Diemenā Nīderlandē.