"Dienvidu tilts" kļūst par AS "Transport Systems"

Paplašinot darbību ārpus Latvijas, AS "Dienvidu tilts" ir nomainījusi juridisko nosaukumu un turpmāk būs AS "Transport Systems".

"Transport Systems" apvieno vietējo tiltu un citu infrastruktūru objektu būvnieku labākās zināšanas un unikālo pieredzi. Arī pēc nosaukuma maiņas uzņēmumu aliansē, tāpat kā līdz šim, ietilps SIA "Skonto būve", AS "Latvijas tilti", AS "BMGS", SIA ''Tilts", SIA "Rīgas tilti" un SIA "Viadukts".

"Transport Systems" mērķis ir kļūt par spēcīgu starptautisku uzņēmumu, piedāvājot sarežģītu transporta un infrastruktūras objektu būvniecību augstā profesionālā līmenī. Arī turpmāk "Transport Systems" būs Latvijas uzņēmums.

Guntis Rāvis, AS "Transport Systems" padomes priekšsēdētājs: "2002.gadā pieredzes bagātākie Latvijas uzņēmumi apvienojās, lai kopīgiem spēkiem īstenotu vērienīgāko un modernāko projektu Baltijas valstīs - Dienvidu tiltu ar estakādēm un pievadceļiem. Projektu veiksmīgi realizējot, guvām pārliecību, ka Latvijas uzņēmumi paši saviem spēkiem spēj uzbūvēt sarežģītus un modernus infrastruktūras objektus un veiksmīgi konkurēt ar ārzemju uzņēmumiem. Paplašināt darbību un mest izaicinājumu ārzemju konkurentiem, par konkurētspējīgu cenu būvējot transporta un infrastruktūras objektus Eiropā, NVS un Tuvajos Austrumos - "Transport Systems" nākamais attīstības posms."

"Transport Systems" jau piedalās vairākos starptautiskos infrastruktūras objektu būvniecības iepirkuma konkursos.

Uzņēmuma nosaukuma un zīmola maiņa klientiem un partneriem nekādas papildus darbības neradīs. Visi līgumi un vienošanās, kas slēgtas ar AS "Dienvidu tilts", ir spēkā. Uzņēmuma reģistrācijas numurs, juridiskā adrese, bankas konta numuri, kompānijas izpildinstitūcijas un rekvizīti saglabājas līdzšinējie.

Ekonomika

Latvijā gadā ir 12 papildu brīvdienas (Lieldienās, Jāņos, Latvijas Republikas Neatkarības atjaunošanas dienā, Latvijas Republikas Proklamēšanas dienā, Darba svētkos, Ziemassvētkos un Jaungadā). Lielākā daļa cilvēku, izņemot darbaholiķus, labprāt iegūtu vēl pāris papildu brīvdienas, piemēram, Lāčplēša dienu un 15. augustu. Arī darba nedēļa varētu būt īsāka. Ekonomisti gan krata pirkstu – papildu brīvdienas Latvijai izmaksājot dārgi.

Svarīgākais