Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) iepriekš noteiktajā termiņā nav saņēmis SIA "Parking service Latvia" skaidrojumu par iemesliem, kāpēc autostāvvietā degvielas uzpildes stacijas (DUS) "Dinaz" teritorijā Rīgā, Hanzas ielā, nav sniegtas skaidras norādes patērētājiem, ka minētā autostāvvieta ir maksas.
PTAC bija noteicis, ka skaidrojums uzņēmumam PTAC jāsniedz līdz 27.novembrim, taču šajā termiņā paskaidrojumi nav saņemti, tāpēc centrs paredzējis šīs nedēļas beigās nosūtīt tam atkārtotu atgādinājumu ar aicinājumu iesniegt paskaidrojumus, kā arī matemātisku aprēķinu par autostāvvietas noteikumos iekļautā līgumsoda apmēru un piemērošanu, izvērtējot tā taisnīgumu.
Kā aģentūru LETA informēja PTAC, ja paskaidrojumi netiks saņemti, tad izpildei varētu tikt nodots lēmums, kas liek "Parking service Latvia" tiesisku pienākumu nekavējoties izbeigt negodīgu komercpraksi, kas izpaužas kā patērētāja lēmuma pieņemšanai nepieciešamas būtiskas informācijas par maksas autostāvvietu noklusēšana un riteņu bloķētāju uzlikšana un nenoņemšana, kamēr patērētājs ir veicis soda naudas samaksu.
Kā zināms PTAC iepriekš konstatēja: gadījumos, ja patērētāji nav veikuši apmaksu par autostāvvietu, viņu automašīnām tiek uzlikti riteņu bloķētāji, kas netiek noņemti līdz brīdim, kad patērētājs ir veicis soda naudas samaksu.
PTAC par šādu uzņēmuma rīcību bija saņēmis vairāku patērētāju sūdzības, tāpēc sācis administratīvo lietu, kurā piemērojis pagaidu noregulējumu un kā negodīgu aizliedzis "Parking service Latvia" īstenoto komercpraksi.
PTAC lietas izpēti uzsācis pēc vairākām patērētāju sūdzībām. Izvērtējot PTAC rīcībā esošo informāciju un materiālus, PTAC atzinis, ka "Parking service Latvia" īsteno maldinošu un agresīvu komercpraksi attiecībā pret patērētājiem.
Pagaidām PTAC nekonkretizē termiņu, kādā lietas izskatīšana varētu tikt pabeigta.