Betty Barclay pure pastel mint & lemon duets ir paredzēts sievietēm, kuras sveic pavasari arī ar moderniem tērpiem: viņas valkā mīkstus, plūstošus audumus maigos pasteļtoņos. Viņas izprot modi un novērtē estētisku skaistumu, tāpēc zina, kā rotaļāties ar maigu, sievišķīgu, pavasarim atbilstīgu krāsu galeriju. Galvenās mērķa grupas vecums: no 17 līdz 44 gadiem
Virsnotis Juzu, jāņogas un rozā pipari Sirds notis Ilangilangs, ciklamena un tēja ar rožu aromātu Pamata notis Sandalkoks un sylkolide
---
Virsnotis Mandarīni, citroni un zaļie āboli Sirds notis Vijolīšu lapas, maijpuķītes un frēzijas Pamata notis Sandalkoks, dzintars un muskuss
---
BOSS MA VIE FLORALE ir jaunais BOSS Parfums ziedu aromāts sievietēm no leģendārās BOSS MA VIE smaržu kolekcijas. Aromāts cildina visas īpašības, kas veido mūsdienu sievieti, un apvieno tās svētku simbolā - ziedu pušķī.
Papildinot panākumus guvušās smaržas BOSS MA VIE POUR FEMME un BOSS MA VIE INTENSE, ar smaržu BOSS MA VIE FLORALE laišanu tirdzniecībā tiek pabeigta trīs aromātu kolekcija, ko iedvesmojusi mūsdienu sievietes dzīve. Kolekcijas pēdējais svaigais un liegais aromāts aicina smaržu lietotāju apstāties, lai nesteidzīgi izbaudītu un novērtētu katru savas dzīves mirkli.
Pirmās uzvēdī smaržu BOSS MA VIE FLORALE kaktusa ziedu sākuma notis, kas slēpj sievišķīgu spēku un neatkarības izjūtu, kāda sievietei nepieciešama, lai atvilktu elpu. Pašā smaržu sirdī kaktusa ziedu dabisko eleganci izceļ divas efektīgas un leģendāras parfimērijas notis - Indijas jasmīna un rozes ēteriskās eļļas dvesma. Kopā uzburot skaista ziedu pušķa tēlu, šie plaukstošie ziedi simbolizē sievietes nepieciešamību apstāties un izbaudīt īpašos notikumus.
Smaržu nošu krāšņajā ziedu aromātā ir lieliski līdzsvarota BOSS MA VIE oriģinālā sārto un balto ziedu buķete. Maigs rozā frēzijas akords un jasmīna ziedlapiņu elpa savijas ar delikāto rožu pumpuru akordu, veidojot dabiski līdzsvarotu un īpaši smaržīgu ziedu kompozīciju, tā lai šķistu, ka grimsti svaigu ziedu aromāta mākonī.
Iedvesmojot BOSS sievieti kādu brīdi atvēlēt tikai sev vienai, ambras akords paspilgtina siltās ciedrkoka pamatnotis, savukārt pieskaņotais Šrilankas sandalkoka koksnes aromāts izceļ vidusnošu izmeklēto ziedu smaržu un uzbur pilnu elegantā ziedoņa ainu.
Smaržas BOSS MA VIE FLORALE ir iepildītas maigi sārtā pudelītē ar nevainojami izstrādātu kristāldzidru vāciņu, atspoguļojot BOSS sievietes īpašo attieksmi. Savukārt pudelītes sudrabainā josla koptēlam piešķir patīkamu sievišķību.
Ieteicamās mazumtirdzniecības cenas:
---
Jaunās svaigās smaržas BOSS BOTTLED TONIC no leģendārās BOSS BOTTLED aromātu kolekcijas atklāj jaunu modernas vīrišķības šķautni, aicinot Mūsdienu Vīrieti veltīt brīdi tam, lai sakoncentrētos ceļā uz panākumiem.
Arvien straujākajā pasaulē Mūsdienu Vīrietis apzinās, cik svarīgi ir atvilkt elpu un atrast laiku, lai uzlabotu savas izredzes pirms došanās tālāk. Smaržas BOSS BOTTLED TONIC atspoguļo šo ambiciozā, apņēmīgā un uz veiksmi vērstā Mūsdienu Vīrieša nepieciešamību un ar unikālo smaržu raksturu iedvesmo viņu sasniegt savus mērķus.
Izteikti vīrišķīgo un svaigo aromātu BOSS BOTTLED TONIC veido elegants maisījums ar izsmalcinātām citrusa, garšvielu un koksnes notīm, piešķirot klasiskajam aromātam gaišāku atsvaidzinošu nokrāsu.
Aromāts BOSS BOTTLED TONIC uzvirmo ar dzeldīgā greipfrūta, rūgtā apelsīna un citrona spirgtumu, kas saplūst ar ābola akcentu, nesot līdzi īstu svaiguma lādiņu un spēcinošu možumu. Šajā akordā jūtama viegla izsmalcinātība ar rūgtenām niansēm, kas sasaucas ar dinamisko kontrastu kombināciju, kura atspoguļo līdzsvaru, ko Mūsdienu Vīrietis cenšas panākt, tiecoties īstenot mērķus, bet paliekot pie savām vērtībām.
Iesmaržojoties ingveram, straujš saviļņojums aromāta vēsajām sākuma notīm piešķir negaidītu dzīvīgumu. Aromātā izcelta klasiskajām smaržām raksturīgā dinamiskā krustnagliņu, ģerānijas un kanēļa nošu kombinācija, savukārt ingvers šai buķetei piešķir jaunu un unikālu šķautni - intensīvu, bet nosvērtu, gluži kā aromāta lietotājs.
Saglabājot klasiskā aromāta koksnes pamatnošu izsmalcinātību, cēlā vetivērijas dvesma uzbur zemes piesātināto smaržu un iedzīvina Mūsdienu Vīrieša īsto būtību un vērtības, kas viņu pavada, lai kur viņš dienas laikā atrastos.
Smaržas BOSS BOTTLED TONIC ir iepildītas leģendārajā klasisko smaržu BOSS BOTTLED pudelītē - šoreiz atsvaidzinoši zilā tonī, lai demonstrētu aromāta pacilājošo mundrumu un dzīvīgumu, kas raksturo Mūsdienu Vīrietim nepieciešamo možās skaidrības mirkli.
Fotogrāfs Klifs Vats ir uzņēmis fotogrāfijas smaržu BOSS BOTTLED TONIC jaunajiem reklāmas plakātiem, kuros attēlots Mūsdienu vīrietis un vērtības, pie kurām viņš pieturas savā dzīvē, - drosme, spēks un godīgums. Uzņemtie attēli izstaro svaigu, panākumiem atvērtu skatu uz dzīvi.
Ieteicamās mazumtirdzniecības cenas: