Šodien 2011. gada F1 sezonas 3. posmā Ķīnā skaistu uzvaru izcīnīja ''McLaren'' pilots Luiss Hamiltons, aiz sevis atstājot ''Red Bull'' līderu Sebastianu Fetelu. Fantastisku posmu aizvadīja Marks Vēbers, kurš sacīkstes uzsāka no 18. pozīcijas, bet noslēdza uz goda pjedestāla zemākā pakāpiena.
Sacensību starts izvērtās ļoti aizraujošs – neveiksmīgi startējot Sebastianam Fetelam, ''Red Bull'' līdera kļūdu nadzīgi steidza izmantot abi ''McLaren'' piloti – Džensons Batons un Luiss Hamiltons – attiecīgi iekārtojoties 1. un 2. vietā [Batona pārsvars pār 3. Vietā esošo Fetelu jau pēc 1. apļa sasniedza divas sekundes]. Iemesls smaidīt pēc starta arī Mihaela Šūmahera talanta cienītājiem – pieredzējušais vācietis posma ievadā no 14. pozīcijas ielauzās labāko braucēju desmitniekā. Zīmīgi, ka Hamiltona formulai pirms paša posma sākuma radās problēmas ar dzinēju, kā rezultātā brita formula uz starta/finiša taisnes tika nogādāta neilgu brīdi pirms tā saucamā laika deadline.
14. aplī sākās 1. nopietnā cīņa starp līderu trio – to ievadīja Fetels, kurš sākumā apsteidza acīmredzami lēnāko Hamiltonu, bet vēlāk amizantā veidā vācietis apsteidza arī Batonu – abiem pilotiem vienlaikus iebraucot boksos, Batons pieļāva kļūdu un apstājās ''Red Bull'' komandas boksos – vietā, kur formulu jāparko bija aiz muguras esošajam Fetelam. Izmatojis brita kļūdu, Fetels atgriezās trasē pa priekšu Batonam. Paralēli lielā trijnieka cīņai un boksu apmeklējumam, pavisam nemanāmi uz līderpozīciju pakāpās Niko Rosbergs, bet 6. vietu, pateicoties agresīvai braukšanai, nopelnīja Šūmahers.
Pateicoties sekmīgiem boksu apmeklējumiem, sacensību 2. pusē čempionāta favorīts Fetels atguva 1. pozīciju, kamēr nedaudz aiz viņa Rosbergu un Masu apdzina pārliecinoši braucošais Hamiltons, kura formulai trīs boksu apmeklējumu dēļ bija daudz svaigākas riepas nekā oponentiem. Lidojot pa trasi, Fetelu turpināja ķert rokā Hamiltons, bet nopietnas pretenzijas uz 3. vietu izteica gan Masa, Batons un Rosbergs.
Jo tuvāk nāca sacensību beigas, jo sīvāk cīnījās Fetels ar Hamiltonu, līdz 52. aplī [četrus apļus līdz sacīkšu beigām] brits apsteidza čempionāta līderi, pierādot, ka trīs pitstopu stratēģija bijusi pareizākā Ķīnas GP. Tikmēr veiksmīgā cīņā par 3. vietu ar Batonu nemanāmi iesaistījās arī ''Red Bull'' 2. pilots Marks Vēbers, kurš sacensības uzsāka no 18. (!) pozīcijas un sacensību lielāko daļu atradās līderu ēnā. Izmantojot riepu svaigumu, austrālietis tikai pašā pēdējā aplī apsteidza Batonu, liekot gavilēt saviem mehāniķiem.