"Mercedes" komandas vadītājs Toto Volfs uzskata, ka radio sarunu ierobežojumu dēļ, kas stājas spēkā šogad, F1 sacīkstēs piloti pieļaus daudz vairāk kļūdu nekā līdz šim.
Lai gan jau iepriekš bija noteiktas lietas, ko ar radio starpniecību komandas nedrīkst nodot saviem pilotiem sacensību laikā, šogad ierobežojumi būs vēl striktāki.
"Jauno noteikumu dēļ mēs būsim daudz ierobežotāki attiecībā uz informācijas nodošanu pilotiem sacīkšu laikā," atzīst Toto Volfs. "Stratēģija, dzinēja regulēšana, riepu izvēle un pat pitstopi - turpmāk daudz vairāk lietas būs jāizlemj pašiem braucējiem. Daudz mazāk tiks izmantoti algoritmi un inženieru padomi, kas nozīmēs, ka sagaidāms daudz vairāk kļūdu. Man patīk, ka turpmāk pilots būs tas, kurš pieņems lēmumus, nevis viss tiks kontrolēts ar pulti no boksiem."
"Mercedes" pilots Lūiss Hamiltons, kurš nesen izteicās neampierinātību ar šī brīža F1 sacīkšu mašīnām, turpretī pret šādām pārmaiņām noskaņots negatīvi. Kādā intervijā viņš atzina, ka nezina, kāpēc šāds lēmums pieņemts.
Tajā pašā laikā Volfs uzskata, ka tas sacīkšu gaitu padarīs grūtāk prognozējamu. Iepriekš "Mercedes" abiem pilotiem nereti izvēlējās vienādu stratēģiju, lai nodrošinātu līdzvērtīgus apstākļus gan Hamiltonam, gan Niko Rosbergam cīnīties par uzvarām, taču tagad vairāk teikšanas būs pašiem sportistiem.
"Šis ir pilnībā pozitīvs solis," uzskata Volfs. "Mērķis bija padarīt visu grūtāk prognozējamu, dažādot notikumus, un tieši tas viss arī notiks. Tagad ir iespēja, ka cīņas starp mūsu pilotiem atrisināsies dažādos veidos. Turpmāk piloti dažādos sacensību brīžos izmantos dažādu dzinēja jaudu, jo tiem pašiem vajadzēs pieņemt lēmumus šajā jautājumā. Mašīnas kļūs dažādākas, tās vairs nebūs tik līdzīgas."
Volfs norāda, ka šogad pilotiem pirms sacīkstēm būs vairāk jāplāno dažādi scenāriji, sacīkšu laikā jāmēģina stratēģijas atcerēties, kā arī būs vairāk jāpaļaujas uz saviem instinktiem ātru lēmumu pieņemšanā.