Daudzu līdzjutēju iemīļotais F1 pilots Kimi Raikonens iesaka padarīt sacīkstes mazliet bīstamākas, jo tas, viņaprāt, ir viens no veidiem kā tās atkal padarīt aizraujošākas.
Arī Raikonens ir to cilvēku pusē, kas uzskata, ka šobrīd F1 sacensības ir zaudējušas savu kādreizējo spožumu un kļuvušas mazāk baudāmas. Būdams viens no pieredzējušākajiem aktīvajiem F1 pilotiem, viņš labi atceras, kāda Formula 1 bija pirms desmit gadiem un senāk.
"Kad es ienācu Formulā 1, šīs sacīkstes visiem šķita aizraujošākas," viņš stāsta TV kanāla "Canal+" pārstāvim Žanam Alezī. "Tolaik tā tiešām bija virsotne!"
Raikonens F1 čempionātā debitēja 2001. gadā, kad vēl tika izmantoti 3 litru V10 motori un sacensībās startēja arī Alezī. Tolaik Raikonena cīņu biedri bija arī Mihaels Šūmahers, Mika Hakinens, Huans Pablo Montoija, Ralfs Šūmahers, Žaks Vilnēvs, Haincs-Haralds Frencens un citi līdzjutēju iemīļoti sportisti.
"Tas bija sen un būtībā būtu jābūt tā, ka tagad mašīnas ir ātrākas un sacīkstes vēl aizraujošākas," turpina Raikonens. "Tomēr patiesībā viņi mēģināja padarīt tās lēnākas. Esmu pārliecināts, ka tagad ir laiks kaut ko darīt, lai cilvēkiem šīs sacīkstes būtu interesantāk vērot. Ir jāredz ātrums. Padariet tās mazliet bīstamākas! Jo tas viss ir daļa no šīs spēles. Protams, mēs negribam redzēt, ka kāds tiktu savainots, tomēr sacensības tā kļūtu interesantākas."
2001. gadā debiju F1 čempionātā piedzīvoja arī Fernando Alonso.
"Pēdējā reize, kad mašīnā spēju sajust mentālu un fizisku izaicinājumu, bija 2005. gadā," viņš stāsta. "Tolaik formulas bija kādas astoņas sekundes aplī ātrākas. Šī gada Malaizijas "Grand Prix" uzvarētājs tolaik ar tādu ātrumu būtu apdzīts par sešiem apļiem! 6-7 sekundes aplī, tās ir 6 vai 7 minūtes nost no sacīkstes kopējā rezultāta un tā ir liela slodze gan fiziski, gan mentāli. Pirms desmit gadiem visi gāja uz maksimumu."