Komentāri / Krievijas impēriskuma atdzimšana
 

90 komentāri

JJons
Lielais Tēvijas karš ir Otrā pasaules kara sastāvdaļa, nevis kāda speciāla Krievijas terminoloģija.
9.novembris 2017, 9:52 Atbildēt
NNuja
tikai Latvijā nekāda " Lielā Tēvijas kara" nebija,mums tas bija Otrais pasaules karš.Lielo Tēvijas karu lai svin tie,kuriem viņš bija,tas nekas,ka paši to iesāka.
9.novembris 2017, 12:25 Atbildēt
!!
Pabeidz vidusskolu!
9.novembris 2017, 13:47 Atbildēt
DDiemžēl
Tajā laikā,kad es beidzu vidusskolu,tur mācīja,ka Lielais Tēvijas karš esot bijis arī latviešiem un Latvija 1940.gadā esot brīvprātīgi iestājusies " brālīgo tautu saimē" PSRSTagad izrādījās,ka tā nu gluži vis neesot bijis-ne ar to iestāšanos,ne arī ar latviešu Tēvijas karu.
9.novembris 2017, 16:30 Atbildēt
!!
Tad mēs bijām PSRS un tā vēsture bija, kā visiem Padomijā, bet Krievijai tas vēl tagad ir Tēvijas karš.
9.novembris 2017, 16:47 Atbildēt
nnaivais
vai tas ,ka krievi kopā ar Vāciju uzbruka Polijai, arī ir pieskaitāms Lielajam Tēvijas karam?Vai kā?
10.novembris 2017, 11:10 Atbildēt
IIlze.
Gandriz ar sabiedrotajiem krieviju sagrabam un sadalijam tik tas dzerajs jelcins kam vainas apzina skustejas kas ciesi sadarbojas ar krievijas specialo dienestu un izvirzija puutinu prezidenta.
10.novembris 2017, 8:12 Atbildēt
JJūlis
1917.gada notikumus izraisīja brīvais tirgus. Tad Petrogradas tirgotāji sacēla debesīs pārtikas cenas. Cara valdība neatrada pretlīdzekli šādai nodevīgai rīcībai. Līdzīgi notikumi bija arī Vācijā, kur uz veikalu bija jāiet ar naudas maisu. Otrā pasaules kara laikā valdības ieviesa pārtikas kartītes, kas pārtikas tirgu likvidēja.
9.novembris 2017, 10:33 Atbildēt
hho ho hõõõ
pagaidi, vācijā ar to maisu gāja 1923. gada(tu taču lasīji remarka "melno obelisku", bet iedomājies situāciju, - lai kas notika 17. gadā, bet vēl visu 16. gadu kaut kādu "kronēto mēslu" un trekno volstrītas cūku izdalījumu dēļ miljoniem tādu augsti kulturālu tautu kā angļi, krievi, itāļi, bulgāri, jaunzēlandes un australijas fermeru puišeļi, kanādieši, serbi, rumāņi, turki, vācieši, franči, beļģi u.c. tupēja netīrā ierakumā (kurā lietus laika no pārplūdušas atejas tecēja ūdens), ēda draņķīgu pārtiku, dzēra ūdeni bieži no peļķes kurai nosēžoties , apakšā, parādījās zaļgans, iepuvis mironis, slimoja ar "tranšeju sēnīti" un pametuši derīgu darbu , apdullinati ar smeredļu propogandu šāva viens uz otru, laida cits citam virsū ind. gāzes, apšaudīja ar visdaž. artileriju, paraka mīnas, sita ar lapstiņam, dūra ar durkļiem...un tas viss par nelielu svaigi drukatu jau bbezseguma naudu un jau piemineto dranķa pārtiku+ nāves draudiem...Vai tev smiekli nenak? Tur nevien Krievija būtu tikai revolūcija, tur visai pasaulei bija jāizkrīt no enģēm kā šodien zviedreļu apzagta pensionāra vēdlodziņam, kuru tas pats nevar aizsniegt, bet pasaukt kādu salabot= nav naudas...
9.novembris 2017, 15:21 Atbildēt
ddžeks no Kurzemes
Vai tad jaunās Krievijas izpausmes nav jau manāmas attiecībā uz Ukrainu? Tur jau sadarbojas tieši kopā tie, kas iet aiz sarkanā karoga ( kā "mūsējais" "melnais Ļeņins" Beness Aijo) un lielkrievu kazaki, kuri vēsturē palikuši kā 1905.gada Latvijas iedzīvotāju nežēlīgi bendes.
9.novembris 2017, 10:33 Atbildēt
jjā, es skatīsos uz benesiem, ļeņiniem un kazakiem un turpināši arī 2018. gadā izmirt visstraujāk pasaulē:)))
tu piemirsi rotšildmēslu šuneļu lomu, - 23-25 % Ukrainas valsts uzņēmumu, zemes , mežu un citu vērtību ir nozaguši dažādi smerdeļi kolomoiski, vaļcmani, abramoviči(jkā, šis pēdējais ute, kopš šo izmeta no Krievijas , apzog Ukrainu) un cits skams.
9.novembris 2017, 15:24 Atbildēt
IIlze.
Gandriz ar sabiedrotajiem krieviju sagrabam un sadalijam tik tas dzerajs jelcins kam vainas apzina skustejas kas ciesi sadarbojas ar krievijas specialo dienestu un izvirzija puutinu prezidenta.
10.novembris 2017, 8:12 Atbildēt
PPastalnieks
Par Latviešu Sarkanajiem Strēlniekiem, vis ir slepenībā. Jo viņi nebija komunisti, tad rodas jautājums: kas viņi bija? Un kas bija Ļeņins un boļševiki? Beigās sanāk, ka grupa neliešu, ar Ļeņinu priekšgalā, "slēpjoties'' aiz Marksa teorijas, vienkārši sagrāba varu.
9.novembris 2017, 11:09 Atbildēt
PPastalnieks
Detalizēts izklāsts neaizgāja.
9.novembris 2017, 11:10 Atbildēt
AAsh
Tas ir labs jautājums. Par šo faktu ir pieņemts nerunāt - ka tieši latviešu streļķi bija personīgajā Ļenina apsardzē.
9.novembris 2017, 12:01 Atbildēt
mmjā
tiešām-kas tad bija latviešu streļķi,ja Latvijas kā valsts vēl 1917.gadā nebija?Vai tik tie nebija Krievijas impērijas karaspēka sastāvdaļa ar tādu nosaukumu,tikai tas sastāvs bija tāds painternacionāls,nevis-kā šodienas šovinistiem patīk izpausties-tīri latvisks un Latvijai piederošs un par visiem grēkiem atbildīgs.
9.novembris 2017, 12:22 Atbildēt
AAsh
Jūsu vēstures zināšanas ir vienkārši fenomenālas.
Īpaši tiem, kas īpaši labi pārzin vēsturi:
Krievijas impērijas armijā tika formēti arī nacionālie bataljoni, kas sastāvēja no vienas teritorijas (guberņas) iedzīvotājiem. Šiem bataljoniem bija atļauts karot zem saviem karogiem. Par bataljonu sastāvu runājot - jā tur nebija tikai un vienīgi 100% latvieši. Bataljonos bija, ja tā var izteikties latvijas krievi, latvijas poļi, impēriju mīlošas vācbaltu atvases, vienvārd sakot publika bija visai raiba bet visi kā viens, karoja zem nacionālā karoga, vienā bataljonā jo visi nāca no vienas teritorijas. Un patīk Jums tas vai nē, bet vēsture ir vēsture. Jā arī toreiz, 100 gadus atpakaļ, bija viena daļa, kas bija par caru un impēriju un bija arī otra daļa, kas bija par boļševikiem. Bija vieni kas kaujā devās ar saukli: Par brīvu Latviju brīvās Krievijas sastāvā. un bija otri kas devās kaujā ar saukli: Visu zemju proletārieši apvienojaties.
Papētiet vismaz internetā pieejamos resursus, iepriekš minētos saukļus pats neizdomāju - tie bija rakstīti uz karogiem kurus tur karavīri ko var redzēt tā laika fotogrāfijās.
9.novembris 2017, 12:52 Atbildēt
!!
Nu tu i sameti visus gadus vienā maisā no 1912 - 1920. un izdevi "rosolu". Vikepēdijā salasījies? Vai Napaleons palātā pastāstīja?
9.novembris 2017, 13:44 Atbildēt
IIlze.
Varbut vesture ir sadomata un visadas dokomentalas filmas par latviesu legionu kas apsargaja caru un pectam nogalinaja. Es pat pielauju domu ka krievi visa pasaule runa taisnibu. Jo paklausoties un palasot ko runa pasaule tik dazedajadi pretkrieviski noskanota propoganda.
10.novembris 2017, 7:59 Atbildēt
LLatviesus un citus apatrīdus tolaik izmantoja kā nedārgus algotņus, ar idejam aizstājot algu
zvēru pie sv.Liborija kauliem, jūs abi esiet plānpakauši.
1) ne jau kāds 17. gada, šo lielo pārmaiņu un tirgus iespēju laika tā rāvās ļeņinu vai jebkuru citu apsargat, tur cilvēkiem (domāts vīriešu dz. personām kas bija nupat atgriezušies no kara) bija citas intereses nevis kārtējo pļāpu uzpasēt lai tam ar aizkostu sirņiku neiemet.Tāpēc šim nolūkam noderēja no pašu apdzīvotās teritorijas izmestie latvieši, kas par nelielu uzturu un dzīvokli vnk strādaja šo darbu
2)nekādas guberņas zem saviem karogiem bataljonus neradīja(te plānpakausis ash ko sajauc ar "kluso donu" un paģiru pusmiegā redzētām filmelēm, bet poļi un vācbaltu atvases nebija,neskaitot lērumu iekš KI tautu, no KI aizrobežas bija čehi, ungāri, serbi, melnkalnieši, un ķīnieši.
3) un es jau 3. reizi jums saku, latviešu lomu visspilgtāk ilustrē 1918. gada augusta beigās notikuša Kazaņas ieņēmšana(Kazaņā atradās Krievijas valsts zelta rezerve, ap 500 tonnu zelta)), kuras laikā serbi-melnkalnieši mierīgi pārgāja par zināmu atlīdzību "balto" pusē, bet letiņiem nebija tādas apsviedības un tos visus likvidēja.Un tad tas uzbrukums Perekopam, (Krimā bija sapulcējušies cilvēki kuriem vēl bija nauda, bet Vrangelis šos krietni aptīrīja, ),un lai šos apslauktu, Krimu "sarkanajiem" gribējās ieņēmt īsāk sakot pa priekšu sūtīja letiņus, tos krietni daudz iznīcināja, tad ieradās pie gatava galda jau žiperīgāki ļaudis un krietni ierdzīvojās.
9.novembris 2017, 15:02 Atbildēt
PPastalnieks
No strēlnieku atmiņu ieraksta. Ukrainā mums līdzās vienmēr bija ķīniešu algotņu miljonā orda, kas mums uzsākot kauju varēja nenākt palīgā, ja boļševiki nebija paspējuši viņiem samaksāt algu. Tad mēs ar šiem vienojamies, ka mēs neiejauksimies, kad šie laupīs, slepkavos, izvaros mierīgos iedzīvotājus, ja viņi dosies mums palīgā, neatkarīgi vai ir saņemta alga no boļševiku vadības. Tagad tās zvērības krievi mēģina "piešūt" latviešiem.
9.novembris 2017, 12:34 Atbildēt
AAsh
Jums ir paranoja vai kā?
neviens nevienam neko necenšas piešūt.
Tikai kad tagadnes latvieši bļauj kāds maita un nezvērs bija Ļenins tiek atgādināts: A kurš tad viņu - Ļeninu sargāja, kurš apsargāja pirmo boļševiku sanāksmi ar ložmetējiem? Neērts fakts?
Saprotu kuram tad gribas atzīties, ka arī ir atbildīgs pie ievārītajiem sūdiem.
Un arī pašu latviešu sarkano strēlnieku vidus bija sašķelts - vieni par palīdzēšanu Ļeninam uzskatīja, ka ir pelnījuši neatkarīgu valsti - protams ka sociālistisku, otri uzskatīja ka, ja jau tik daudz sūdu ir savārīts, tad labāk ir palikt kopā.
Papētot tā laika pieejamos dokumentus, tur viss nav tik vienkārši, nevar visu mālēt vai nu sarkanu vai sarkan-balt-sarkanu.
9.novembris 2017, 13:04 Atbildēt
!!
Pamuļķi! Vispirms izpēti, ko nozīmē paranoja, tad ķeries pie strēlniekiem! Te minēti tikai fakti! Skaties padomju laika Podnieka filmu "Mūžības skartie", to kas nav izgājusi LV cenzūras "šķēres".
9.novembris 2017, 13:33 Atbildēt
nnevajag pārspīlēt
nebija nekādi miljoni, bija daži tūkstoši, un protams ne jau etniskie ķīnieši, bet hakasi, oiropti, uiguri, kirgīzi utt..par algu runājot , vel gribās pieminēt ka paskaties cik daudz dažādas naudas tika sadrukāts "revolūcijas un pilsoņu kara" laikā:)) Lūk, Andreja Niedres grāmatelē"tautas ienaidnieka atmiņas" tā arī saka šis, - kad tie, kurus sauc par Sarkanie Strēlnieki ieradās Rīgā 19. gada sākumā, tad šos apbēra skūpstiem (meičas) un puķem(atraitnes), jo šie bagātīgi maksāja un šiem bija nauda...lai nu kāda , bet labā drukas kvalitātē, .starp citu Visskaistākā nauda(noformētā)bija Deņikinam, bet kā atceramies, 19. gadā jau katra pilseta laida apgrozīõbā savas kases zīmes , par rekvizīcijas kvītīm (atdošu pēc uzvaras !) nerunajot.
9.novembris 2017, 15:07 Atbildēt
nnevaru norimties
vispār , no aizokeana pirdeļiem un tepat aizjūras zviedreļu plānpakaušiem ir šitie nieki nākuši- ļautiņus un notikumus dēmonizet, idializēt, fantazēt un karu ka CS vai world of tanks izspēlēt. Bet, es jums saku, viss ir daudz daiudz vienkāršāk, un visur galvenais faktors ir cilvēka vajadzības, - elpot,l dzert (iesakumā ūdeni), ēst, apsildīties, nopisties,iekrāt naudeli(vērtības), radīt atvases, savu personu slavināšanai izbīdīt, izklaidēties, kādu patiranizēt, un beigās jau tikai skumīgi šūpuļkrēslā berzēt stingstošas-izģindušās rokas , pieminot "kā es reiz !"...
Neteiksim ka nepieciešams rupjš naturālisms, bet neder arī "5 nedēļas gaisa balonā" .
9.novembris 2017, 15:12 Atbildēt
PPastalnieks
Kaut kā "sagremoju" Jūsu saraustīto domu gājienu un varu principam piekrist. Latviešu strēlniekiem bija jāpadodas vāciešiem, jeb sadaloties sarkanajos un baltajos turpināt karot Krievijā. Tos Balt-čekus arī "Imanta" dzenāja, lai šie nesasarktu. Un uz čehiem tā aizdoma krīt par to Krievijas zeltu. Tie tur, pēc atgriešanās Čehijā ļoti bagāti palika.
Bet tas nav tas par ko ir mana doma.
Man kremt, ka krievi par sadistiem grib ''uztaisīt" mūsējos.
9.novembris 2017, 16:21 Atbildēt
ppaskaties kādu naudu angļi, jenķi, franči noslauca no Latvijas ļautiņiem( Konvers. vārdn. nod. "brīvības cīņas")
kāda imanta? imantas (imanas(tur kur arseņjevs ar dir..dersu uzalu klenderēja, pie Vladivostokas un Nikolajevas -pie amūras), ka jau rakstīju reiz) pulks bija tuvu stratēģisku interešu frančiem aizslēpušos Medokas(tur tie brūvē dranķīgu vīnu un nedzeramu konjaku) rotšildplukatu sīks projektels.Bet, baltčehi pēc Kazaņas ieņemšanas pa Kamu muka augšup uz Permu, pa ceļam likvidējot palikušos nupat pie tiem pārgājušos serbus-melnkalniešus(daļu apšāva "nejauši" jau uzreiz pēc Kazaņas ieņemšanas turpat ), tātad čehi (un daudzi citi kopā ar tiem, jā , daudzi jūdi) ar lielu daļu zelta muka uz Permu un nodibināja kārtējo savu Zibušinas republiku kā teiktu grāmatelē "dr.živago",un gaidīja kad zaglīgie Astrahaņā un Murmanskā tieši šim zelta nozagšanas nolūkam iebraukušie jenķi-angļi (īstenībā īri(neapmierinātie sāka 19. gadā īru-angļu karu, starp citu par to daudzi plānpakauši nezin neko, bet tie paši kuģeļi kas izšava pāris lādiņus(katrs izmaksāja letiņiem miljonus) pa pārdaugavas mājelēm, vēlāk daudz precīzāk grāva dublinu, londonderriju un citas pilseteles)dosies šiem palīgā.Tie tomēr nekādi karotāji nebija, vairāk sāka drukāt savu naudu (40 rubļi=1 novājējusī mārciņa), tāpēc nācās vienoties atkal ar Kolčaku.Tur daudz interešu, ne jau kādiem sarkaniem, baltiem, jukumiem vāciešiem, kapeļiem, čecekiem vai citiem vīreļiem bija kāda izšķiroša nozīme, tur runa gāja par 500+ tonnām zelta šodienas izteiksmē 20 miljardiem eiro...paskaties kādas kaislības filmā "savs starp svešiem , sveš starp savējiem" iedegas par nieka kofereli ar 38.7 kg zelta, tad sapratīsi ko nozīmē 500 tonnas !
Un atceries, vienmēr tie avoti būs drisku patiesāki kas rakstīti uzreiz pēc notikuša, bet jau pēc pusgada viss apaug ar aļģēm, sūnu, ēdelveisiem vai vnk. netīrumiem.
9.novembris 2017, 17:51 Atbildēt
IIlze.
Gandriz ar sabiedrotajiem krieviju sagrabam un sadalijam tik tas dzerajs jelcins kam vainas apzina skustejas kas ciesi sadarbojas ar krievijas specialo dienestu un izvirzija puutinu prezidenta.
10.novembris 2017, 8:11 Atbildēt
!!
Tev baigie "caurumi" un vis vienā putrā ar kaut kādu sasapņošanos! Saķēri no visa kaut ko. To zeltu, vēl tagad krievs Baikālā meklē. Bet ka čehiem "saradās" bankas, pēc atgriešanās, tas ir fakts, ko neviens nenoliedz.
9.novembris 2017, 20:46 Atbildēt
sskatos brīnos
Ja jau vēlas izteikties par tēmu ,tad Paidera kungam būtu jābūt uzmanīgākam un ne tik virspusēji jāizsakās par lielo kaimiņu . Par saitiem runāt nav pat vērts.Izskatās ,ka daudzus no tiem drukā te uz vietas. TV bija kādas 4-5 diskusijas ,visas jau nevar noskatīt 1 cilvēks , kur tas 100 gadu oktobris tika uzšķērsts visai pamatīgi. Vienā versija tika teikts ,ka jāsāk skatīt ar Aleksandru I ,un tā līdz Nikolajam I ,jo tas lūk esot izaugsmes un stabilizācijas cikls ,tam seko noriets kas piekritis Nikolajam II. Tieši Nikolaja II viduvējība esot novedusi visu līdz padziļinātai krīzei un gluži kā Francijas revolūcijā esot ripojušas valdoņu galvas. Ārkārtīgi niecīga boļševiku grupiņa ar klaji mānīgiem lozungiem esot sagrābusi varu un pielietojot absolūtu teroru tur arī noturējusies. Pēc tam iekšējais cikls un sabrukums 91.g. Gorbačova ,līdzīgi kā Nikolaja II , gļēvuma ēnā.
9.novembris 2017, 12:37 Atbildēt
//
jābrinās: 1) ko latvieši panāca nogalinot krievus Krievijā? - karmu 1940. 2) kā ļeņins caur vāciju izbrauca? 3) kā latviešu strēlnieki ļeņinu sargājot nodibināja pašnoteikšanos Latvijai?
11.novembris 2017, 5:42 Atbildēt
ttedis
Ja aplūkojam teikto par "imperiālisma atdzimšanu" ,tad Maskavas "pulss" izrāda visai nopietna satraukuma pazīmes. Tur visai skaļi atzīst ,ka sankcijas kuras šobrīd realizē Tramps ir pamatīgi iedragājušas Maskavas pašapziņu. Viss esot tik nejēdzīgi ,jo neviens nekur nevarot pat aizbraukt ,kur nu ko pirkt un pārdot ,ka nākšoties pat par 5-7 % samazināt militāro budžetu !!! Un tracina ne tikai Tramps ,izrādās "lielais ķīniešu draugs" tikai runājot ,bet draudzējoties ar jeņķiem .
9.novembris 2017, 12:46 Atbildēt
!!
Krievs negrib karu, tāpēc satraucies. Amīšu "penšiem" ir vienalga, tie provocē Krieviju uz karu. Un papīra naudas burbulim arī jāplīst.
9.novembris 2017, 13:51 Atbildēt
KKā tad
"krievs negrib karu"-tikai nezin kāpēc visu laiku kaut kur karo,tas varbūt aiz lielas miermīlības.Un ne jau kāds viņiem uzbrūk,parasti jau iesācēji ir viņi un ne jau viņu teritorijā tie kari notiek:Gruzija,Ukraina,Sīrija utt.
10.novembris 2017, 11:01 Atbildēt
!!
Tu ko pīpē!
11.novembris 2017, 0:00 Atbildēt
IIlze.
Gandriz ar sabiedrotajiem krieviju sagrabam un sadalijam tik tas dzerajs jelcins kam vainas apzina skustejas kas ciesi sadarbojas ar krievijas specialo dienestu un izvirzija puutinu prezidenta.
10.novembris 2017, 8:11 Atbildēt
nnJA
Un ļeņina partijas biedrs lembergs atgādina Krievijas aģentu. īsts ļeņinietis.
9.novembris 2017, 14:16 Atbildēt
aaka saka
Dzīvs !!!!
9.novembris 2017, 15:23 Atbildēt
JJānis
šodien gan Krievijai , gan pārējai pasaulei ir pavisam citas prioritātes, un proti- atbrīvot asv valsteli no Volstrītas starptautisko teroristu-zagļu bandas kas asv valsteli ir noveduši tyurpat vai līdz Getliņi-2 līmenim, - iebaidīti, triljonu parādos iedzīti, ar vismaz 4 miljardiem Planetas iedzīvotāju sarīdīti, par apsmieklu padarīti...Rudajam vīrelim trampam krietni jāpatīra asv valstele no šī volstrītas skama ja vēlās neieripot tieši bezdibenī.
9.novembris 2017, 14:49 Atbildēt
IIlze.
Gandriz ar sabiedrotajiem krieviju sagrabam un sadalijam tik tas dzerajs jelcins kam vainas apzina skustejas kas ciesi sadarbojas ar krievijas specialo dienestu un izvirzija puutinu prezidenta.
10.novembris 2017, 8:11 Atbildēt
NNeslāvs
krievu impēriskums(?) , pašiem smiekli nenāk? Pēc 25 gadu nožēlojamas eksistences šī postpadomju neizdevusies vanckarvalsts ir tuvu eksistences beigām. Par kolonizēto tautu brīvību !
9.novembris 2017, 15:10 Atbildēt
LLatviešu domas
nesmako uz Krieviju, utainais rotšildmēslu sūdumute.Naidu kurinošais ezeļa pirdiens rej savu meldiņu, jo ir nekam nederīga grabaža . vecs , netīrs lops:)
9.novembris 2017, 15:13 Atbildēt
NNeslāvs
krievija - latviešu ienaidnieks, nekas nav aizmirsts, nekas nav piedots !
9.novembris 2017, 15:59 Atbildēt
LLatviešu domas
nē, utainais lop, Krievija-Latvijas kaimiņs, bet rotšildmēsli- netīrumi uz tā jau apskretušajām asv valsteles apenēm..
9.novembris 2017, 16:10 Atbildēt
ooskars
Krievija ir musu kaimins un ar kaiminiem jacensas uzturet labas attiecibas ,nevajag pust ASV stabule . Mums jasaprot ka tadai mazai valstinai ka musu ienaidnieki nav vajadzigi . Ja kas, ASV musu del pasaules karu ar krieviju nesaks , to pierada pedejie dokumenti kurus dabuja vacu zurnalisti ..
9.novembris 2017, 17:40 Atbildēt
IIlze.
Gandriz ar sabiedrotajiem krieviju sagrabam un sadalijam tik tas dzerajs jelcins kam vainas apzina skustejas kas ciesi sadarbojas ar krievijas specialo dienestu un izvirzija puutinu prezidenta.
10.novembris 2017, 8:10 Atbildēt
IIlze.
Gandriz ar sabiedrotajiem krieviju sagrabam un sadalijam tik tas dzerajs jelcins kam vainas apzina skustejas kas ciesi sadarbojas ar krievijas specialo dienestu un izvirzija puutinu prezidenta.
10.novembris 2017, 8:10 Atbildēt
!!
Tas tak Jūrmal-Janka ar pamatskolas izglītību, deju kursiem, metinātāja kursiem. Bišķīti tik smako, kad darbā stāvvada saturs aiz apkakles satecējis.
9.novembris 2017, 16:00 Atbildēt
LLatvieši pateicas
ahā, paldies par izziņu.Lopiska volstrītas zagļu mēslu šļūtene jau izskatījās tā "īpatneji"..
9.novembris 2017, 16:11 Atbildēt
IIlze.
Gandriz ar sabiedrotajiem krieviju sagrabam un sadalijam tik tas dzerajs jelcins kam vainas apzina skustejas kas ciesi sadarbojas ar krievijas specialo dienestu un izvirzija puutinu prezidenta.
10.novembris 2017, 8:10 Atbildēt
VVAIDEMANE
jā, rotšildmēsli ir vēzis asv valsteles dzemdē.
9.novembris 2017, 15:14 Atbildēt
AAntonio Banderass
Juris, tik detalizēti un pareizi aprakstīja izmaiņas pieeju mītam oktobra lielinieku apvērsuma 1917, un secinājums - mīļākā kļūda. Saprotiet, kas ir pamats mūsdienu ārpolitikas Krievijā tas рационализм, līdzsvars un ekonomiskās intereses un pavadīts uz šo resursu. Baltijā Krievijai nav NEKĀDU ekonomisku interešu, cik tur krievu nav dzīvojuši.
9.novembris 2017, 17:09 Atbildēt
uups
izskatās ka latvietīši, kuriem nav pat savas naudiņas, grib jaunu pilsoņu kariņu
9.novembris 2017, 22:40 Atbildēt
LLets
Okupantu patriekšana nav pilsoņu karš. Vēl Latvija nav brīva !
9.novembris 2017, 22:56 Atbildēt
IIlze.
Gandriz ar sabiedrotajiem krieviju sagrabam un sadalijam tik tas dzerajs jelcins kam vainas apzina skustejas kas ciesi sadarbojas ar krievijas specialo dienestu un izvirzija puutinu prezidenta.
10.novembris 2017, 8:09 Atbildēt
IIlze.
Gandriz ar sabiedrotajiem krieviju sagrabam un sadalijam tik tas dzerajs jelcins kam vainas apzina skustejas kas ciesi sadarbojas ar krievijas specialo dienestu un izvirzija puutinu prezidenta.
10.novembris 2017, 8:09 Atbildēt
PPrecīzāk
Jelcins sadarbojās ar specdienestu ekstrasensiem, jo viņa komandai nebija saprašanas, ko darīt. Tā viņa apsardzes vadītāji teica.
10.novembris 2017, 9:36 Atbildēt
PP
Aiz to mums viss štokos;cīņa ar lavīnaugošajiem izaicinājumiem iet ar pilnu tvaiku-sūds par bitēmm,ka tik medus.
10.novembris 2017, 11:02 Atbildēt
PPaldies par kūkām
Labi saprotam jau šodien! Bez pamācītājiem!
10.novembris 2017, 13:49 Atbildēt
ggrafists.
Бесплатный совет Пайдерсу и всем другим любителям рыться в чужой истории. Ребята, занимайтесь лучше собой, своей собственной историей и своими собственными мифами!
10.novembris 2017, 14:06 Atbildēt
NNu lūk
tieši to pašu vajadzētu iegaumēt tev pašam-" занимайтесь лучше собой, своей собственной историей и своими собственными мифами!".Un beidz vienreiz bāzties ar savām krievu gudrībām mūsu darīšanās!
10.novembris 2017, 15:46 Atbildēt
ggrafists.
Да ну! А кто к вам то лезет, а? Это же вы статейки кропаете, не я. Кто Ленина то охранял, помните хотя бы? А кто в ЧК работал? А лагерями кто руководил? О своих «заслугах» надо помнить!
10.novembris 2017, 21:00 Atbildēt
UUn
kurā krievu saitā mēs lienam ar savām "staķeikām"?Bet tu kā ute katrā mūsu portālā savu žulti izgāz regulāri.Tak atstājies vienreiz no mums un laidies prom uz savu putinlandi,lai smakas no tevis te nebūtu.Gribas tak vienreiz tīru gaisu ieelpot.
10.novembris 2017, 23:04 Atbildēt
ggrafists.
Твои порталы говоришь?! Чистого воздуха хочешь?! Да кто тебе сказал, что это всё только твоё?!!! Что, на каждом портале большими буквами написано - только для латышей?!!! Вбейте себе в мозг, ублюдки: эта страна не принадлежит только вам!!! Так что, сам не распространяй свою националистическую вонь!
10.novembris 2017, 23:57 Atbildēt
ggrafists.
Та порталуудаа ярьж байна уу? Та цэвэр агаартай байхыг хүсч байна уу? Гэхдээ хэн ч гэсэн таных гэж ярьдаг юм бэ? !!! Том үсгээр бичсэн портууд бүрт л Латви хэл дээр байна уу? !!! Өөртөө тархинд цохиулах хэрэгтэй. Энэ улс танд ганцаараа биш !!! Тиймээс, ундэстний евермец евчнийг тараахгуй байх!
11.novembris 2017, 16:51 Atbildēt
ggrafists.
Ах ты блядь! Опять! Да когда же ты сдохнешь тварь! Прекрати воровать чужие ники, сука паскудная! Иди на хуй, урод!!!
P.S. С такими уродами как ты, совершенно не обязательно соблюдать приличия и вежливость. К сожалению, уроды вроде тебя, другого языка не понимают!
11.novembris 2017, 19:20 Atbildēt
ggrafists.
Би ташуурдуулж байна! Дахиад! Харин хэзээ чи үхэх вэ? Бусад хүмүүсийн nicks хулгайлахаа болих, чи гичий гээч! Хөөрхөн, хөгжилтэй !!!
P.S. Чинтэй адил сонирхолтой хүмүүст энэ нь ёс суртахуунгүй, эелдэг байдлаар харьцах шаардлагагүй юм. Харамсалтай нь тантай адил дур сонирхолтой, өөр хэл мэдэхгүй байна!
12.novembris 2017, 11:33 Atbildēt
ggrafists.
Ты просто упоротый попугай, который повторяет чужие слова! Своих слов то нет из-за отсутствия мозгов. Прекрати зниматься тавтологией. Еаправление тебе указано – ползи туда!
12.novembris 2017, 11:42 Atbildēt
ggrafists.
Та бусад хүмүүсийн үгсийг давтсан тоть тоть юм! Тэдний үг нь тархи дутагдалтай холбоотой биш юм. Шивээсийг зогсоох. Таныг чиглүүлэхийг зааж өгнө үү.
12.novembris 2017, 13:04 Atbildēt
//
asiņainie streļķi, ļeņina sargi, ne tikai nodeva krievu baltgvardus ievedot lamatās, bet, pat 10% no oficieru saimes, nagu maucēju kantorī bija latvieši, staļina galvenais pirmais apsargs -lietuvietis, ...
11.novembris 2017, 5:33 Atbildēt
ggrafists.
Тийм ээ, сайн! Та нарыг хэн авирч байна вэ? Та бол би энэ өгүүллийг хусч байгаа хүн биш шүү дээ. Ленинийг хэн хамгаалж байсан бэ? Чекад ажиллаж байсан уу? Кемпүүдийг удирддаг байсан уу? Би "сайн үйлс"
12.novembris 2017, 11:35 Atbildēt
ggrafists.
Переводить дословно чужие комментарии – это всё, на что способен твои куцие мозги! Своих мыслей то нет. Направление тебе указали – ползи туда!
12.novembris 2017, 11:47 Atbildēt
ggrafists.
Бусад хүмүүсийн сэтгэгдэлийг шууд орчуулсан - энэ бол таны тархийг бүхэлд нь чаддаг! Түүний бодол санаа тэнд байхгүй. Таны зааж өгсөн чиглэл - тэнд мөлхөх!
12.novembris 2017, 17:58 Atbildēt
ggrafists.
Ну полное отсутствие воображения и фантазии! Прекрати воровать чужие ники, сука паскудная!
12.novembris 2017, 20:19 Atbildēt
ggrafists.
За, төсөөлөл, төсөөллийн бүрэн дутагдалтай байна! Бусад хүмүүсийн nicks хулгайлахаа болих, чи гичий гээч!
12.novembris 2017, 22:15 Atbildēt
ggrafists.
Ну не тупи. Включи воображение и фантазию! Прекрати воровать чужие ники, сука паскудная!
12.novembris 2017, 22:57 Atbildēt
ggrafists.
Төлбөр хийгчид болон бусад дуртай хосуудад өөр хэн нэгний түүхийг ярихад үнэ төлбөргүй зөвлөгөө өгөх. Эрчүүд ээ, өөрийгөө илүү сайн, өөрийн түүх, өөрийн домог!
11.novembris 2017, 16:50 Atbildēt
ggrafists.
Ах ты блядь! Опять! Да когда же ты сдохнешь тварь! Прекрати воровать чужие ники, сука паскудная! Иди на хуй, урод!!!
P.S. С такими уродами как ты, совершенно не обязательно соблюдать приличия и вежливость. К сожалению, уроды вроде тебя, другого языка не понимают!
11.novembris 2017, 19:17 Atbildēt
ggrafists.
Би ташуурдуулж байна! Дахиад! Харин хэзээ чи үхэх вэ? Бусад хүмүүсийн nicks хулгайлахаа болих, чи гичий гээч! Хөөрхөн, хөгжилтэй !!!
P.S. Чинтэй адил сонирхолтой хүмүүст энэ нь ёс суртахуунгүй, эелдэг байдлаар харьцах шаардлагагүй юм. Харамсалтай нь тантай адил дур сонирхолтой, өөр хэл мэдэхгүй байна!
12.novembris 2017, 11:36 Atbildēt
ggrafists.
Переводить дословно чужие комментарии – это всё, на что способны твои куцие мозги! Иди на хер, унылое гавно! Прекрати воровать чужие ники, сука паскудная!
12.novembris 2017, 11:50 Atbildēt
ggrafists.
Бусад хүмүүсийн сэтгэгдэлийг шууд орчуулсан - энэ бол таны тархийг бүхэлд нь чаддаг! Доош, зангираа! Бусад хүмүүсийн nicks хулгайлахаа болих, чи гичий гээч!
12.novembris 2017, 13:05 Atbildēt
ggrafists.
Ну вот опять. Не надоело тебе ещё?! Иди на хер, унылое гавно! Прекрати воровать чужие ники, сука паскудная!
12.novembris 2017, 15:24 Atbildēt
ggrafists.
За энд дахиад л. Чи үүнд ядарсан биш үү? Доош, зангираа! Бусад хүмүүсийн nicks хулгайлахаа болих, чи гичий гээч!
12.novembris 2017, 17:58 Atbildēt
ggrafists.
Ну полное отсутствие воображения и фантазии! Прекрати воровать чужие ники, сука паскудная! И как тебе твой собственный ответ!?
12.novembris 2017, 20:22 Atbildēt
ggrafists.
За энд дахиад л. Чи үүнд ядарсан биш үү? Доош, зангираа! Бусад хүмүүсийн nicks хулгайлахаа болих, чи гичий гээч!
12.novembris 2017, 20:21 Atbildēt
ggrafists.
Ну не тупи. Включи воображение и фантазию! Прекрати воровать чужие ники, сука паскудная!
12.novembris 2017, 22:58 Atbildēt
vversija
Viss ir nedaudz savādāk.Ļeņins un Vācija viens otru ciniski izmantoja, un ne vairāk.Un paldies Dievam,jo Latvija ,kā arī citas tautas,ieguva neatkarību.Tieši te ir tas Putina naids pret Ļeņinu-nāciju tiesības uz pašnoteikšanos. Savukārt "padomju internacionālisms" patiesībā bija krievu nacisms.
10.novembris 2017, 20:16 Atbildēt
KKvadrāts
Kurš no ideoloģijas virzieniem - padomju internacionālisms....
======================================================
Vēsturi vajag atcerēties! LR dibinātāji spēja apjēgt un izmantot Latvijas atdzimšanai izdevīgo mirkli. Paider, sakārto smadzenes!
Latviešu Pagaidu Nacionālās Padomes uzsaukums latviešu tautai (1917.g. dec.)
(..)
Latvieši!
Lielais atlaišanas vārds ir atskanējis: pašnoteikšanās tautām! [Деклара́ция прав наро́дов Росси́и — один из первых документов Советской власти, принятый Советом народных комиссаров РСФСР 2 (15) ноября 1917 года.]
Negaidat vairs citas atlaišanas! Ņemat sev paši, ko vēsture jums dod un esat gatavi notīrīt savas durvis no svešiem apspiedējiem! Ņemat sev paši šo zemi, kuŗu mūsu tēvi pirkuši ar saviem asins sviedriem un ceļat tur labāku valsti, nekā tā, kuŗa tagad iet bojā.
Lai dzīvo apvienotā Latvija!
Valkā, decembrī 1917.gadā.
11.novembris 2017, 10:39 Atbildēt
EESMAIJA
Juri Lina grāmata ,, Zem Skorpiona zvaigznes" ir dabūjama bibliotekās izlasīšanai. Iesaku to visiem, kas nav lasījuši, izlasīt. Tā nav fantastika, bet autors gadus pavadījis daudzu valstu arhīvos, arī Krievijas, kad Jeļcins uz dažiem gadiem atvēra slepenos arhīvus atklātībai. Ja tikai 10 % no rakstītā būtu patiesība, arī tad šermuļi skrien pa kauliem, bet tur katrs vārds ir balstīts uz arhīvu dokumentiem. Tad te atkristu strīdi un katram sava taisnība, jo taisnība ir tikai viena.
12.novembris 2017, 14:07 Atbildēt
kkonstrukcija
Domaaju, ka nav pamata nosodiit latviesus, ka tie apsargaaja Leninu, jo daudzi latviesu streelnieki bija bezjeedziigi zaudeejusi dziiviibas Krievijas militaaraas vadiibas deel. Ziemassveetku kauja to uzskstaami pieraadiija !Ne baltvaaciesiem, ne krievu aristokraatiem taadi latviesi nebija vajadziigi. Latviesu tautas pastaaveesana bija zem jautajuma ziimes. Protams, peec tam sekoja asinainas represijas, bet tajaa laikaa bolseviki veel nebija "sasmeereejusies" .
12.novembris 2017, 16:44 Atbildēt