Avārijas stāvoklī esošais Kārļa Ulmaņa gatves satiksmes pārvads pār dzelzceļu Rīgā autovadītājiem drīz vairs nesagādās problēmas. Plānoto divu gadu vietā tas tikšot pilnībā rekonstruēts šā gada laikā.
Satiksmes organizēšanas un kustības drošības nodaļas vadītājs Tālivaldis Vectirāns Neatkarīgajai pastāstīja, ka pašlaik uz tilta esot bojātas kondensācijas šuves, caur tām tilta konstrukcijā ejot ūdens, kas tālāk bojājot arī siju galus. Veidojoties salam, šis ūdens izplešas un veido pacēlumus. Lai situācija tiktu novērsta, rekonstrukcijas darbi paredz visas virskārtas nojaukšanu. «Tiks atjaunotas ceļu plātnes, izveidots tehniski kvalitatīvāks izolācijas slānis un jauna brauktuve,» informēja T. Vectirāns.
Rīgas tiltu tehniskais direktors Guntis Briedis pastāstīja, ka pašlaik pārvada stāvoklis esot apmierinošs, tomēr bedres uz brauktuves veidojoties ļoti strauji. Lai neradītu vēl lielākus seguma bojājumus un pasargātu sevi un automašīnu, autovadītājiem vajadzētu ievērot ātruma un svara ierobežojumus. «Šie ierobežojumi nav tāpēc, lai policija katru dienu uzmanītu braucējus un liktu sodus, pārkāpumu gadījumā uz tilta rodas papildu dinamiskā slodze, kā arī rodas lielākas bedres,» Neatkarīgajai atklāja G. Briedis. Ierobežojumi esot pietiekams drošības elements, jo tilts iebrukt nevarot, bet ļaunākais, kas var notikt, – izveidoties lielākas bedres.
Tuvā nākotnē remontēs arī Vanšu tiltu, pielāgojot tā kāpnes invalīdu un velosipēdistu vajadzībām.