Rīgas domes Sociālo jautājumu komitejas deputāti izbraukuma sēdē iepazinās ar Ziemeļu rajona Sociālā dienesta teritoriālā centra darbību. Rīgas Sociālā dienesta vadītājs Ervins Alksnis deputātus informēja par deviņu Sociālā dienesta teritoriālo centru darbu, nodrošinot klientu apkalpošanu visā pilsētā.
Teritoriālajā centrā deputāti novērtēja nesen ieviesto klientu rindas regulēšanas elektronisko sistēmu, ko centrs saņēma pēc Rīgas Slimokases likvidācijas. Rindu mašīna centrā pašlaik ir kā pilotprojekts, un tiek apspriestas idejas, kā šādu projektu ieviest citos dienestos, jo ir pierādījies, ka tas ir nepieciešams, teica E. Alksnis.
Ziemeļu rajona Sociālā dienesta teritoriālā centra vadītāja Ruta Čaika apgalvoja, ka apmeklētāju atsauksmes ir pozitīvas, jo nav stresa, domājot par to, kad īsti ir pienākusi apmeklētāja kārta, jo tagad katrs var redzēt savu rindas numuru. Apmeklētājs Raimonds Valters par jaunieviesumu izsacījās pozitīvi: «Parādās mans numurs, un es zinu, ka mani apkalpos. Visās šāda veida iestādēs derētu ieviest rindu mašīnas, citādi var sanākt strīdi apmeklētāju vidū, jo ir gadījies piedzīvot, ka kāds grib tikt ātrāk, un tad sanāk nejauka vārdu apmaiņa starp apmeklētājiem.» Pretenzijas vairāk ir par to, ka vairs nevar iepriekš pierakstīties.
«Vienīgie cilvēki, kuri var veikt pierakstu, ir tie, kuri strādā, un mēs viņus pierakstām pie sociālajiem darbiniekiem. Pārējiem citreiz ir jānosēž rindā pat līdz trīs stundām,» informē Ziemeļu rajona teritoriālā centra vadītāja. «Slikti, ka nav pieraksta. Tas, ka esmu pensijā, nenozīmē, ka man visa diena ir brīva, lai izsēdētu rindu,» atzina pensionāre Larisa. Centra darbinieki gan esot apmierināti, jo apmeklētāji vairs nemitīgi neraustot kabinetu durvis.
Pēc iepazīšanās ar klientu rindas regulēšanas elektronisko sistēmu RD Sociālo jautājumu komitejas priekšsēdētājs Leonīds Kurdjumovs sacīja: «Jaunā klientu apkalpošanas kārtība ir sevi pierādījusi, un turpmāk to ieviesīs pārējos teritoriālajos centros, lai klienti būtu apmierināti, nerastos konfliktsituācijas un darbinieki strādātu ar prieku.