Ikgadējā Ēnu dienas akcijā daudzi skolēni piedalījās pirmo reizi, taču iegūtie iespaidi rosina piedalīties arī nākamgad. Uzņēmumu un sniegto vakanču skaits ir audzis, taču interesentu skaits ir trīs reizes lielāks.
Komunikācija un mediju nozare joprojām ir pieprasīta ēnu vidū. Kā katru gadu, arī šogad jauniešu pulciņš sekoja Mediju nama valdes priekšsēdētājam Armandam Pučem. Undis no Madonas Valsts ģimnāzijas atzīst, ka šī diena devusi daudz jaunu zināšanu viņa izraudzītajā profesijā – sporta žurnālistikā. Taurupes vidusskolas 9. klases skolnieces Keita un Linda Elīza Ēnu dienā piedalās pirmoreiz un pozitīvi vērtē šādu dienu. ”Labprāt piedalītos arī nākamgad, kad varētu uzzināt sīkāk par dizainera darbu, par ko arī esmu domājusi,” atzīst Linda Elīza.
Akcijas organizētāja Junior Achievement – Young Enterprise Latvija pārstāve Sintija Lase informē, ka akcijai reģistrējās 725 uzņēmumi, piedāvājot 5703 vakances, taču interesentu skaits - 15 000 skolēnu. ”Šī gada pārsteigums ir augusī atsaucība uz mākslā un kultūras nozares vakancēm, kas, iespējams, varētu būt izskaidrojams ar Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas statusa izvēli,” Neatkarīgajai skaidro S Lase.