Ar gaišu skatu nākotnē

Uzņēmuma Knauf vārds nav svešs tiem, kuri būvē, remontē un labiekārto, tiem, kuri izvēlas kvalitāti un kompetenci.

2009. gadu, par spīti apgrozījuma kritumam 48 procentu apmērā, uzņēmumam izdevies pabeigt visnotaļ sekmīgi, un nu var kaldināt jaunus plānus. "Kā ražojošs un eksportējošs uzņēmums Knauf uz 2010. gadu raugās ar optimismu. Mēs ceram, ka ekonomiskā situācija gan Latvijā, gan Baltijas valstīs, kas ir mūsu pamatbiznesa tirgus, uzlabosies un sliktākais jau ir aiz muguras," saka uzņēmuma Knauf valdes loceklis Jānis Kraulis.

Sociālekonomiskie dati un būvniecības tendences rāda – 2009. gadā aktuāli bija ar ēku renovācijām saistītie jautājumi, un visai droši var prognozēt, ka arī šajā gadā renovācijas savu aktualitāti nezaudēs. "Renovācija ir viena no mūsu nākotnes perspektīvām," apliecina J. Kraulis. Šajā gadā uzņēmums plānojis papildināt to produktu sortimentu, kas paredzēti gala patērētāju segmentam, piedāvājot speciālas risinājumu sistēmas, ar kuru palīdzību cilvēks pats saviem spēkiem var veikt remontu un kosmētiski uzlabot dzīvokļa vai mājas izskatu. "Patlaban cilvēkiem ir vairāk laika, bet mazāk naudas, līdz ar to viņi ir ieinteresēti daudz ko izdarīt savām rokām, piesaistot savus tuviniekus un draugus. Cilvēkam vienmēr ir gribējies un arī gribēsies dzīvot labāk, uzlabot savus dzīves apstākļus," saka J. Kraulis.

Katra cilvēka labsajūta ir atkarīga ne tikai no dzīvesveida un pozitīvas domāšanas. Dzīves kvalitāti būtiski ietekmē arī atmosfēra un komforta līmenis mājās un darbavietā. Niansēs pārdomāti telpiskie risinājumi, augstvērtīgu tehnoloģiju pieejamība un gaumīgs interjers ļauj gūt prieku gan strādājot, gan atpūšoties. Svarīgākais ir pārliecība, ka tieši sev piemērotākās un labākās vides radīšanā daudz varam paveikt mēs paši. Knauf apzinās kvalitatīvu, ekoloģisku, augstvērtīgu un drošu produktu nozīmi, tāpēc piedāvā mūsdienīgus celtniecības materiālus un sistēmas no A līdz Z – dažādu izmēru un izmantojuma būvplāksnes un celtniecības produktus ar speciālām īpašībām. Tie ir ērti un vienkārši lietojami gan profesionāļiem, gan cilvēkiem, kuri gatavi uzsākt pirmos remontdarbus mūžā.

Ņemot vērā, ka jābūt praktiskām zināšanām, lai pašrocīgi ķertos klāt tik nopietnam darbam kā mājokļa remonts, uzņēmums sola turpināt un vēl paplašināt cilvēku apmācību, lai ikvienam interesentam būtu iespēja iemācīties pareizi strādāt ar būvmateriāliem. Šobrīd Knauf piedāvā nepieciešamo informāciju iegūt ar speciālas interneta mājas lapas www.knaufmaja.lv palīdzību, bet jau no marta tiks ieviests jauns pakalpojums – info centrs. "Jebkurš Latvijas iedzīvotājs varēs piezvanīt un iegūt informāciju par to, kā pareizi jāstrādā ar mūsu materiāliem, un, ja nepieciešams, saņemt papildinformāciju elektroniski vai ar pasta starpniecību," stāsta uzņēmuma vadītājs. Klientiem būs pieejamas arī praktiskas bezmaksas konsultācijas, ko, aizbraucot uz konkrēto objektu, sniegs uzņēmuma tirdzniecības pārstāvji.

Knauf panākumu ķīla ir profesionāli, zinoši un iniciatīvas bagāti darbinieki, tāpēc viena no uzņēmuma nemainīgām prioritātēm arī šogad ir darbinieku izglītošana. "Knauf ir pasaulē pazīstams uzņēmums. Lai arī turpmāk ieņemtu vadošo vietu tirgū un būtu nozares līderi, mums jāattīstās, jāmeklē jauni risinājumi un ir nepieciešami kompetenti darbinieki," uzsver J. Kraulis. Šobrīd uzņēmumā strādā 173 darbinieki.

Uzņēmums augstu vērtē Latvijas kultūras tradīcijas, izglītības nozīmi, sporta sasniegumus un seko līdzi sociāla rakstura aktivitātēm, tāpēc Knauf regulāri finansē un atbalsta dažādus pasākumus un projektus. Pērn finansiālu atbalstu saņēma basketbola klubs Barons, Jauno jātnieku skola, tika sponsorēta operetes izrāde Sikspārnis un vēl citi projekti. Uzņēmums ziedojis būvmateriālus Latvijas mākslinieku izstādei Brīnišķīgais ceļojums un dāvinājis ģipsi Rundāles pilij. Labās ieceres turpināsies arī 2010. gadā.

Latvijā

Finanšu nozares asociācijas (FNA) apkopotie dati liecina, ka šī gada pirmajos desmit mēnešos četrām lielākajām bankām Latvijā ir izdevies novērst finanšu krāpšanas mēģinājumus un pasargāt klientu līdzekļus vairāk nekā 10 miljonu eiro apmērā. Tomēr šajā pašā periodā krāpniekiem izdevies izkrāpt vairāk nekā 13 miljonus eiro. Visbiežāk krāpšanas gadījumi ir saistīti ar investīciju krāpniekiem (78% gadījumu novērsti) un telefonkrāpniekiem (51% gadījumu novērsti).

Svarīgākais