«Jāaizskrien līdz Elvītim,» tik bieži mums mājās tiek izrunāti šie vārdi. Domāju, ka ne jau tikai mūsmājās veikalu Elvi sauc mīļvārdiņā – tas daudziem ir vieta, kur nopirkt visu, ko ikdienā vajag, pārmīt vārdu ar pārdevēju.
Pirmais Elvi veikals tika atvērts 2000. gada 5. oktobrī Siguldā. Šajā laikā tas ar 76 tīkla veikaliem ir kļuvis par spēcīgāko vietējo mazumtirdzniecības zīmolu, ko gadu no gada apstiprina arī dažādi zīmolu pētījumi un aptaujas.
Arī gulbeniešiem Elvi veikals nebūt nav jaunums, taču pārmaiņas gan tajā notikušas būtiskas – tagad to no franšīzes pilnā apsaimniekošanā pārņēmusi SIA Vita Mārket, kas ir Elvi tīkla dibinātājs. Līdz ar īpašnieku maiņu mainījies vizuālais noformējums, sortiments paplašināts ar vairākām jaunām preču grupām, tostarp precēm makšķerniekiem, autobraucējiem un pašlaik modē nākušajiem suši pagatavošanas piederumiem un produktiem.
Kā vienu no nozīmīgākajiem jauninājumiem, kas strauji ieguvis popularitāti, veikala vadītāja Arta Stopāne uzsver veikalā gatavotas un speciālā picu krāsnī ceptas picas. Picu izvēle ir ļoti plaša – no 14 veidiem katrs var izvēlēties sev piemērotāko. Gulbeniešiem ļoti garšo Margarita unParmezano pica. Jāatzīmē, ka, iepērkoties veikalā par 30 latiem, dāvanā tiek saņemta pica. Arī no veikala vietējās virtuves sortimenta katrs pats sev var sakomplektēt ēdienkarti, kas atbilst viņa vēlmēm. Arta saka: «Drīz gaidāmas izmaiņas arī veikala virtuvē – tā tiks pārcelta no 2. stāva uz pirmo, un pircējiem būs redzams ēdienu pagatavošanas process. Tas vēl vairāk pārliecinās mūsu klientus, ka ne vienmēr vajag gatavot mājās – tikko pagatavotus, garšīgus un veselīgus ēdienus ģimenei var iegādāties Elvi.»
Veikalu plauktos izkārtotie produkti no vairumtirgotājiem tiek iegādāti ļoti pārdomāti. Piemēram, dārzeņu sortimentu piegādā Latvijas dārzeņu audzētāji. Tas nozīmē, ka produkti no lauka līdz veikalam ceļo īsu brīdi un saglabā savas labās īpašības.
Vaicāta, vai līdz ar īpašnieku maiņu kolektīvā notikušas izmaiņas, vadītāja saka: «Faktiski nē! Mūsu darbinieki jūtas stabili, sociāli aizsargāti un vajadzīgi. Viņi saņem labu atalgojumu, uzņēmums piedāvā apmaksātas visu līmeņu personāla apmācības, veicina karjeras izaugsmes iespējas.»
Šā gada martā sadarbībā ar Data centrs ir veikts pētījums par pircēju paradumiem, kas pierādīja, ka pircēji ir arvien vairāk noskaņoti meklēt labāko piedāvājumu. Elvi veikalos to zina un piedāvā vienmēr labāko preci par izdevīgāko cenu.