Mājām cilvēka dzīvē ir liela nozīme – tās ir personas identitātes neatņemama sastāvdaļa un vieta, kur atpūšamies no ārpasaules.
Lai šo vidi padarītu harmonisku, komfortablu un mājīgu, jāiegulda ne mazums pūļu, kā arī jāzina, kur izdevīgi un ērti iegādāties visu mājsaimniecībā nepieciešamo. Lielveikals Domo, kas savas durvis apmeklētājiem vēra pērnā gada septembrī Kuldīgā, piedāvā plašu preču sortimentu par pievilcīgām cenām ikvienam, kurš saimnieko, rūpējas par tīrību un kārtību, kaut ko remontē vai pat būvē.
Domo koncepcija – vienuviet nopērkams viss mājsaimniecībai nepieciešamais – ir ne tikai aboslūta novitāte Latvijā, bet arī visnotaļ dzīvotspējīga krīzes apstākļos, kas nenoliedzami diktē savus noteikumus. "Daudzi cilvēki vairs nevar atļauties jauna mājokļa būvniecību vai kapitālo remontu, tādēļ šā brīža vajadzības lielākoties ir saistītas ar nelielu remontu veikšanu un mājas sakopšanu un uzturēšanu. Pieprasījums pēc tīrīšanas, uzkopšanas līdzekļiem un sīkiem mājas darbiem nepieciešamajām lietām saglabājas. Jebkuram vajadzīga jauna slota, mīksts spilvens, un kā tad bez sezonas aktuālākās preces – sniega lāpstas. Un, kas nav mazsvarīgi, – mēs piedāvājam labus produktus par izdevīgām cenām," saka Domo valdes loceklis Valts Brazovskis. 60 procentu no preču sortimenta veido mājsaimniecības preces – tīrīšanas līdzekļi un to piederumi, mājas tekstils, trauki, rotaļlietas, sadzīves tehnika un citas ikdienā vajadzīgas lietas, bet atlikušajā daļā ir remontdarbiem un būvniecībai nepieciešamais.
Liela uzmanība pievērsta tam, lai Latvijas ražotāji Domo varētu realizēt savu produkciju. "Piedāvājums nav ļoti liels, bet, ja ir izvēle – paņemt importa produktu vai pašu mājās ražoto, tad pilnīgi noteikti izvēlamies otro variantu. Tirgojam Dzintara kosmētiku, Latvijā ražotos būvmateriālus un citas preces, kuru pievienoto vērtību radījuši latvieši. Lai nauda paliek Latvijā, nevis aizplūst uz ārzemēm," uzskata V. Brazovskis. Domo mājsaimniecības lielveikalā atrodas arī pārtikas veikals Elvi, kas piedāvā vienu no plašākajiem Latvijā ražoto pārtikas preču klāstiem.
Domo kolektīvu veido 35 kompetenti un profesionāli darbinieki, kuri, ja nepieciešams, sniedz konsultācijas un plašajā preču sortimentā palīdz atrast tieši to, ko pircējam vajag. "Ja tas tā nebūtu, tad nebūtu arī panākumu," tā V. Brazovskis. Par panākumu ķīlu uzskatāmi arī tādi faktori kā preču kvalitāte, pieejamība un dažādas atlaides un pārsteigumi pircējiem. Tā, piemēram, jau šajā nedēļas nogalē – no 13. līdz 14. februārim – gaidāma izpārdošana, kuras laikā pilnīgi visas veikalā esošās preces varēs iegādāties ar 20 procentu atlaidi.
Vaicāts par nākotnes plāniem, V. Brazovskis ir lakonisks: "Domo zīmols jau šobrīd ir pazīstams ne tikai Kuldīgā, bet arī Ventspilī, Saldū un Talsos, kas būtībā ir mūsu mārketinga reģions. Esam iecerējuši atvērt vēl vienu veikalu Kurzemes reģionā, bet nākotnē Domo zīmolu iecerēts attīstīt kā lielveikalu ķēdi.