Ventspils nauda apgrozīsies Kannu festivālā

Vietējā radošās izcilības festivālā Ventspils naudiņa venti guva triumfālus panākumus. Tagad kārta pienākusi starptautiskam iznācienam – prestižajā Kannu festivālā.

Kreativitātes festivāls Cannes Lions, kas jūnijā norisināsies Kannās Francijā, ir prestižākais un apspriestākais šīs jomas pasākums pasaulē. Ventspils pilsētas tēla kampaņa Valsts valstī ar astoņiem pieteikumiem uz balvām pretendēs sešās kategorijās – Titāna un integrētā, Mediju, PR, Zīmola satura un izklaides, Tirdzniecības veicināšanas un Dizaina kategorijā. Ventspils ventu projekts par Kannu lauvām sacentīsies 28 tūkstošu projektu konkurencē. Katras kategorijas dalībniekus vērtēs sava žūrija. To pārstāvji ir pasaules mēroga reklāmas grandi. Arī festivāla programma ir bagātīga. Tajā ar lekcijām uzstājas gan radošākie planētas eksperti, gan arī spilgtas personības – Marks Cukerbergs, Joko Ono, Kofi Annans, Stīvs Balmers, Bobs Geldofs, Ronaldo un citi.

Venti ir nemonitārs norēķināšanās līdzeklis, ko var nopelnīt virtuālajā Ventspils vēstniecībā www.visitventspils.com. Ventus var tērēt visdažādākajās vietās Ventspilī – sākot ar muzejiem un kafejnīcām, līdz pat viesnīcām un sporta klubiem. Ar šo ideju Ventspils ieguva ne tikai skaļu un brīžiem pat kuriozu publicitāti Latvijā un ārpus tās robežām, bet arī piesaistīja ievērojami daudz vietējo un ārvalstu tūristu.

Jāatgādina, ka Ventspils ventu kampaņa šā gada radošās izcilības festivālā ADwards ieguva trīs apbalvojumus. No 233 radošās industrijas darbiem venti uzvarēja tautas balsojumā, saņēma Gold ordeni integrēto kampaņu kategorijā, kā arī visa festivāla galveno balvu – Grand Prix. Kā žurnālistiem atklāja Ventspils domes priekšsēdētājs Aivars Lembergs, festivāla žūrijas vadītājs sacījis, ka Ventspils īstenotais mārketings – tā ir pasaules mārketinga nākotne.

Ventspils projekta partneri ir kompānija DDB Worldwide Latvia, kuras galvenais birojs atrodas Ņujorkā. A. Lembergs stāsta, ka tieši viņi ierosinājuši, lai Ventspils ar savu projektu piedalās arī reklāmas festivālā Kannās, kas šogad pulcēs aptuveni deviņtūkstoš delegātu no 90 valstīm.

«Būt atšķirīgiem ir liels izaicinājums. Jau iegūto atzinību vērtēju īpaši augstu, jo uzskatu, ka arī publiskai pārvaldei savā darbībā nav jābūt garlaicīgai un tai ir tiesības būt atraktīvai un pievilcīgai mijiedarbībā ar iedzīvotājiem. Apstāties pie sasniegtā nebūtu Ventspils tradīciju stilā, tāpēc virzāmies tālāk,» saka Ventspils mērs.

Svarīgākais