Radošās izcilības festivālā ADwards 2012 ventu kampaņa nosmēlusi krējumu, saņemot ne vien festivāla Grand prix, bet arī zelta ordeni integrēto kampaņu kategorijā un vislielāko tautas atzinību.
Ventspils pašvaldības un aģentūras DDB Worldwide Latvia kopdarbs sajūsminājis arī radošās industrijas guru – festivāla žūrijas vadītāju Stīvu Henriju.
Festivāla ADwards 2012 ventu kampaņa saņēma trīs izcilākos apbalvojumus. 233 radošās industrijas darbus vērtēja žūrija – ietekmīgas un starptautiski atzītas industrijas autoritātes, tostarp S. Henrijs, kas ir viens no izcilākajiem reklāmas meistariem pasaulē, pārraudzījis arī tādu slavenu uzņēmumu kā McDonalds un Apple kampaņas. Viņš intervijā Radio 101 atklāja, ka ir sajūsmā par šo kampaņu, norādot, ka tā ir robežu dzēšana starp komerciālajiem māksliniekiem un vienkāršajiem cilvēkiem. Speciālists uzsver, ka idejai pārvērst pilsētu zīmolā un to dažādi apspēlēt, ir liela nākotne.
Neatkarīgā jau rakstīja, ka ventu kampaņas pamatā ir pilsētas atšķirīgums, kas jau iepriekš sabiedrībā radīja viedokli par Ventspili kā valsti valstī. Kad pilsētas mērs paziņoja, ka Ventspils laidīs klajā savu valūtu un pie pilsētas robežām novietoja ventu maiņas kioskus, norādot, ka nākamais solis būs savas vēstniecības atvēršana, ažiotāža bija visā Latvijā. Mēra paziņojumu komentēja pat valsts augstākās amatpersonas, tostarp finanšu ministrs Andris Vilks, uzsverot, ka tādā mazā valstī kā Latvija divas valūtas uzturēt nav pamata. Savukārt Zatlera Reformu partija solījās A. Lembergu apsūdzēt Drošības policijai.
Ventspils ielās aptaujātie iedzīvotāji atklāj, ka lepojas ar vietējo naudu un dāvina tos saviem draugiem un radiem.
Ventspils mērs Aivars Lembergs par panākumiem saka šādi: «Ventu ideja parādīja arī to, cik politiķi un ierēdņi mūsu valstī spēj būt radoši savā domāšanā un iztēles bagāti savā darbībā. Šo atzinību īpaši augstu vērtēju, jo uzskatu, ka tā ir radošas publiskās pārvaldes uzvara pār vispārpieņemtās politikas garlaicīgo dabu.