Līdzīgi kā Lietuvā, kur autoservisi ir pilni, salā sabojāto automašīnu dēļ, pamatīgais sals ir sagādājis raizes arī autoīpašniekiem Latvijā.
Klientu skaits, kas vēršas pēc palīdzības sakarā ar salā sabojāto automašīnu, servisos atšķiras. Tas ir no 2 – 12 automašīnām dienā.
"Protams, arī Latvijā ir tāda pati problēma kā Lietuvā. Arī pie mums sals sabojā automašīnas. Tas, cik daudzi pie mums vēršas sakarā ar laikapstākļu radītajām problēmām, ir atkarīgs no gaisa temperatūras. Pārsvarā tie ir kādi 5 – 10 klienti dienā. Automašīnu īpašniekiem iesaku, skatīties laika ziņas un sekot akumulatoru stāvoklim. Lai pēc iespējas izvairīties no šīs problēmas, iesaku lietot pārbaudītu marku benzīnu un degvielu, piemēram Statoil," nra.lv stāsta "GOLD" autoservisa pārstāvis Aleksejs.
Autoservisa "SV AUTOHOF" pārstāvis Māris sacīja: "Pārsvarā šī problēma skar dīzeļa automašīnas. Tā notiek, jo laicīgi nav pārbaudīts akumulatoru elektrolīta blīvums."
Lai izvairītos no šādas problēmas, autoservisu darbinieki iesaka savlaicīgi pārbaudīt akumulatoru blīvumu, kā arī degvielas filtrus.
Taksometru pakalpojumu sniedzēji par auksto laiku gan nesūdzas. "Pieprasījums pēc mūsu pakalpojumiem ir audzis par 50%. Mēs esam cilvēkiem kā glābšanas riņķis. Kad ir sniegs vai sals, cilvēki izvēlas siltus taksometrus, nevis sabiedrisko transportu. Taksometri nestāv uz vietas, tie pastāvīgi ir darbībā, tāpēc tiem aukstais laiks sagādā mazāk problēmu nekā privātajām automašīnām. Izmaksas ir nedaudz lielākas, jo mašīna ir daudz jādarbina, tomēr mums ir darbs," stāsta "Smile Taxi" vadītājs Aleksejs Ignatjevs.