Lielbritānijas pasts "Royal Mail" atvainojas par bojātajiem sūtījumiem

Latvijas pasta kompānija "Latvijas Pasts" no Lielbritānijas pasta iestādes "Royal Mail" pārpakotā veidā saņēmusi vairāk nekā tūkstoti bojātu pasta sūtījumu adresātiem Latvijā un katram no šiem sūtījumiem pievienota "Royal Mail" atvainošanās par sūtījuma stāvokli, pavēstīja "Latvijas Pasta" Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja Gundega Vārpa.

Viņa informēja, ka "Royal Mail" arī aicina ziņot par konkrētu sūtījumu satura bojājumiem vai to daļu iztrūkumu.

"Latvijas Pasts" iepriekš īsi pirms Jaunā gada nosūtīja "Royal Mail" atpakaļ no Lielbritānijas saņemtos izdemolētos un izlaupītos pasta maisus r vairākiem simtiem sīkpaku sūtījumu, kam nezināmu vandaļu nodarīto bojājumu rezultātā nebija iespējams noteikt ne adresātu, ne arī identificēt to saturu.

"Latvijas Pasts" šos sūtījumus no "Royal Mail" šobrīd saņēmis pārpakotā veidā - uz katra sūtījuma iesaiņojamā materiāla ir uzdrukāta "Royal Mail" oficiāla atvainošanās.

Ja kādas daļas no sūtījuma satura trūkst vai tā saturs ir bojāts, Lielbritānijas pasta iestāde aicina par to ziņot, aizpildot zaudēto, bojāto un laikus nepiegādāto pasta sūtījumu veidlapu, kas pieejama interneta vietnē www.royalmail.com vai arī zvanot uz "Royal Mail" klientu apkalpošanas tālruni +44 8457 740 740.

Jau vēstīts, ka 2011.gada nogalē no piecsimt līdz pat tūkstotim sīkpaku Latvijā no Anglijas bija pienākušas izlaupītā veidā. Ar "Lielbritānijas pastu" sūtītās paciņas bijušas 16 maisos, kas ārēji nebija skarti, bet Rīgā, tos atverot, atklājās, ka paciņas izzagtas un saplēstas. Turklāt paciņām bija jāpienāk arī ātrāk, jo tās izsūtītas decembra vidū.

LP uztur vairāk nekā 600 pasta nodaļu, un kompānijā ir nodarbināti aptuveni pieci tūkstoši darbinieku. LP sniedz pasta un filatēlijas, pārvadājumu un eksprespasta, finanšu, preses un informācijas tehnoloģiju pakalpojumus, kā arī nodarbojas ar mazumtirdzniecību. Uzņēmums pilnībā pieder valstij.