Kaut arī nākamgad Gulbenes‒Alūksnes bānītim samazināts valsts finansējums, bānītis kursēs tāpat kā līdz šim, aģentūrai BNS pastāstīja uzņēmuma "Gulbenes‒Alūksnes bānītis" sabiedrisko attiecību speciāliste Marina Deļikatnaja-Buša.
Viņa gan pagaidām nevēlējās atklāt, cik liels būs finansējuma samazinājums, norādot, ka precīzi skaitļi būs zināmi janvāra sākumā. Šogad valsts finansējums bānītim bija vairāk nekā 200 tūkstoši latu.
"Tomēr, neskatoties uz finansējuma samazinājumu, bānītis kursēs kā ierasts, un tiks organizēti arī dažādi svētku braucieni. Lai piesaistītu papildu līdzekļus, uzņēmums varētu meklēt sponsorus," klāstīja Deļikatnaja-Buša.
Nākamgad bānītis, tāpat kā līdz šim, kursēs katru dienu, pārvadājot pasažierus starp diviem novadu centriem ‒ Gulbeni un Alūksni ‒ pēc iepriekšējā kustības grafika. Vilciens no Gulbenes aties plkst.13 un 18, savukārt no Alūksnes ‒ plkst.15.25 un 19.55.
Bānītis turpinās arī svinēt dažādus svētkus un rīkot plašus pasākumus. Sadarbībā ar uzņēmumu "Pasažieru vilciens" līdz vasarai reizi mēnesī turpināsies tematiskie sestdienu braucieni.
Gulbenes–Alūksnes bānītis ir vienīgais regulāri kursējošais šaursliežu dzelzceļš Baltijas valstīs, kā arī valsts nozīmes kultūras piemineklis.