Šogad novembrī visvairāk skatītais televīzijas kanāls Latvijā bija TV3, kura vērošanai veltīti 14,2% no visa televīzijas skatīšanās laika, kas ir par 0,1 procentpunktu mazāk nekā šogad oktobrī, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" apkopotie dati.
Otrajā vietā ir kanāls LNT, kura vērošanai veltīti 12%, kas ir par 0,4 procentpunktiem mazāk, salīdzinot ar mēnesi iepriekš. Trešajā vietā ierindojies kanāls PBK, kura vērošanai veltīti 10,7% no kopējā televīzijas skatīšanās laika – tas ir par 0,1 procentpunktu mazāk nekā oktobrī.
"TNS Latvia" dati vēstī, ka kanālam LTV1 novembrī veltīti 8,1%, "NTV Mir Latvija" – 6,4%, "TV5 Rīga" – 4,9%, "RTR Planeta Baltija" – 4,7%, kanālam 3+ veltīti 4,6%, LTV7 – 4,5%, "REN Baltija" – 3,5,%, bet TV6 – 2,7% no visa televīzijas skatīšanās laika.
Kanāla LMK, kurš televīzijas auditorijas pētījumā tika iekļauts no šā gada 1.novembra, skatīšanās laika daļa bija 0,8%. 1BM kanālam savukārt veltīti 0,7%, "National Geographic Channel" – 0,7%, "Fox Crime" – 0,5%, OE – 0,2%, bet "Fox Life" – 0,1% no visa kopējā televīzijas skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa novembrī bija 18,1%, bet video un DVD – 2,6%.
Šā gada novembrī viens televīzijas skatītājs pie televīzijas ekrāna pavadījis vidēji piecas stundas un 26 minūtes dienā, tas ir par 22 minūtēm vairāk nekā šā gada oktobrī.
"TNS Latvia" ir pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā.