Fotoradaru ieviešana aizkavējusies apjomīgo to uzstādīšanas darbu dēļ un šobrīd notiek sarunas par soda sankciju piemērošanu ātruma mērīšanas ierīču piegādātājiem, uzņēmumam, trešdien Latvijas Televīzijas raidījumā "Labrīt, Latvija!" sacīja Valsts policijas (VP) Prevencijas pārvaldes priekšnieks Edmunds Zivtiņš
Viņš skaidroja, ka fotoradari tehniski ir ļoti labi, taču to uzstādīšana ir aizkavējusies, jo tas ir apjomīgs darbs - katrai fotoradara uzstādīšanas vietai nepieciešams atsevišķs projekts, kas jāsaskaņo. Zivtiņš norādīja, ka, slēdzot līgumu par fotoradaru piegādātāju, acīmredzot līdz galam netikaa apzinātas visas problēmas.
"Šobrīd par līguma laušanu runa neiet, bet neapšaubāmi par finansiālajām soda sankcijām runa ir," sacīja Zivtiņš.
Viņš norādīja, ka pagaidām ātruma pārsniedzējus uz Latvijas ceļiem "fotogrāfē" 15 pārvietojamie fotoradari.
Zivtiņš arī sacīja, ka neredz pamatu Tiesībsarga norādītājām nepilnībām attiecībā uz fotoradaru normatīvo aktu bāzi, jo izstrādājot likumus un noteikumus, kas regulē fotoradaru darbību, ieguldīts ļoti nopietns darbs, kurā piedalījušās gan vairākas atbildīgās ministrijas, gan arī pēc tam izvērtējusi un akceptējusi Saeimas Juridiskā komisija.
Tāpat Zivtiņš noraidīja autoeksperta Paula Timrota pārmetumus par to, ka fotoradaru karte nesakrīt ar melno punktu katri. Prevencijas pārvaldes priekšnieks uzsvēra, ka šobrīd fotoradarus lānots izvietot tajās vietās, kur saskaņā ar Valsts policijas datiem visbiežāk notiek avārijas ar cietušajiem.