Latvijā 97% mājsaimniecību ir vismaz viens televizors, secināts tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" pētījumā.
Pētījuma rezultāti apliecina, ka tostarp vidēji 62% mājsaimniecību skatās kabeļtelevīziju, ieskaitot interaktīvo interneta protokola televīziju (IPTV), vidēji 25% lieto virszemes digitālo televīziju un vidēji 16% – satelīttelevīziju. Aptuveni 2% joprojām televīzijas signāla uztveršanai izmanto analogo antenu, uztverot kādu no kaimiņvalstu analogajā virszemes apraidē raidītajiem kanāliem, bet vidēji 4% mājsaimniecību, kurās ir televizors, neizmanto vispār nekādu televīzijas pieslēguma veidu.
"TNS Latvia" dati liecina, ka vidēji 25% mājsaimniecību lieto virszemes digitālo televīziju. Vidēji 12% mājsaimniecību izmanto bezmaksas kanālu paku, tomēr daļai ģimeņu ir pieejami vairāki veidi, kā skatīties četrus bezmaksas apraidē esošos kanālus – LTV1, LTV7, LNT un TV3. Daļā mājsaimniecību tiek izmantotas gan maksas, gan bezmaksas kanālu pakas, kā arī vairāki televīzijas pieslēguma veidi vienlaicīgi. Ja kāds no pašlaik nacionālajā apraidē esošajiem komerckanāliem pamestu virszemes bezmaksas apraidi, šādām mājsaimniecībām arī turpmāk minētie kanāli būtu pieejami citos pieslēgumu veidos. Savukārt tādas iespējas nebūtu vidēji 8% Latvijas mājsaimniecību ar televīziju, kuras kā vienīgo pieslēgumu izmanto virszemes televīzijas signālu un bezmaksas kanālu paku.
Pētījums veikts, aptaujājot 6000 mājsaimniecību.
"TNS Latvia" līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs.