Mobilo sakaru operatora "Tele2" sakaru traucējumu dēļ ceturtdien, 14.jūlijā, kompānijas konkurenti – "Latvijas Mobilais telefons" (LMT) un "Bite Latvija" – izjuta iedzīvotāju pastiprinātu interesi par to piedāvātajiem pakalpojumiem.
LMT preses sekretāre Sanda Purviņa aģentūrai BNS atzina, ka 14.jūlijā bija vērojama klientu pastiprināta interese par LMT sniegtajiem pakalpojumiem. "14.jūlijā tirdzniecības vietās visā Latvijā ir būtiski pieaudzis pārdoto priekšapmaksas karšu "O!Karte" skaits, tāpat iedzīvotāji aktīvāk interesējušies par pastāvīgā pieslēguma iespējām," viņa sacīja.
Arī "Bite Latvija" mārketinga vadītāja Kristīne Britāne aģentūrai BNS pastāstīja, ka operators izjuta cilvēku pastiprinātu interesi par tā sniegtajiem pakalpojumiem. Pēc viņas teiktā, priekšapmaksas kartes "Bites karte" aktivācijas ceturtdien, 14.jūlijā, salīdzinājumā ar trešdienu, 13.jūliju, pieauga 2,4 reizes, savukārt pieslēgumi – gandrīz uz pusi. Pieauga arī mobilo portāciju pieteikumu skaits no tiem cilvēkiem, kas ar savu numuru vēlas pārnākt uz "Bite Latvija".
Aģentūra BNS jau ziņoja, ka "Tele2" tīkls 14.jūlijā vairākas stundas nestrādāja. Kompānijā paskaidroja, ka problēmas radīja elektropiegādes sistēmas avārija.
"Tele2" ir Latvijas mobilo sakaru operators, kas ietilpst Zviedrijas koncernā "Tele2". Latvijas "Tele2" ir vairāk nekā viens miljons klientu.