Mātes diena ir populārāki svētki pastkaršu sūtīšanai nekā Lieldienas, aģentūrai BNS pavēstīja Latvijas pasta kompānijas "Latvijas Pasts" (LP) sabiedrisko attiecību speciāliste Agija Tērauda.
Šādu secinājumu LP izdarījis, veidojot pastkaršu nosūtīšanas akcijas sociālajā tīklā "Twitter".
Tērauda informēja – lai apsveiktu sev tuvās sievietes Mātes dienā, LP akcijā piedalījās 4875 "Twitter" lietotāji, kopumā aizpildot 6467 derīgu pastkaršu, kas ir par 24,7% vairāk nekā akcijā "Pārsteidz mīļo Lieldienās!".
""Twitter" lietotāju atsaucība Mātes dienas akcijai liecina, ka tieši šajos svētkos taustāmas un īstas pastkartes nosūtīšana ir daudz nozīmīgāka nekā, piemēram, Lieldienās. Moderno tehnoloģiju laikmetā ar roku rakstīta pastkarte kļuvusi par īpašu dāvanu, kas spēj ilgstoši radīt pozitīvas emocijas," klāstīja Tērauda.
Pēc viņas teiktā, vairāk nekā 100 pastkaršu LP gan nevarēs piegādāt adresātiem, jo adreses laukā trūkst kādas svarīgas informācijas vai adrese nav norādīta vispār.
Akcijā, kas norisinājās no 27. līdz 29. aprīlim, piedalīties varēja katrs "Twitter" lietotājs un bez maksas Latvijas teritorijas robežās varēja nosūtīt trīs pastkartes. LP elektroniski aizpildītās pastkartes nogādā to adresātiem kā fiziskus apsveikumus. Šī ir otrā LP "Twitter" akcija.
LP sniedz pasta un filatēlijas, pārvadājumu un eksprespasta, finanšu, preses un informācijas tehnoloģiju pakalpojumus, kā arī nodarbojas ar mazumtirdzniecību. Uzņēmums pilnībā pieder valstij. Pēc "Lursoft" informācijas, LP koncerna konsolidētais apgrozījums 2009.gadā, salīdzinot ar 2008.gadu, samazinājās par 6,6% – līdz 45,272 miljoniem latu, savukārt koncerna zaudējumi saruka vairākas reizes un bija 253,6 tūkstoši latu.