"VTU Valmiera" ieviesīs abonementa biļetes starppilsētu maršrutos

Valmieras transporta uzņēmums "VTU Valmiera" ieviesīs abonementa biļetes starppilsētu maršrutos, aģentūrai BNS pavēstīja Valmieras pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību un tūrisma nodaļas vadītāja Inese Kazuša.

Viņa informēja, ka, ņemot vērā braucienu skaitu, kā arī pasažieru kategorijas, būs nopērkamas četru veidu abonementa biļetes – abonements darbdienām, kas būs domāts vispārizglītojošo, arodizglītības, profesionālās izglītības un augstākās izglītības iestāžu audzēkņiem, ar ne mazāk kā diviem braucieniem nedēļā nodrošinās 10% atlaidi. Savukārt braukšanas karte nedēļai ar ne mazāk kā desmit braucieniem nodrošinās 20% atlaidi, klāstīja Kazuša.

Tāpat būs pieejama abonementa biļete nedēļai ar ne mazāk kā 14 braucieniem, kas būs par 25% lētāka, un biļete ne mazāk kā 21 braucienam, bet ne vairāk kā 60 braucieniem, kas nodrošinās pārvietošanos sabiedriskajā transportā starppilsētu maršrutos ar 30% atlaidi.

Abonementa biļetes būs personalizētas ar pasažiera vārdu, uzvārdu, fotogrāfiju, kā arī tajās būs norādīts maršruts, kurā biļete izmantojama, un braucienu skaits, piebilda Kazuša. Pēc Valmieras pašvaldības pārstāves teiktā, pasažierim ar abonementa biļeti būs tiesības izvēlēties jebkuru brīvo vietu sabiedriskajā transportlīdzeklī, kad pasažieri ar biļešu kasē iegādātām vienreizējās braukšanas biļetēm būs ieņēmuši vietas atbilstoši biļetēs norādītajai sēdvietai.

Abonementa biļetes starppilsētu maršrutos "VTU Valmiera" ievieš sadarbībā ar Autotransporta direkciju.

"VTU Valmiera" nodarbojas ar sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu Valmieras un Valkas reģionālās vietējās nozīmes maršrutos, Valmieras un Smiltenes pilsētas nozīmes maršrutos un reģionālās starppilsētu nozīmes maršrutos. 2010.gadā uzņēmums strādāja ar 3,575 miljonu latu apgrozījumu un guva 255,6 tūkstošus latu lielu peļņu, liecina "Lursoft" datubāzē publicētais uzņēmuma finanšu gada pārskats.

Latvijā

Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca (DLRR) pagājušajā gadā reģistrēja kārtējo meitasuzņēmumu – šoreiz Ungārijā. Tagad uzņēmums strauji paplašina savu klientu loku Baltijas valstīs, Ukrainā, Polijā, Ungārijā, Vācijā, Rumānijā, Bulgārijā, Azerbaidžānā, Gruzijā un pat Āfrikā.

Svarīgākais