No šodienas sākas valsts autoceļu uzturēšanas vasaras sezona

Tuvojoties ziemas sezonas beigām, lielāka uzmanība tiks pievērsta ceļu sakārtošanai pēc ziemas, veicot brauktuvju seguma defektu remontu, bojāto satiksmes organizācijas līdzekļu atjaunošanu un ceļa joslas sakopšanu.

Ceļu uzturēšanas darbi tiks veikti, pamatojoties uz uzturēšanas klasēm A (augstākā), B, C un D (zemākā). Ceļu uzturēšanas klases ceļiem vai to atsevišķiem posmiem noteiktas izvērtējot to nozīmi un satiksmes intensitāti, līdz ar to augstākas uzturēšanas klases ceļi pēc ziemas tiks sakārtoti ātrāk.

Plānots, ka līdz 1. jūnijam tiks sakārtoti A uzturēšanas klases autoceļi, kuros satiksmes intensitāte ir virs 1000 automašīnām diennaktī, līdz 15. jūnijam tiks sakārtoti B uzturēšanas klases autoceļi, kuros satiksmes intensitāte ir virs 500 automašīnām diennaktī un līdz 1. jūlijam - C un D uzturēšanas klases autoceļi, kuros satiksmes intensitāte ir zemāka par 500 un 100 automašīnām diennaktī.

Latvijā

No šī gada oktobra Latvijā stāsies spēkā jauns regulējums, kas aizliegs izmantot vissezonas "M+S" riepas ziemas periodā, tā vietā nosakot nepieciešamību izmantot riepas, kas marķētas ar "kalns un sniegpārsliņa" simbolu. "Drošas braukšanas skolas" vadītājs Jānis Vanks skaidro, ka "kas der visam, neder nekam", uzsverot, ka vissezonas riepas nav pietiekami efektīvas Latvijai raksturīgajos sniega un ledus apstākļos, un ņemot vērā, ka riepu kvalitāte ir būtiska drošībai, jaunais regulējums ir atbilstošs un loģisks.

Svarīgākais