Veselības ministrija (VM) sadarbībā ar Veselības norēķinu centru (VNC) un Latvijas Ģimenes ārstu asociāciju sākusi darbu pie dežūrtālruņa veidošanas, pa kuru pacienti varētu zvanīt ārpus ģimenes ārstu darba laika un saņemt nepieciešamās konsultācijas, otrdien Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas Sabiedrības veselības apakškomisijā teica Latvijas Ģimenes ārstu asociācijas vadītāja Sarmīte Veide.
Paredzēts, ka telefons strādās ārpus ģimenes ārstu darba laika, un vajadzības gadījumā dežurējošais speciālists varēs zvanu pāradresēt arī Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam (NMPD).
VM valsts sekretāra vietnieks Juris Bundulis pastāstīja, ka konkurss par tālruņa izveidi jau tuvojas beigām un šo pakalpojumu varētu ieviest tuvākajā laikā, palīdzot risināt primārās veselības aprūpes speciālistu pieejamības jautājumu.