"Liepājas tramvaja" pamatkapitālu plāno samazināt par gandrīz deviņiem tūkstošiem latu

Liepājas tramvaju uzņēmumam "Liepājas tramvajs" par 8608 latiem plāno samazināt pamatkapitālu, liecina paziņojums Latvijas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

Kompānija informē, ka marta vidū pieņemts lēmums par "Liepājas tramvaja" pamatkapitāla samazināšanu no 479,4 tūkstošiem latu līdz 470,8 tūkstošiem latu.

Kreditoru prasījumi un citas varbūtējas pretenzijas piesakāmas viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas - līdz 18.aprīlim.

Liepājā tramvajs sāka kursēt jau 1899.gada 26.septembrī. Tā ir vecākā tramvaja līnija Baltijā. Maršruta līnijas kopgarums pašlaik ir 6,9 kilometri. Tas savieno Liepājas ģeogrāfiski centrālajā daļā esošo Jaunliepāju (Liepājas Metalurga rajonu) ar Dienvidrietumu mikrorajonu, pa ceļam šķērsojot daļu pilsētas centra un pietuvojoties Jūrmalas parka rajonam Vecliepājā. Visa maršruta izbraukšana vienā virzienā aizņem vidēji 24 minūtes. Kopā Liepājas tramvaja maršrutā ir 28 pieturas - 14 katrā virzienā.

Latvijā

Nesen FIZMIX erudīcijas konkursa laikā veikta 10.–12. klašu skolēnu aptauja, kurā konstatēts, ka 41% jauniešu vēlētos saņemt vairāk izsmeļošas informācijas par klimata izmaiņām. Aptaujāti 1000 skolēnu. 76% no viņiem piekrīt vai drīzāk piekrīt apgalvojumam, ka videi draudzīgas tehnoloģijas un zaļais dzīvesveids var palīdzēt novērst klimata izmaiņas un globālo sasilšanu. Tāpat vairākums uzskata, ka viņu ikdienas izvēlēm ir nozīme klimata izmaiņu mazināšanā. Ko no tā var secināt – “nra.lv” saruna ar Latvijas Mākslas akadēmijas profesoru Ojāru Spārīti.

Svarīgākais