Latvijas autoceļi uztrauc lietuviešu tūristus

Lietuviešu tūristus Latvijā visvairāk satrauc briesmīgie autoceļi, pēc tūrisma izstādes Viļņā secinājis Kuldīgas tūrisma attīstības centrs (KTA).

Savukārt par Latvijas stiprajām pusēm lietuvieši atzinuši lielo latviešu tūrisma informācijas materiālu daudzumu lietuviešu valodā.Lietuviešiem gan pietrūkst vienota informatīvā materiāla par Latvijas slēpošanas kalniem. Līdz šim viņi par tiem uzzina no draugiem jeb brauc visu laiku uz vienu un to pašu. Vidzemē visiecienītākais ir Žagarkalns, Kurzemē – Zviedru cepure.

KTA vadītājs Artis Gustovskis aģentūrai BNS pavēstīja, ka Kuldīgas tūrisma attīstības centrs atgriezies no starptautiskās tūrisma izstādes „Vavaur’2011”, kas notika Lietuvas galvaspilsētā Viļņā. Izstādes laikā veiktas Lietuvas tūrisma ekspertu intervijas, vaicājot, kas viņuprāt visvairāk iepriecina un, kas traucē lietuviešu tūristam šobrīd ceļojot uz Latviju.

Visi eksperti bez izņēmuma uzsvēruši, ka joprojām un jau vairāk nekā piecpadsmit gadus traucē briesmīgie Latvijas autoceļi. Pat vislabākais Latvijas tēls nespēšot pievilināt tūristus, ja Latvijas valdība steidzami neko nemainīs uz lielajiem ceļiem, ne tikai Via Baltica, bet arī, piemēram, ceļu posmos Rucava – Liepāja, Ezere – Saldus un citos, informēja Gustovskis.

Noskaidrojot vidējo lietuviešu ceļotāju uz Latviju un viņa intereses, var secināt, ka šobrīd lietuviešu tūristi ziemā ļoti labprāt brauc uz Latvijas slēpošanas kalniem, bet vasarā, pirmkārt, uz mežonīgo jūras piekrasti Kurzemē, starp Liepāju un Ventspili, tad vienu dienu pavada Ventspilī un atgriežas caur romantiskajām pilsētām - Kuldīgu, Sabili, Talsiem.

Latvijā

No šī gada oktobra Latvijā stāsies spēkā jauns regulējums, kas aizliegs izmantot vissezonas "M+S" riepas ziemas periodā, tā vietā nosakot nepieciešamību izmantot riepas, kas marķētas ar "kalns un sniegpārsliņa" simbolu. "Drošas braukšanas skolas" vadītājs Jānis Vanks skaidro, ka "kas der visam, neder nekam", uzsverot, ka vissezonas riepas nav pietiekami efektīvas Latvijai raksturīgajos sniega un ledus apstākļos, un ņemot vērā, ka riepu kvalitāte ir būtiska drošībai, jaunais regulējums ir atbilstošs un loģisks.

Svarīgākais