Ziemassvētku laikā pusaudžu uzticības tālruņa darbinieki atbildējuši gandrīz tūkstotim zvanītāju

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas Bērnu un pusaudžu uzticības tālruņa 116111 rīkotās Ziemassvētku akcijas laikā atbildēts gandrīz tūkstoš zvanītājiem, aģentūru BNS informēja Labklājības ministrijas Komunikācijas nodaļa.

Kopumā akcijas laikā atbildēts uz 954 zvaniem, simts zvanītājiem sniegta psiholoģiskā palīdzība un atbalsts krīzes situācijās. Lai risinātu zvanītāju problēmas, bija jāiesaista arī citu institūciju speciālisti - bāriņtiesu, sociālo dienestu, bērnu tiesību aizsardzības inspektori un citi speciālisti.

Bērni galvenokārt stāstīja par attiecību problēmām ar draugiem, māsām, brāļiem, kā arī vecākiem, ar kuriem kopā tiek pavadītas brīvdienas. Daļa bērnu pa uzticības tālruni zvanīja arī garlaicības mākti, citi - lai apsveiktu uzticības tālruņa konsultantus svētkos un izteiktu novēlējumus.

Uzticības tālruņa 116111 Ziemassvētku akcija no 24. līdz 26.decembrim norisinājās jau ceturto gadu. Tās laikā bērniem un pusaudžiem bija iespēja saņemt bezmaksas psiholoģisko palīdzību visu diennakti.

Bērnu un pusaudžu uzticības tālruni 116111 var sazvanīt arī ikdienā - katru darbdienu no plkst.8 līdz 23, kā arī sestdienās no plkst.8 līdz 22 un svētdienās no plkst.10 līdz 22. Zvani ir bez maksas, zvanot gan no fiksētajiem, gan arī mobilajiem tālruņiem.

Svarīgākais