Kādas ir jaunākās digitālā mārketinga tendences? Kā mašīnmācīšanās ietekmē Google reklāmas? Kā pareizi izmantot Instagram sava biznesa attīstībai? Kā izdevīgāk veidot Facebook reklāmu? Kur atrast pircēju un kā viņu uzrunāt? Kā panākt, lai pircējs kļūst par pastāvīgo klientu? Uz šiem un vēl citiem aktuāliem jautājumiem atbildes sniegs pieredzējuši eksperti izstādē RIGA COMM 2017, kas notiks 9. un 10. novembrī Ķīpsalā.
Izstādes pirmajā dienā, 9. novembrī, uz Digitālā mārketinga skatuves norisināsies daudzpusīgi semināri par digitālo pārdošanu un mārketinga rīkiem internetā.
Labākie nozares profesionāļi
«Digitālo mārketingu tieši iespaido vide, kurā mēs dzīvojam, un paradumi, kādi cilvēkiem veidojas tehnoloģiju iespaidā. Tāpēc Digitālā mārketinga skatuves programmas saturs izstādes pirmajā dienā galvenokārt ir veltīts videi, kas veido mūsu paradumus, tādējādi ietekmējot arī mārketinga attīstības virzienu. Lekcijās runāsim par jauniem komunikāciju kanāliem un veidiem, automatizāciju un citiem digitālās vides jaunumiem un inovācijām,» norāda vadošā digitālā mārketinga apmācību centra Latvijā un oficiālā Google mācību centra Digital Journey pārstāve Evita Brilte.
Latvijas labākie Google treneri, analītiķi un nozares profesionāļi 40 minūšu garās aizraujošās lekcijās iepazīstinās un izglītos par Programmatic Advertising, Google AdWords un Analytics, Google Display Network, Google Apps un epasta mārketingu.
Piemēram, kādus datus var iegūt un kā lietot Google Analytics 360 - par to pastāstīs Google Analytics speciālists Jānis Birģelis, kā ar mājaslapas marķēšanas palīdzību sasniegt augstākus pārdošanas rezultātus - Google AdWords speciālists Krišjānis Zalcmanis. Savukārt Evita Brilte dalīsies savās zināšanās, kā efektīvi strādāt digitālajā vidē, kā izvairīties no neprofesionalitātes, lietojot biznesa epastu, un par visiem zināmām un ne tik zināmām patiesībām par biznesa epasta etiķeti, bet Anete Aramina dalīsies pieredzē, kā izvēlēties īsto aģentūru, ko pirkt un ko nepirkt no aģentūras. Būs arī daudzi citi ikdienā derīgi padomi par digitālās pārdošanas un mārketinga rīkiem un to praktisku lietošanu ikdienā un reāli piemēri.
Klientu ceļš līdz pirkumam
Izstādes otrajā dienā, 10. novembrī, uz Digitālā mārketinga skatuves norisināsies pasākums, kas interesentiem piedāvā vēl nebijušu iespēju - iziet visus digitālā mārketinga ceļa posmus vienā dienā. Pasākums Klientu ceļš līdz pirkumam ir veidots tā, lai dienas laikā secīgi izietu cauri visiem sešiem klienta ceļa posmiem un izprastu, kā pircējs tiek līdz pirkumam un kā viņu mērķtiecīgi vadīt, lai viņš pieņemtu šo soli. Katrā posmā ir atšķirīgi komunikācijas kanāli, kas palīdz patērētāju virzīt tuvāk pirkumam.
«Tikai mērķtiecīga komunikācijas kanālu izmantošana uzņēmumam sniedz vislielāko atdevi. Ja zini, kurā posmā atrodas tavs uzņēmums vai klients, ir vienkārši izvēlēties attiecīgos komunikācijas kanālus - sākot no displeja (Youtube) reklāmām un baneriem, sociālo tīklu reklāmām līdz pat tādiem rīkiem kā SEO un satura mārketingam. Izprotot digitālā mārketinga ceļu, tā dažādos posmus un attiecīgos komunikācijas kanālus, uzņēmums spēs sasniegt augstākus pārdošanas rezultātus un lietderīgi investēt esošos resursus,» ir pārliecināta E. Brilte.
Prezentācijas vadīs pieredzējuši digitālā mārketinga eksperti, tostarp digitālā mārketinga stratēģis Kristiāns Patmalnieks (Infinitum), Ieva Cimmermane (Inspired), Facebook reklāmas stratēģis Ralfs Goba (Digital Journey).
Pasākumi uz Digitālā mārketinga skatuves abās izstādes dienās notiks latviešu valodā, izņemot atsevišķas lekcijas angļu valodā.
Vairāk par RIGA COMM 2017 pasākumu programmu http://rigacomm.com/lv/programma/