BookNow1188 – trīs klikšķi, un vizīte pieteikta

RĪTDIENAS KLIENTI. «Jaunajai paaudzei ir pierasts sazināties interneta vidē, tāpēc arī jaunā reģistrēšanās vietne, kā mēs sakām, ir rīks rītdienas klientu piesaistei. Protams, mēs nevaram apgalvot, ka jau nākamajā dienā uzņēmumam vairākas reizes pieaugs klientu skaits, bet droši zinām, ka klientu pieteikumi gada griezumā, pateicoties jaunajam rezervācijas kanālam, pieaugs,» ir pārliecināta Lattelecom BPO valdes priekšsēdētāja un izpilddirektore Agnese Paegle © F64

Viesnīcu, lidojumu rezervēšana internetā mūsdienās ir ierasta prakse. Pāris klikšķi, un rezervācija veikta.

Tas ir ātri un ērti, tāpēc cilvēkiem šāda kārtība patīk. Kopš jūnija Latvijas iedzīvotājiem ir pieejams vēl kāds parocīgs erīks BookNow1188: elektroniskajā reģistrēšanās vietnē www.1188.lv iespējams pieteikties dažādiem pakalpojumiem, piemēram, pierakstīties pie friziera, auto apkopei servisā vai konsultācijām pie dažādiem speciālistiem.

Reģistrēšanas sistēma ir izdevīga arī uzņēmumiem, kas sniedz jebkādu veidu pakalpojumus. Individuāla klientu vadības sistēmas izveide un uzturēšana parasti izmaksā pat vairākus tūkstošus eiro, bet jaunā pakalpojuma BookNow1188 izmantošana - vien dažus eiro mēnesī.

Paradumu maiņa

Kā skaidro SIA Lattelecom BPO (Lattelecom meitas uzņēmums, kas sniedz gan 1188 informatīvos pakalpojumus, gan arī kontaktu centru un SMS pakalpojumus) valdes priekšsēdētāja un izpilddirektore Agnese Paegle, mazo un vidējo uzņēmumu aptauja liecināja, ka viņiem ir aktuāla vajadzība pēc vienotas klientu reģistrēšanās platformas, taču CRM sistēmas ir ļoti dārgas un nav pa kabatai lielai daļai uzņēmumu. Aptaujājot 422 klientus, tikai 4% sacīja, ka viņu pakalpojumiem var pieteikties online. 35% klientu piesakās uzņēmuma pakalpojumiem pa tālruni, 31% epastā, 29% ierodas vizīti pieteikt klātienē. Savukārt vairums - 90% - uzņēmumu klientu vizītes pieraksta uz papīra, neliela daļa - excel tabulās vai kalendāros internetā.

Aptaujā iegūtie dati bija arī viens no galvenajiem motivatoriem radīt elektroniskās reģistrēšanās platformu, ko var lietot ikviens pakalpojuma sniedzējs. Otrs iemesls - cilvēku paradumu maiņa. «Cilvēkiem ap 40 gadiem un jaunākiem ir pavisam ierasti iepirkties internetā, veikt tiešsaistē viesnīcu rezervāciju - tas ir ērti. Viņiem nepatīk zvanīt, vēl mazāk - gaidīt, kad zvans tiks atbildēts, vai arī apmeklēt konkrēto uzņēmumu klātienē, lai tikai pieteiktos vizītei. Jaunajai paaudzei ir pierasts sazināties interneta vidē, tāpēc arī jaunā reģistrēšanās vietne, kā mēs sakām, ir rīks rītdienas klientu piesaistei. Protams, mēs nevaram apgalvot, ka jau nākamajā dienā uzņēmumam vairākas reizes pieaugs klientu skaits, bet droši zinām, ka klientu pieteikumi gada griezumā, pateicoties jaunajam rezervācijas kanālam, pieaugs,» ir pārliecināta A. Paegle.

Ātri un ērti

BookNow1188 ir ērts gan uzņēmumiem, gan viņu klientiem. Proti, klients tiešsaistē izvēlas uzņēmumu, speciālistu un vēlamo vizītes laiku. Trīs klikšķi, un vizīte pieteikta.

Pēc izvēles veikšanas persona saņem apstiprinājumu sms veidā vai epastā. Apstiprinājuma ziņai klāt ir pievienota arī atteikuma saite - ja tomēr persona ir pārdomājusi vai nevar ierasties izvēlētajā laikā. Reģistrēšanās vietne darbojas 24 stundas diennaktī, tāpēc pieteikties vizītei iespējams jebkurā laikā.

Informāciju par jauno pierakstu saņem arī uzņēmums. Jaunais pakalpojums ļauj uzņēmumam pārraudzīt klientu pierakstus un nosūtīt atgādinājumu par vizīti, tādējādi veicinot izcilu klientu servisu. Ja uzņēmums vēlas, pie katra pakalpojuma viņš var norādīt arī cenu.

Vēl kāds ieguvums - sistēma analizē klientu plūsmu un, piemēram, tukšākās dienās var organizēt kādas akcijas, izsūtīt īpašos piedāvājumus. «Platforma palīdz veidot ciešāku kontaktu ar klientu, piemēram, palūgt viņam vērtējumu par sniegto pakalpojumu, aizsūtīt atgādinājumu par vizīti,» skaidro A. Paegle.

Interese palielinās

Uzņēmumiem jaunais pakalpojums mēnesī maksā piecus līdz deviņus eiro. Šajā maksā ir ietverta gan elektroniskā reģistrēšanās sistēma, gan uzņēmuma profila izveide, kur lasāmi gan uzņēmuma kontakti, redzamas bildes, klientu vērtējumi, norādīta arī karte, kur uzņēmums atrodas, kā arī ievietotas saites uz uzņēmuma sociālajiem kontiem. Elektroniskā pieteikšanās platforma būs redzama arī uzņēma mājaslapā, ja tāda ir, kā arī ļoti vienkārši atrodama interneta meklētājos.

Jaunais pakalpojums tirgū ir pieejams vairāk nekā mēnesi, un interese par to ir ar augošu tendenci. Patlaban BookNow1188 izmanto jau vairāk nekā 50 uzņēmumu, citi interesenti var pieteikties, ieejot biznesa katalogā 1188.lv vai arī rakstot uz info@1188.lv. Pakalpojuma pieslēgšana aizņems aptuveni divas dienas, un tas notiek attālināti, lai taupītu laiku uzņēmumam, kurš izvēlas piesaistīt klientu elektroniski.

Nākotnē BookNow1188 veidotāji iecerējuši papildināt sistēmu ar apmaksas funkciju, kā arī radīt rīku, kas saziņu ar klientiem padarītu ērtāku, arī ražojošajiem uzņēmumiem. Uzziņu portāls 1188.lv pēc Gemius veiktā pētījuma ierindojas starp TOP 10 apmeklētākajiem portāliem Latvijā, kas sniedz informāciju par vairāk nekā 70 000 aktīvo uzņēmumu Latvijā.



Latvijā

Latvijā patlaban jāvienojas par konkrētu darbu sarakstu un ātru laika rāmi ekonomikas restartam, aģentūrai LETA sacīja Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks, komentējot starptautiskās reitingu aģentūras "Fitch Ratings" ("Fitch") apstiprināto Latvijas kredītreitingu "A-" līmenī.

Svarīgākais