Komentāri / ABSURDS: “RIMI” pārdevēja neļauj klientam iegādāties svaigu biezpienu, esot jāpērk “vecais”
 

11 komentāri

ccilvēks pusmūžā
Kādam šis notikums liekas "jocīgs", bet man tādas situācijas dzīvē gadījušās simtiem reižu.
4.aprīlis 2016, 15:46 Atbildēt
ttas pats
jau diezgan lielas bailes nemt salidzinot datumus, jo ne vienu reizi vien kads no personala ir uzbrecis, kapec jarakajas, nemiet to, kas ir prieksa, aizmugure nolikts ritdienai utt stulbumi.
4.aprīlis 2016, 15:49 Atbildēt
nnu gan ir par ko sūdzēties
Un tā tu katram un vienmēr klausi? No rokām taču tev neko ārā nerauj. Es vienmēr meklēju tik ilgi, līdz atrodu visvēlāko termiņu, un ar mani neviena pārdevēja nediskutē,nevajag demonstrēt, ka tev bailes no plauktu kārtotāja ,un viss kārtībā
4.aprīlis 2016, 16:25 Atbildēt
MMaurice
Šīs ziņas pietrūka 1.aprīlī.
Es saprotu, ka darbinieks var nenest trūkstošu preci no noliktavas, bet aizliegt ņemt no plaukta ...??? Tad pircējam jābūt galīgā pālī, lai klausītu šādiem norādījumiem.
4.aprīlis 2016, 16:08 Atbildēt
nnz
neliec plaUKTA,JA NEGRIBI,LAI ES NEMU.
4.aprīlis 2016, 16:24 Atbildēt
ees
Barona centra RIMI šī ir ikdienišķa parādība, tikai atšķirība tā, ka svaigā prece vispār netiek izlikta, piemēram, LAKTO bezpiedevu jogurts; piens. Svaigā prece tiek turēta kaut kur noliktavā, un tikai pēc strīdēšanās ar attiecīgās nodaļas darbinieci, uz skaitu tiek izsniegtas dažas vienības svaigās produkcijas. Rimi vadībai būtu jāsaprot, ka jogurts vai piens ar šodienas/rītdienas datumu ir veca prece un, kā tas ir citur Eiropā, būtu jāpārdod atsevišķā plauktā pie nocenotām precēm, nevis regulāri jāčakarē savi pastāvīgie klienti, kuri sagaida, ka prece būs svaiga un ar normālu lietošanas termiņu!
4.aprīlis 2016, 16:29 Atbildēt
SSancite
Rimi noteikumi ir uz papira nevis ikdienā. Visi noteikumi viņiem galīgi neinteresē. Tā viņi dara ar gaļām arī. Godīgi zinu ko saku.
5.aprīlis 2016, 1:18 Atbildēt
sstranger
Tas tak rimi, tur bez skandāla vispār neizdodas iepirkties. Lai heiteri saka, ko grib, bet es labāk iepērkos visu lamātajā Maximā, tur ne reizi nav gadījies "uzrauties" uz nelaipnu apkalpošanu vai neapkalpošanu vispār, bet rimi tā ir ikdiena.
5.aprīlis 2016, 16:22 Atbildēt
NNekas jauns.
Man māsai arī bija diezgan slikta pieredze ar RIMI. Viņai ir mazs dēliņs, kam tobrīd bija vien 8 mēneši. Viņa mazajam ņēma truša gaļu, kas vistuvāk bija pieejama tieši RIMI. Vienreiz viņa ie iet RIMI, pieiet pie gaļas stenda un prasa pārdevējam, vai gaļa ir svaiga, jo esot jādod mazam bērniņam. Pārdevēja apostījusi gaļu un teikusi, ka it kā esot viss ok.
Kad mājās gaļa tika izņemta no maisiņa, tā bija pārvilkusies ar baltu, sausu plēvi un smirdēja.
Pa e-pastu tik vien dzirdēja, kā atvainojiet, atvainojiet, saplīsis atvēsināšanas mehānisms stendam. Ja saplīsis, tad NELIEC!!! Vai vismaz nedod klientam, it sevišķi, ja zini, ka produkts tiks dots mazam bērnam.
5.aprīlis 2016, 17:19 Atbildēt
DDainis
Valmieras RIMI bieži pārdod biezpienu ar notecējušu termiņu.
5.aprīlis 2016, 23:20 Atbildēt
AArtūrs
Maxima tās pašas dienas termiņa preci noceno. RIMI ar tādām lietām nenodarbojas un tūlīt bojājošos preci tirgo pēc pilna apjoma.
28.maijs 2016, 14:09 Atbildēt