Olimpieši jau tērpjas jaunās drānās

Latvijas sportisti pludmales volejbolists Aleksandrs Samoilovs (no kreisās), BMX riteņbraucējs Edžus Treimanis, septiņcīņniece Laura Ikauniece-Admidiņa, šķēpmetēja Madara Palameika un pludmales volejbolists Jānis Šmēdiņš prezentēja ieskatu jaunajā olimpiešu vizuālajā identitātē © F64

Latvijas Olimpiskā komiteja (LOK) nodibinājusi sadarbību ar Polijas sporta apģērba ražotāju OTCF S.A., kurš turpmākos gadus ietērps Latvijas olimpiešus. Sportistu tērpu dizains atgriezīsies pie sarkanbaltsarkaniem toņiem, akcentējot detaļas.

«Iepirkuma konkursā uzvarēja zīmols 4F. Šis uzņēmums jau sadarbojies ar Polijas olimpisko komandu,» informēja LOK prezidents Aldons Vrubļevskis. Polijas sporta apģērba ražotāja OTCF S.A. zīmols 4F sadarbosies ar Olimpisko komiteju no 2016. līdz 2020. gadam. Jaunais sporta apģērbs un aksesuāri pie Latvijas olimpiešiem nonāks nākamā gada pavasarī.

Vakar LOK un mākslinieki prezentēja olimpiskās komandas jauno vizuālo identitāti. 2014. gada Soču ziemas olimpiādē Latvijas sportisti bija ietērpti dzeltenbrūnos tērpos, kas izraisīja sabiedrības kritiku. Uz nākamā gada vasaras olimpiskajām spēlēm Riodežaneiro atlēti dosies atkal valsts karoga krāsās.

Modes mākslinieks Bruno Birmanis Latvijas olimpiešu spēku un paveikto raksturo ar vārdiem dzīvs, pārdabisks un emocionāls. Šie pamatjēdzieni veido pinumu, kas rotās sportistu inventāru. Olimpiešu tērpu izstrādē tiks izmantoti karoga karmīnsarkanais, baltais un tumši pelēkie toņi. Par sportistu atpazīšanas zīmi kļūs Brīvības pieminekļa trīs zvaigznes.

«Man patīk stāsts, kurā tēvs māca saviem dēliem, ka katrs pa vienam viņi ir kā zariņš, kuru viegli pārlauzt, bet, kad viņi kopā, tas ir neuzveicams spēks. Šis pinums ir visu sportistu un atbalstītāju spēks. Patīkami, ka izmantotas Brīvības pieminekļa zvaigznes un karoga līniju attiecība. Tā ir mūsu identitāte un Latvijas vēstures pamats,» Neatkarīgajai atzina Latvijas pludmales volejbolists Aleksandrs Samoilovs.



Latvijā

Vācijas interneta tirdzniecības uzņēmums "Zalando" trešdien paziņoja, ka grasās iegādāties konkurentu "About You" par 1,1 miljardu eiro, lai radītu Eiropas platformu, kas spētu labāk konkurēt ar Ķīnas interneta tirdzniecības milžiem.