Mūzikas ierakstu recenzijas: "Vampire Weekend" - "Modern Vampires Of The City"

© Publicitātes foto

2006. gadā Ņujorkā dibinātais kvartets - Ezra Kēnigs (vokāls), Rostams Batmanglijs (ģitāra/taustiņinstrumenti), Kriss Baijo (basģitāra) un Kriss Tomsons (bungas) - pašlaik neapšaubāmi ir ASV iecienītākā indie grupa.

Pēc ārkārtīgi sekmīgiem (gan radošā, gan komerciālā ziņā) pirmajiem diviem albumiem „Vampire Weekend” un „Contra”, viņi nav aizšāvuši garām arī trešo reizi - maija vidū izdotais disks „Modern Vampires Of The City”, izdzīvojies pa hitparāžu augšējām ailītēm ASV un Lielbritānijā, vismaz pirms nedēļas joprojām bija atrodams „Billboard” labāko roka albumu Top 20.

PAR. Par to, ka arī gada beigās „Modern Vampires Of The City” tiks pieskaitīts 2013. gada izcilākajiem albumiem, nekādu šaubu nav. Vismaz Atlantijas okeāna viņā pusē. Diska spēks slēpjas tā veselumā, lai gan var apstrīdēt grupas dalībnieku stāstīto, ka visi trīs līdz šim iznākušie albumi ir savdabīga triloģija, kuras noklausīšanai jārīko īpaša sesija - nu gluži tāpat kā „Zvaigžņu karu” filmas nav jēgas skatīties pa vienai. Labākās dziesmas? Kā kuram, bet apskatnieks, kuram pie sirds iet īru tautas mūzika, liktu uz „Unbelievers”, kā arī neiedomājami lirisko (nejaukt ar popsīgu) „Step” un „Hannah Hunt”.

PRET. Tos, kuri par disku ieinteresējušies tikai tādēļ, ka tā nosaukums gozējas rokam atvēlētajās hitparāžu sadaļās, var sagaidīt lielas vilšanās. Ar to roku, ko raksturo pērkonīgi bungu dārdi, ģitāru kaucināšana un solista aurošana, „Vampire Weekend” nav nekā kopīga. Jā, arī ar iemīļotajiem filmu vampīriem ir tā pašvaki...

Izklaide

Daudzsološā latvju jaunā rokgrupa “Everet” klausītāju vērtējumam nodevusi savu jaunāko singlu “Kāpēc” un tam veltīto videoklipu, kas tapis sadarbībā ar kultūras namu “Atmoda”.

Svarīgākais