Lietuva izveido nacionālo smaržu

Lietuva izveidojusi jaunu valsts simbolu, kas spētu raksturot valsts garu, un tas ir smaržu pudelītē iepildīts valsts aromāts.

Lietuvas Ārlietu ministrija jau ir izsūtījusi jauno smaržu pudelītes visiem Viļņā akreditētajiem vēstniekiem.

Smaržu projekts "ir labs piemērs, kā Lietuva jaunā veidā komunicē ar sabiedrību", teikts ministrijas paziņojumā.

"Prezentējot Lietuvu un Lietuvas garu, mēs vēlējāmies radīt ko īpašu," Lietuvas laikrakstam "Vilniaus diena" teica Mindaugs Stongvils. Viņš ir emocionālās komunikācijas eksperts un piedalījās šajā projektā.

Aromāts "Lietuva" ir sandalkoka, ciedra un muskusa sajaukums, kas asociējas ar lietuviešu valodas indoeiropiešu saknēm, kā arī lietuviešu gara spēku, teica Stongvils.

"Lai Lietuvas iedzīvotāji paši sajustu sevi šajā aromātā, esam pievienojuši degošas malkas, kas asociējas ar pagānu rituāliem, sūnu un savvaļas ziedu smaržu," teica Lietuvas jaunā valsts simbola autors.

Smaržu veidošana uzticēta Francijas Rivjeras smaržu ražotājam "Galimard", kas šajā nozarē darbojas jau no 1747.gada. Pirmo tūkstots smaržu "Lietuva" pudelīšu ražošana izmaksāja vairāk nekā 100 tūkstošus litu (20 tūkstoši latu).

Arī Afganistānā dienošie Lietuvas karavīri ir saņēmuši šo sveicienu no dzimtenes. Drīz jaunās smaržas nonāks arī Lietuvas vēstniecībās visā pasaulē, valsts viesnīcās un lidostās.

Februārī pārdošanā nonāks arī aromatizētās sveces "Lietuva", bet pārējā produktu sērijā vēl tiek izstrādāta.

Izklaide

Muzikālā apvienība “Ēriks Palkavnieks & Popkorni” izdevuši savu otro kopdarbu “Reiss uz Londonu”. Šis ir turpinājums TV personības Palkavnieka un viņa draugu iesāktajai sadarbībai vasarā, kad tika izdots debijas singls “Netveramā”.

Svarīgākais