Iedzīvotājiem tagad ir iespējas lūgt piešķirt personas kodu bez dzimšanas datuma norādīšanas jeb tā saukto identifikācijas numuru – brīvi izvēlētu skaitļu virkni. Ko tas nozīmē nomeroloģiski? Kā zināms, skaitļiem ir savas vibrācijas un vēstījums, ko tie nes.
Personas kods ataino konkrētā cilvēka attiecības ar valsti - ko tu vari dot valstij, un ko valsts paņem no tevis.
Šajā testā jāsaskaita visi 11 personas koda cipari un summa jāreducē līdz viencipara skaitlim. Latvija numeroloģiski atbilst skaitlim 8 - šajā testā Latviju kā valsti apzīmējam kā Astotnieku.
Ja personas kods ir 1. Vieninieks Latvijā var pretendēt uz līderību, vadību, darboties biznesā, mārketingā, tirdzniecībā un inovatīvās nozarēs. Ja Vieninieks izvēlēsies profesionālā sporta jomu, tad, visticamāk, viņš kļūs par sporta industrijas pārstāvi, kurš sadarbojas ar valsti, nevis pats būs sportists. Ja Vieninieks būs uzņēmējs, tad tāds, kurš sadarbojas ar valsti, bet izvēlas neatkarīgus, novatoriskus, riskantus pasākumus. Tas savukārt biedē Astotnieku jeb Latvijas valsti.
Vieninieks grib vadīt un izpausties, bet Astotnieks viņu atsēdina: «Kas tu tāds vispār esi?» Šiem abiem klupšanas akmens ir nauda - Vieninieks savām vajadzībām vēlas naudu, bet Latvijai labām, inovatīvām iecerēm naudas nav. Latvija uzskata: «Tu gribi pelnīt naudu? Tu tāpat esi stiprs, dari pats. Ja būs problēmas, tad gan nāc, un mēs tevi atbalstīsim, jo grūtdieņiem palīdzam. Kamēr problēmu nav, cīnies pats.» Latvijā spēcīgas personības nav pieprasītas. Tiklīdz tādas parādās, nemitīgi veidojas konflikti ar valsti.
Ja personas kods ir 2. Kārtīgs darba darītājs, labs starpnieks un diplomāts, sastrādājas ar visiem, kolektīva cilvēks. Uz viņu neattiecas teiciens «arī viens ir karotājs». Neaizstājams klientu apkalpošanas darbā un sociālajā palīdzībā, jo Divnieka sociālā misija ir rūpēties par citiem cilvēkiem. Divnieks daļēji var darboties kultūras sfērā un pedagoģijā, valsts iestāžu administratīvajā resorā, kur jāstrādā ar klientiem. Viņš visu laiku ir komunikācijā ar valsti (piemēram, sabiedriskās attiecības, mediji).
Astotniekam šī sabiedrības daļa - Divnieki - pārāk nepatīk, bet pieciest viņus var, jo nevienam pāri nedara un acīs nelec. Savs labums no Astotnieka atlec arī Divniekam. Vieninieks nāk viens, sit dūri galdā un pieprasa, bet Divnieks ir diplomātisks, prot sarunāt un ielavīties arī pa sētas durvīm, tāpēc viņam tiek vairāk. Vieninieks no valsts gribēs ordeni, bet Divnieks - atbalstu, atlīdzību. Nu kā tu nedosi tik labam cilvēkam? Ja Divnieks ir tendēts uz mākslu, tad mijiedarbība ar valsti būs vēl sirsnīgāka un dāsnāka. Jo Divniekam vajag ne tikai maizīti, bet arī kultūru.
Trijnieks var uzrakstīt vēstuli vai e-pastu un valsts iestādē visu nokārtot, bet Divniekam vajag ierasties personīgi. Divnieks jāuzrunā individuāli, viņam valsts it kā norāda: «Atnāc, aprunāsimies aci pret aci.»
Ja personas kods ir 3. Prioritātes: izglītība, komunikācija, nauda. Trijnieku vidū ir daudz iestāžu darbinieku, masu informācijas līdzekļu pārstāvju (ja viņi darbojas kā izglītotāji, informētāji), pasniedzēju, lektoru, rakstnieku, aktieru, režisoru, jo Trijnieks vēlas sevi realizēt publiskajā darbībā. Astotniekam par gudrīti un inteliģentu uzskatītais Trijnieks pārāk nepatīk.
Mēle viņiem ir īstajā vietā. Trijniekiem nauda nāk salīdzinoši viegli - pateici kaut ko labu, lūdzu, eirīši jau nopelnīti. Tāpēc Astotnieks ciena Trijnieku, jo tas taču informē par Astotnieka centieniem, izceļ saulītē Astotnieka panākumus.
Trijnieks izvēlas nodarboties ar godīgām metodēm un godīgā biznesā, jo nauda viņam ir tikai trešajā vietā, atšķirībā no Piecnieka, kam nauda ir vislielākais dievs. Piemērs iz dzīves. Izglītības darbinieki jeb Trijnieks klusiņām lūdz: iedodiet naudiņu, iedodiet! Ko valsts kā Astotnieks atbild? Kaut kad būs tev nauda, bet vispirms izstrādā koncepciju. Trijniekam daudz jāsarakstās ar valsti, un, kā zināms, no izglītības nozares tiek prasītas koncepcijas, taču neviena no tām netika atzīta par labu. Trijnieks savās attiecībās ar valsti visu laiku ir procesā, bet rezultāts ir miglā tīts. Tāpēc panākumi gaidāmi tajās lietās, kur maksā par procesu, nevis par rezultātu.
Ja personas kods ir 4. Četrinieks ir Astotniekam rada, bet vieglu dzīvi tas Četriniekam nenodrošina. Pie Astotnieka svētku galda Četrinieku diemžēl goda vietā nesēdinās un ar kūkām nebaros. Viņš ir praktiķis, strādīgs, naudu neprasa, piemīt izslavētais latvju darba tikums. Ļoti labs grāmatvedis, jebkāda praktiska darba darītājs. Četrinieki bieži strādā nekustamo īpašumu sektorā, celtniecībā, nodokļu, aizsardzības sfērā, administratīvās iestādēs (Valsts darba inspekcijā, Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijā), jo nepieciešama mijiedarbība ar valsti.
Četriniekam atbilst arī ierēdniecība. Viena tā pastāvēt nevar, bet kopā ar Astotnieku - izdzīvo. Savukārt Astotnieks ir tāds, kādi ir tā summu veidojošie Četrinieki (4+4=8). Ne velti numeroloģijā personīgais ceturtais gads nosaka to, kāds būs astotais gads. Ko sēsi ceturtajā gadā, to pļausi astotajā.
Astotnieks Četriniekus šķiro. Ir labie un sliktie Četrinieki. Labie ir savējie - ierēdniecība, bet no siles atstumtajiem, piemēram, zemniekiem, pašiem jātiek galā ar savām problēmām.
Ja personas kods ir 5. Prioritāšu galvgalī ir nauda, pēc tam seko informācija, komunikācija, sakari. Kāda Piecniece tā arī pateica: «Man pat vīrieti nevajag, ka tikai nauda būtu!» Piecnieks ir biznesa cilvēks, var strādāt arī transporta sektorā un par mākleri, jo kustība un brīvība ir Piecnieka iekšējā degviela. Piecniekam labi veiksies tirdzniecībā, kur naudas plūsma ir prioritāte. Piemēram, veikali, kuros pērk un pārdod, kuros var uzlikt kādu procentiņu pa virsu, nevis nodarboties ar labdarību.
Piecnieks prot no valsts paņemt naudu, bet notiek mūžīga komunikācija, jo Astotnieks ir selektīvs - kādam naudu dod, bet citam nē. Tie Piecnieki, kas māk sarunāt un veiksmīgi mijiedarboties ar valsti, dzīvo ļoti labi, un viņiem ir sakārtota dzīve.
Ja personas kods ir 6. Sešnieks pārstāv daiļās mākslas, un tās Astotniekam patīk. Sešnieks atbilst kultūrai un mākslai klasiskajā izpratnē. Valsts Mākslas muzejs atrodas Rīgas centrā, to atjauno, valstij šim mērķim nauda līdzfinansējuma formā beidzot ir atradusies. Savukārt laikmetīgā māksla atbilst Devītniekam, tur vajadzīgas inovācijas, un tam valsts līdzekļus nedod. Ja kaut ko piešķir, tad nelabprāt, jo, pēc Astotnieka domām, Devītnieks ir plānā galdiņa urbējs. Sešnieks ir savējais, viņš tiek labi ieredzēts, viņu var aicināt pie saimes kopgalda. Diemžēl māksla prasa arī upurus. Latvijas operdziedātāji ārzemēs ir atzīti, bet šeit viņi tikpat kā nedzied - tas tad arī ir upuris.
Sešnieks ir Veneras skaitlis, bet Venera simbolizē skaistumu, tāpēc, piemēram, sportistiem Latvijā jābūt skaistiem, tad viņi visiem patiks, pat ja ievērojamus rezultātus nesasniegs vai kļūdīsies un paliks nieka solīti aiz uzvarētāju pjedestāla. Tik un tā viņiem piedos. Kā Inetai Radēvičai. Pat ja Sešniekam vajadzēs kaut ko samaksāt, piemaksāt, atbalstīt, Astotnieks tēvišķi nopukstēs: «Kaut ko jau iedosim, jo Sešnieks tāds smuks, ko padarīsi!»
Interesanti, ka Sešnieks laulībām visbiežāk izvēlēsies valsts iestādi, bet Devītnieks - baznīcu. Sešniekam vairāk tiek dažādi pabalsti. Sešnieks, būdams pensionārs, no valsts spēj izdabūt ļoti daudz materiālu labumu. Kā smejies, ja viņš laimīgi nodzīvos līdz 90 gadu vecumam, tad izputinās valsti. Sešnieks arī savu lauku sētu uzposīs kā konfekti un par to dabūs vai nu naudas balvu, vai diplomu, vai viņu parādīs televīzijā. Sešnieki ir redzamāki, pazīstamāki nekā Divnieki, kas ir Mēness cilvēki. Tie vairāk turas ēnā, bet Venera no jūras putām izpeld priekšplānā visā savā dailē.
Ja personas kods ir 7. Septītnieki ir advokāti, juristi, mediķi, daļēji arī astrologi un ierēdņi. Septītnieks specializējas pat ļoti šaurā nišā, var strādāt pētniecības institūtā, intelektuālā sfērā. Ja starp grāmatvežiem ir Septītnieki, tad viņi ir tie, kuri izstrādā koncepcijas un likumprojektus likumdevējiem. Ja Septītnieks ko dara, tad pamatīgi iedziļinās un ar valsti sadarbojas intelektuāli.
Viņš naudu neprasa, prot pats nopelnīt. Ja Septītnieks ir mediķis, tad viņam šis ir aicinājuma darbs, kāda tur nauda! Astotnieks kā naudas piešķīrējs to redz un saka: protams, tai nozarei neko daudz nevajag. Piemēram, par Devītnieku Astotnieks domā ar apbrīnu - redz, arī tā, izrādās, var darīt. Jo Devītnieks ievieš inovācijas. Bet Septītnieks var iesniegt projektu pēc projekta, taču Astotnieks ir pārliecināts, ka tāpēc jau nav jāpiešķir finansējums. Pats gudrs, pats izdomās. Tomēr Septiņi un Astoņi savā starpā nekašķējas.
Septītnieks var droši iet uz Valsts ieņēmumu dienestu (kas arī ir Septītnieks), jo Septītniekam viss izdosies. Savējais ar savējo saprotas. Zelta likums: Septītniekam materiālajai pasaulei vajag pretstatīt garīgo.
Ja personas kods ir 8. Savējie! Astotniekus var iedalīt divās grupās. Vieni ir saistīti ar finansēm, bankām, apdrošināšanu, otri ir patrioti - kaut pastalās, bet dzīvos Latvijā, pat ja vārdos rūgst pret savu dzimteni. Astotnieki ir galējību cilvēki - vai nu bagātnieki, vai nabagi.
Astotnieks labi darbojas finanšu jomā, ražošanā, uzņēmējdarbībā, jurisprudencē, policejiskās un uzraudzības iestādēs. Astotnieks diktē finansiālo pusi medicīnā, tas ir cilvēks, kurš prot administrēt un rīkoties ar finansēm. Šī personība atbalstīs kapitālismu ar cilvēcisku seju.
Tāds prezidents lieti noderētu Latvijai - nācis no radošas, garīgas sfēras, piemēram, no zinātnieku aprindām, un māk apgrozīt naudu. Astotnieks ir sistēmas līmenī domājošs. Bet! Divnieks māk izdzīvot, bet Astotnieks, ja lūst, tad tā, ka salabot nav iespējams.
Ja personas kods ir 9. Politiķi, padomnieki ministrijās, ezotēriķi, rakstnieki, labdari, humānisti. Devītniekam atbilst modernā māksla, labdarības iestādes, medicīna, pedagoģiskā darbība augstskolas līmenī, zvejniecība, jūrniecība (piekrastes zvejnieku kuģus sagrieza, vietā iedeva Eiropas naudu, un viņi neraud). Daļa karavīru arī ir Devītnieks. Algotņi ir Astotnieks, viņi dodas uz ārzemēm pelnīt, bet Devītnieks ir misijas cilvēks, brīvprātīgais. Zemessargi vairāk ir Devītnieks - nacionāli noskaņoti grūtdieņi, kas sabiedrībai lūdz ziedot līdzekļus.
Devītniekam ir liela, nereti ģeniāla ideja, un viņš neprasa daudz naudas. Tāpēc Devītnieks ir izdevīgs un ērts Astotniekam, kurš ciena Devītnieku, jo tas jūt, kas varētu notikt. Ja daudz cilvēku stājas Zemessardzē, tad jākļūst modriem - Devītnieks ātrāk nekā citi sajūt apdraudējumu valstij. Devītnieki ir mūziķi, kas vispirms barojas no idejas un pēc tam domā, kā nopelnīt. «Prāta vētra» agrāk atbilda Devītnieka kodam, bet nu kļuvusi par Piecnieku, jo šie skaitļi pievelkas. Piecniekiem nav lielas, skaistas idejas, bet naudu gribas. Devītniekam ir lieliskas idejas. Tāpēc Piecnieki līp pie Astotniekiem un Devītniekiem.
Devītnieks visu dara ar prieku, ir optimists, viņam piemīt vieglums. Viņš aizbrauc uz ārzemēm tāpēc, ka ir celmlauzis, nevis pelnīt lielu naudu. Astotnieki, kas sekoja pa pēdām Devītniekiem, strādāja daudz sūrāk, jo ir smagnējāki nekā Devītnieks.
PIEMĒRS
Katru burtu pārvēršot par atbilstīgu ciparu, var noskaidrot savas attiecības ar valsti, konkrētu valsts iestādi u.tml.
L A T V I J A
9 1 1 4 4 6 1
Kopsumma: 26/8
V A L S T S I E Ņ Ē M U M U D I E N E S T S
4 1 9 8 1 8 4 7 7 4 8 2 2 2 6 4 7 3 7 8 1 8
Kopsumma: 106/7