PRAKTISKĀ ASTROLOĢIJA. Aktrise Dārta Daneviča. Kad atšķiras iekšiņa un āriņa

 
©Jānis Deinats, no Dailes teātra arhīva

Dailes teātra aktrise DĀRTA DANEVIČA piedzimusi, kad Saule atradās Vēža zīmē, tāpēc viņas raksturā ir pasaulei sevi rādīt drosmīgu, lai slēptu bezgala jūtīgu, gluži sāpīgu dvēseli.

Pati Dārta par savu raksturu spēj stāstīt samērā analītiski: «Man ir izteikti emocionāla daba, ļoti jūtīga pasaules uztvere un tieksme ik pa laikam noslēpties - mieru meklēju un rodu mājās. Esmu jūtelīgas dabas cilvēks, kuram ir ārkārtīgi interesanti vērot sevi no malas. Manuprāt, esmu gan tipisks Vēzis, gan Pūķis, un tas ir viens no pretrunīgākajiem savienojumiem. Manī spilgti izpaužas abas zīmes, turklāt pati nevaru pateikt, kuros brīžos virsroku ņem Vēzis un kad dominē Pūķis.»

Emocionalitātē ir spēks

Vēzis ir ļoti jūtīgs pret jebkādu kritiku, šī īpašība pamato un attaisno skarbuma un agresivitātes masku, ko viņš uzliek, sevi sargājot. Dārta šo pozīciju labi pazīst: «Atceros sevi šajā maskā, bet vienlaikus ikvienu horoskopa zīmes raksturojumu uztveru kā sava veida nulles punktu, no kura katrs var doties sev vēlamajā virzienā. Kaut kur publiskajā telpā bija rakstīts, ka pastāv attīstības fāze, ko varētu dēvēt par neatpestītu Vēzi. Lai pati tāda nebūtu, esmu ar sevi pamatīgi strādājusi un vēl aizvien turpinu to darīt, tādējādi apgūstu spēju adekvāti reaģēt uz kritiku un mācos vienmēr pieslēgt prātu. Analizēju, vai konkrētais cilvēks ir objektīvs un mana autoritāte, vai kritikai ir racionāls pamats, jo tikpat labi iespējams, ka tās motivācija ir skaudība. Es atšķiroju cilvēkus, kurus nelaižu sev klāt. Savu pārmērīgo jūtīgumu mēdzu maskēt ar agresīviem dzēlieniem, kas ir kā Vēža spīļu kniebieni. Vienlaikus apzinos, ka aktrises profesijai mana emocionalitāte ir darba instruments, ko nākas izlikt vispārējai apskatei. Mājās norokos savā Vēža aliņā, ciešu un žēloju sevi, bet teātrī mans jūtīgums kļūst par aktrises profesionālo krāsu paleti.»

Interesanti, ka Vēzis ir viena no tām retajām zīmēm, kuru pārstāvjiem rekomendēts izvēlēties aktiera profesiju. Dārta gan izpētījusi, ka Latvijas teātros Vēžu tikpat kā nav. «Man sākumā tas bija ārkārtīgi mulsinoši, jo Dailes teātra aktieru vidū esmu vienīgais Vēzis. Tiesa, šai zīmei pieder režisore Laura Groza-Ķibere, kurai ļoti simpatizēju. Šosezon ar viņu iepazinos tuvāk, strādājot pie iestudējuma «Sapņotāji». Ja kāds uz mani skatītos tā, kā es uz viņu, justos ļoti pagodināta.»

Gaišā smeldze

Tāpat kā daudziem Vēžiem, Dārtai ir tieksme uz depresīviem stāvokļiem, viņai raksturīgas biežas garastāvokļa maiņas. Aktrise neslēpj, ka nereti nonāk drūmā un smeldzīgā apcerē. «Tas manā raksturā ir izejas punkts, ko cenšos transformēt par skaistu melanholiju, saskatot tajā pozitīvo. Ja pārāk dziļi un neveselīgi neieslīgst depresijā, šāds stāvoklis ietver radošu potenciālu. Prieka un histēriskas laimes brīžos neviens cilvēks, manuprāt, neko vērtīgu nav spējīgs radīt. Savukārt mana melanholija ir vērojoša, iekšup vērsta, kas neļauj sevi tērēt sīknaudā, skaļos un seklos pasākumos. Kārtojot savu iekšējo pasauli, varu pievērsties tam, kas notiek ārpusē. Savu vienpatīgo paradumu dēļ daudz laika pavadu kafejnīcā un tur automātiski vēroju citus cilvēkus.»

Lai gan Dārta mēdz staigāt bruņās jeb maskā un tēlot neievainojamu, viņas iekšējais trauslums nereti noved līdz bēdu vai prieka asarām. Aktrise stāsta: «Es tiešām ļoti bieži raudu un uzskatu, ka esmu izaugusi, vairs neslēpdama asaras, jo tās man palīdz. Interesanti, ka raudu arī tad, kad jūtos ļoti labi. Piemēram, varu saraudāties no tā, cik man forši suņi! Savam putnu sunim Munkam, kas nosaukts norvēģu gleznotāja Edvarda Munka vārdā, un angļu vipetam Hoperam, kurš vārdu dabūja no amerikāņu mākslinieka Edvarda Hopera, esmu kā miesīga mamma - dienu un nakti atrodamies taču zem viena jumta! Dažreiz pat smejos, ka dzīvojam mājās kā suņubūdā. Gadās arī tā, ka pienāk brīva diena un es zinu, ka mēs visi - Niklāvs (Dailes teātra aktieris Niklāvs Kurpnieks - aut.), Edvards un Hopers - kaut kur brauksim. No šīs domas vien varu sevi novest līdz tādam afekta stāvoklim, ka aiz laimes leju ekstāzes asaras.»

No savējā nešķiras

Dārta ļoti pieķeras visam, ko uzskata par savu, tāpēc ārkārtīgi pārdzīvo zaudējumus. «Tas attiecas gan uz cilvēkiem, gan lietām,» atzīstas aktrise. «Es ļoti visam piesaistos, piemēram, no lietām man ir tāds spilventiņš ar izšūtu pūķīti, ko mamma sagādāja, mani pasaulē gaidot. Izlēmu, ka tas paliks vecāku mājās, jo tur spilventiņam ir daudz drošāk - neviens to nemētās, virsū nesēdēs un uz tā negulēs. Par savu pūķīšu spilventiņu bieži iedomājos, tā noteikti ir pirmā lieta, ko ugunsgrēka gadījumā glābtu. Vēl esmu pieķērusies savam dīvānam, kurā gulēju visu bērnību. Kad pārcēlos uz dzīvi Rīgā, mamma dīvānu atdeva draugiem, man neko nepasakot. Es to tik dziļi pārdzīvoju (un tā nebija poza vai princips), jo patiešām jutos sagrauta, ka mamma, visu redzot, mēģināja dīvānu atgūt. Tas mums arī izdevās! Tagad šī mēbele atrodas pie manis, esmu atguvusi sirdsmieru. No malas šie gājieni var šķist nedaudz par trakiem, bet es citādi nevaru.

Man ir ārkārtīgi maz draugu, bet neuzskatu to par trūkumu, jo šis mazumiņš ir ļoti svarīgs un pilnībā pietiekams. Angažējos draugos pēc pilnas programmas, veltot viņiem visu savu uzmanību. Iesaistos draugu dzīvē un problēmu risinājumos. Man negribas skriet uz ballītēm, bet pavadīt laiku mājās, kur vieta ir īpašiem cilvēkiem. Savas durvis veru tikai izredzētajiem.»

Vēzis parasti ir tradīciju sargs un saglabātājs, īpaši tas redzams Jāņos un Ziemassvētkos - ja nu kāds uzmanīs, vai tiek pušķota eglīte, klāts galds, pīts Jāņu vainags, tas noteikti būs šai zīmei piederīgais. Dārta smejas, jo šajā apgalvojumā esot liela daļa patiesības. «Tradīcijas man vienmēr bijušas būtiskas, bet ar tām ārišķībām pēdējos gados gan vairs tik ļoti nenoņemos. Balta galdauta vietā var būt arī puķains, un vainagus galvā arī visiem nevajag. Vissvarīgākās man tomēr ir svētku sajūtas un kopā būšana mājās.»

Pirmās mīlestības vara

Būtiska pirmā lielā mīlestība ir daudziem, taču Vēžiem šie romantiskie iespaidi iegulstas atmiņā uz mūžu. «Tas ir traucējoši. Reālajā dzīvē šajās attiecībās nekas ārkārtējs nenotika, viss bija ļoti vienkārši, cilvēciski un neitrāli, bet ar katru gadu attālinoties iztēle romantizē krāsas un to visu padara neparastu, tādu, kam nekas cits nespēj līdzināties. Cik toreiz bija īpaši un šķiet neatkārtojami…» Dārtai patīk raudāt, dedzināt vīrakus, ļauties smeldzei, sevis žēlošanai un melanholiskam plūdumam. Aktrise šādā dvēseles stāvoklī nonāk gandrīz vienmēr, līdzko nav pietiekami aizņemta darbā.

Perfekcioniste

Dārtai ir liela pienākuma apziņa. Viņa zina, ka nebūs miera, ja kaut kas nav izdarīts. «Man pienākums šķiet dabisks, nevaru iedomāties kavēt, nebūt norunātajā vietā un laikā vai neizdarīt, ko esmu apņēmusies. Cits jautājums ir plānošana, jo lietas varu novilcināt līdz pēdējam brīdim un rīkoties tikai tad, kad ūdens smeļas mutē. Mākslinieciskais haoss man nebūt nav svešs, bet tas veikli savienojies ar izteiktu perfekcionisma izjūtu - kamēr mājās viss nespīd un nelaistās, nespēju neko pamācīties vai palasīt. Šī iemesla dēļ lomu tekstus apgūstu ārpus mājas, pretējā gadījumā neko nevarētu izdarīt, jo vienmēr atrodas ko tīrīt, pulēt vai kārtot. Rīga arī nekad nebūs gatava, un dzīvesvietā ieviest ideālu kārtību nav iespējams.»

Dārta atsākusi jurisprudences studijas. «Savulaik nevarēju tās savienot ar aktiermākslas studijām, nācās pārtraukt, taču vienmēr iesākto novedu līdz galam, tādēļ šobrīd kārtoju sesijas eksāmenus. Aktiera un jurista domāšanas veids ir krasi atšķirīgs, man ir interesanti apgūt abas šīs jomas. Likumus jāprot interpretēt un loģiski piemērot attiecīgai situācijai, savukārt tēli jājūt ar sirdi un dvēseli, tajos uz skatuves jādzīvo.»

Melnā grāmatiņa un tērpi

Vēži ir apveltīti ar labu atmiņu, diemžēl - arī ļaunatminīgi. Dārta šajā aspektā atrodas savas zīmes varā. Viņas galvā ir pāridarītāju saraksts. «Tā ir mana melnā grāmatiņa ar konkrētiem uzvārdiem pa pozīcijām. Laika gaitā es šīs personas varu pārkārtot, bet, līdzko kāds no šiem cilvēkiem man atkal nodarīs pāri, viņš no jauna nokļūs saraksta augšgalā. Tajā pašā laikā atzīstos, ka nekādus atriebības plānus nekaļu. Melnā grāmatiņa drīzāk ir manu sāpju pieraksts, tāpēc skaidrs, ka tur minētie cilvēki nekad netiks ielaisti manās mājās un es ar viņiem pie viena virtuves galda nesēdēšu. Mani ļoti kaitina un aizvaino apzināts netaisnīgums, tieši tādēļ savulaik izvēlējos studēt jurisprudenci. Esmu uzaugusi ģimenē, kur valdīja atklātības un taisnīguma gars, tāpēc arī mums, bērniem, drīkstēja būt viedoklis, ja rīkojāmies atklāti un godīgi. Diemžēl mūsdienu pasaulē uz katra soļa nākas saskarties ar negodīgumu, un man tas nav aptverams, uzreiz gribas glābt no netaisnībām cietušos.

Pati nespēju izlikties sava labuma dēļ, pieglaimoties, kas teātrī būtu ļoti vēlams. Vienmēr runāju to, ko domāju, un tā manai karjerai nav pati vēlamākā īpašība. Reizēm pasaku, kā jūtos, arī tad, kad neviens man to nejautā. Sava paštaisnuma dēļ esmu profesijā cietusi.»

Aktrisei melna ir ne tikai viņas virtuālā sāpju piezīmju grāmatiņa, bet arī ikdienas tērpi ar Vēža sievietēm iemīļoto zīdu un mežģīnēm. «Kultūras akadēmijā aktiermeistarības pasniedzēji aizliedza nēsāt krāsainas drēbes, lai mēs izceltos nevis ar tērpiem, bet to, ko darām. Vilkt drīkstēja tikai un vienīgi melnus apģērba gabalus. Zinot, ka studiju laiks paņem teju visas 24 stundas diennaktī, bija bezjēdzīgi iegādāties kaut ko krāsainu. Man šis koncepts iepatikās, tādēļ pie tā pieturos. Cilvēkam vajadzētu izcelties nevis ar fasādi, bet saturu, domām un iekšējās pasaules starojumu Šķiet, melnā krāsa no ikviena paģēr būt stiprai personībai. Man pat mājās kamīns ir melns, un to kurinu arī vasarā, jo uguns raisa harmoniju.»

Bailes no nezināmā

Intuīcija ir viens no Dārtas instrumentiem, kuru viņa bezaizspriedumaini izmanto. «Daudzi ekstrasensi nākuši klāt un apgalvojuši, ka man jānodarbojas ar ezoteriku, jo tādējādi es varētu palīdzēt citiem. Pati tik spējīga gan nejūtos, bet savās priekšnojautās ieklausos, jo tās vienmēr piepildās, pat līdz tādam šķietamam sīkumam kā telefona zvans - tas atskan, tiklīdz par to esmu nodomājusi. Neticami! Varbūt tā ir tikai sagadīšanās, tāpēc ļoti negribētos ar šīm netveramām lietām spekulēt un piedēvēt sev kādas īpašas spējas. Man šāds ordenis nav vajadzīgs. Neesmu droša un nevaru neko apgalvot, kamēr uz rokas nav neapgāžami pierādījumi. Te manī ieslēdzas jurista domāšana. Tukši plātīties nav manā garā.»

Dārta gribētu būt kanāls, caur kuru darbojas augstāki spēki, jo tad viņa spētu pasargāt citus no nelaimēm. «Ja cilvēks sevī atklāj pārdabiskas spējas, viņam tās noteikti jāizmanto, bet darbošanās šajā virzienā uzliek lielu atbildību. Iespējams, tieši tādēļ izvairos par šādām tēmām skaļi spriedelēt. Man ir bail no nezināmā. Starp citu, esmu par šīm lietām runājusi ar savu tēvu, kurš ir ķirurgs un strādā pēc līdzīgiem noteikumiem, intuitīvi pieņemot pareizos lēmumus operācijas gaitā, kad nav laika apdomāties, lai glābtu pacientu.»

Aktiera profesija ir disponēta attīstīt cilvēkā kanālus un manipulēt ar enerģijām. Tas notiek neapzinātā līmenī, uz skatuves pareizai domai, jušanai un enerģijai saslēdzoties. Intuīcijai aktiera darbā ir milzīga nozīme, ko nevar sacīt par privāto dzīvi - tur šīs spējas bieži vien ir traucējošas…

Jūtīgā cīnītāja

No visām zodiakam zīmēm Vēzim esot vislielākais maiguma potenciāls. Ko par to domā Dārta? «Tas ir interesants manas personības aspekts, ko, iespējams, pati no sevis slēpju. Jāatzīstas, ka patiešām esmu pārspīlēti jūtīga un ievainojama, bet vienlaikus varu būt ļoti skarba, no visas sirds pārskaisties un, tā sakot, spļaut ugunis. Man ir karsts Pūķa temperaments, vēlme dominēt situācijās, noteikt lietas, atrasties avangardā un uzvarēt. Nemaz neriskēju iesaistīties pasākumā, ja nepastāv izredzes tajā vinnēt. Patiesībā uzvaras gars manī ir nenormāli sakāpināts un var kļūt arī neadekvāts - lēkšu cauri uguns riņķim un neskatīšos, vai kažoks aizdegsies. Mērķis jāsasniedz par katru cenu!»

Paradoksāla personība

Aktrise ir spējīga uz pašuzupurēšanos ar dramatisku vērienu, bet pārējiem jāredz, ka viņa šādu rīcības aktu veikusi un tādēļ cietusi. «Varu upurēties tikai tad, ja tas top zināms pēc iespējas vairākiem cilvēkiem. Viena pati klusībā upurus nenesu. Šim jautājumam gan ir otra puse, proti, savas ģimenes un suņu labā varu izdarīt visu, kas vajadzīgs, taču to vispār neuzskatu par pašuzupurēšanos. Ja runājam bez koķetērijas, ikdienā tiešām ārkārtīgi maz domāju par sevi un bieži pat nespēju noformulēt, ko vēlos vai kā man pašai būtu labāk, toties daudz uzmanības pievēršu tam, lai cilvēkiem man līdzās viss būtu kārtībā un es ar savu Vēža melanholisko dabu viņiem netraucētu vai nesagādātu diskomfortu. Reizēm piefiksēju, ka nespēju iztaisnot muguru, ieslēgt veselīgu egoismu, bet, labu mērķu vadīta, nodaru pati sev pāri.»

Dārtai ik pa laikam vajag izkratīt sirdi kādam tuvam cilvēkam, jo viņa bieži jūtas nesaprasta. «Ja šis otrs tad vēl māj ar galvu par zīmi, ka esmu saprasta, iestājas katarse.»

Aktrisei ļoti svarīgi būt īpašai, atšķirties no pārējiem. Tā vienlaikus ir viņas laime un posts. «Tik ļoti gribas būt citādai, taču arī saprastai. Tā ir pretruna, kas sagādā ciešanas.» Reizēm Dārtai šķiet, ka viņa jūt skaudību pret viengabalainiem un vienkāršiem cilvēkiem. Viņai arī gribētos tādu parastu un normālu dzīvi, taču aktrise saprot, ka viņas gadījumā garlaicība sāktu smacēt nost. «Es meklēju īpašo it visā - gaumē, tēlā, sevis pasniegšanas veidā un uzskatos. Piemēram, visiem tagad ir svarīgi socializēties un komunicēt, bet - ne man. Iešu mājās, kamēr pārējie piedalās pasākumā, un jutīšos nesaprasta. Lūk, sezonas beigās izbalināju matus, lai būtu pavisam citādi, negaidīti. Aiz pienākuma apziņas pret lomām nedarīju to agrāk.» Izņemot ekstrēmo matu krāsas maiņu, Dārta ikdienā neko ap sevi speciāli neveido, taču kārtējo reizi attopas paradoksālā situācijā. Tāds dzīvesstils gluži vai saplūdis ar viņas būtību. Ja visi viņu saprastu, aktrise nejustos īpaša.

Bez diētas neiztikt

Kaut kur internetā izlasīju šādu apgalvojumu: «Vēži mīl labi paēst, kaut arī nav resni pēc uzbūves. Drīzāk viņi ir nedaudz nīkulīgi savā izskatā, slaiki un vienmēr it kā norūpējušies.» Aktrise uz to atbild: «Laikam es tieši tā arī izskatos…» Un tomēr nav tik vienkārši, jo nepārejošu slaikumu daba Dārtai nenodrošina, par to viņai nākas rūpēties pašai. «Ārprāts, kā man patīk garšīgi paēst! Varētu baudīt ēdienu bez apstājas, ja nebūtu sevi jātur labā formā. Lēnās vielmaiņas dēļ esmu spiesta sevi ierobežot. Sveros katru dienu. Ievēroju 16 stundu gavēni, kas parasti ilgst no sešiem vakarā līdz desmitiem rītā. Sākumā šis režīms mani nomāca, jo domāju par savu labāko draugu - ēdienu, taču ar laiku pieradu. Turklāt šāda 16 stundu atturēšanās ļauj dienā ēst visu, ko vien vēlos, tostarp daudz dažādu saldumu, šokolādi un kūkas. Atklāti sakot, sapņoju par lomu, kurā man vajadzētu pieņemties svarā.»

Dzīvošanas prieks

Dārtai ļoti patīk senas lietas ar savu vēsturi un garšu. «Ļoti ilgi Rīgā meklēju vietu, kur dzīvot - lai tā būtu vecā mājā ar bieziem mūriem, augstiem griestiem, koka logiem un grīdām. Nedod, Dievs, dzīvot jaunajā projektā! Arī interjerā jābūt vismaz dažām senatnīgām lietām, un man tāda, piemēram, ir sveču dzēšamais. Lai kā arī būtu, manā dzīvoklī jābūt maz priekšmetiem un daudz brīvai vietai pašai sev. Runājot par lietām ar vēsturi, varu atklāt, ka esmu saglabājusi kleitas no savām pirmajām lomām.»

Vēzis dzīvo ūdenī, un cilvēkiem, kuri dzimuši šajā zīmē, ar ūdeni ir īpašas, gluži mistiskas attiecības. Dārta nav izņēmums. «Gandrīz katru dienu braucu uz jūru, tā mani vilina, līdzīgi kā pasaules okeāns. Sastāvējušās ūdenstilpes un dīķi mani nepatīk. Spēku jūtu tikai no lielajiem ūdeņiem, dzidriem un vareniem. Ļoti gribētu pie tādiem dzīvot. Ūdens spēks mani uzlādē, dāvā mieru un brīvību, es jūtu milzīgu cieņu pret šo stihiju. Jūras krastā viss nebūtiskais no manis nobirst, tur viss kļūst labi tā, kā ir.»

Dārtas Danevičas dzīves fakti

Dzimusi 1988. gada 8. jūlijā Jēkabpilī.

Mācījusies Jēkabpils Valsts ģimnāzijā, Jēkabpils A. Žilinska mūzikas skolā, Latvijas Kultūras akadēmijas Teātra un audiovizuālās mākslas fakultātē.

Dailes teātra aktrise kopš 2012. gada.

Spēlējusi televīzijas seriālos «UgunsGrēks», «Ēnu spēles» un «Svešā seja».

*

ASTROLOĢISKAIS CV

Saule - Vēzī

Mēness - Vērsī

Merkurs - Dvīņos

Venera - Dvīņos

Aktrise Dārta Daneviča ir daudzkrāsaina personība. Viņas piedzimšanas brīdī Saule atradusies Vēža zodiaka zīmē. Un kaut arī visu cilvēci divpadsmit daļās mēs sadalīt nevaram, zināma ietekme šai Saules zīmei ir. Vēži parasti ir apveltīti ar iekšējo inteliģenci, saskarsmē tīkami, prot uzklausīt citus, sev izvirza augstas prasības. Aktrises horoskopā ir norādes, ka viņai svarīgas saknes, dzimta un vieta, no kurienes viņa nākusi. Iespējams, kādā dzīves brīdī viņai jāuzņemas atbildība par dzimtas lietām - jāparūpējas par vecāko paaudzi vai dzimtas īpašumu, jāpalīdz nokārtot lietišķi jautājumi. Tā ir viena no misijām. Domāju, aktrisē ir arī izteikta šejienes piederības izjūta.

Mēness, kas astroloģijā «atbild» par emocijām un iekšējo pasauli, aktrises astrokartē atrodas Vērša zīmē - līdz ar to cilvēkam svarīga stabilitāte jebkurā dzīves jomā. Ja kaut kas nav kārtībā ar darbu vai finansēm, tas var radīt lielu stresu. Taču no stresa Dārtai jāsargās, tas var parādīties arī tad, ja uz pleciem sagulst daudz pienākumu, ir daudz darbu un rodas pārslodze. Ieteicama relaksācija dabā vai vienkārši nekā nedarīšana saulrietā pie jūras. Labā savu cilvēku kompānijā ar labu vīnu un augļiem. Tādi brīži atjauno mieru, spēkus, enerģiju.

Mākslinieces horoskopā ir arī diezgan spēcīga Dvīņu zodiaka zīmes ietekme. Tajā atrodas prāta planēta Merkurs un sievišķības planēta Venera.

Aktrisei ir augsts prāta potenciāls un dzīvē iespējama interese par dažādām tēmām, vēlme iemācīties ko jaunu, iepazīt nezināmo. No vienas puses, Vēzītis ir piesardzīgs, bet Dvīņu zīme modina uz piedzīvojumiem. Vajag, lai ir interesanti, lai apkārt ir cilvēki, intelektuālas sarunas, komunikācija. Tas attiecas arī uz sirdslietām - aktrisei neder cilvēks, kas vakaros sēž mājās pie televizora un neko vairāk negrib. Daudz labāk attiecības veidojas tad, ja kopā ir interesanti, ir par ko parunāt, kaut ko kopā pasākt. Tajā pašā laikā arī svarīgi, lai otra pusīte spēj radīt stabilitātes izjūtu.

Dārtas Danevičas astrokartē ir norādes uz labu izpratni par cilvēkiem un situācijām - domājams, aktrise diezgan ātri spēj noteikt, «par ko stāsts». Reizēm var «uzšvirkstēt», bet tad pašai žēl.

Viņai dots liels personības attīstības potenciāls un daudz ar sevi jāstrādā. Ar laiku aktrise var kļūt par ļoti viedu un dzīvesgudru cilvēku, kas spēj sniegt ļoti vērtīgus padomus un palīdzēt citiem.

Sertificētas astroloģes Gunas Kārkliņas interpretācija