Rīgas starptautiskā autoosta šogad cer uz apkalpoto pasažieru skaita pieaugumu

© Mārtiņš Zilgalvis, f64

Rīgas starptautiskā autoosta (RSA) šogad cer apkalpot vairāk pasažieru nekā 2010.gadā, pastāstīja RSA Loģistikas daļas vadītāja Elita Lukjanoviča.

Viņa atzina, ka apkalpoto pasažieru skaits šogad lielā mērā būs atkarīgs no valsts politikas pasažieru pārvadājumu organizēšanā, tostarp no tā, vai tiks samazināts autobusu reisu skaits. "Apkalpoto pasažieru skaits ir atkarīgs no pieejamajiem finanšu resursiem un līdz ar to izmaiņām reisu skaitā. Ceram, ka pasažieru skaits šogad pieaugs," viņa teica.

Lukjanoviča norādīja, ka, samazinot autobusu reisu skaitu, apkalpoto pasažieru skaits, visticamāk, nepieaugs, jo jau pašlaik daudzi autobusi ir pilnībā piepildīti. "Autobusi nav no gumijas, tie var uzņemt tik pasažieru, cik var," sacīja RSA pārstāve.

2010.gadā RSA apkalpoja par 1% vairāk pasažieru nekā 2009.gadā, savukārt apkalpoto reisu skaits Rīgas autoostā pērn sarucis par 6,5%. Pēc aģentūras BNS aprēķiniem, RSA 2010.gadā apkalpoja 2,65 miljonus pasažieru un 168,3 tūkstošus autobusu reisu.

Pēc "Lursoft" datiem, RSA 2009.gadā strādāja ar 2,015 miljonu latu auditēto neto apgrozījumu, kas ir par 19,6% vairāk nekā 2008.gadā, un guva 405 tūkstošu latu peļņu, kas ir par 2,5 reizēm vairāk nekā gadu iepriekš.

Svarīgākais