Piektdiena, 3.maijs

redeem Gints, Uvis

arrow_right_alt Sports

"Dienas mediji" iegādājas zīmolu "Sporta Avīze"

© Publicitātes foto

SIA "Dienas mediji" ir iegādājusies zīmolu "Sporta Avīze" no SIA "Mediju Nams" un pārņems tā izdošanu no nākamā gada 1. janvāra, bet līdz gada beigām žurnāla izplatīšanu turpinās līdzšinējais izdevējs sadarbībā ar "Dienas medijiem".

"Žurnāls "Sporta Avīze" ir lielākais un ietekmīgākais sporta izdevums Latvijā. Saskatām iespēju to attīstīt un pilnveidot, papildinot mūsu produktu portfeli līdztekus lielākajam kultūras izdevumam Latvijā "KDi", lasītākajam dienas laikrakstam "Diena", kā arī lielākajam iknedēļas sociālpolitiskās tematikas žurnālam "Sestdiena"," saka SIA "Izdevniecība Dienas mediji" valdes loceklis Edgars Kots.

"Mēs esam izvērtējuši savu nākotnes darbības stratēģiju un izlēmuši fokusēties uz politikas, sociālo jautājumu, ekonomikas, dzīvesveida un izklaides satura veidošanu. Šis ir saimniecisks lēmums un esam priecīgi, ka Latvijas sporta kopienas vadošais medijs un Sporta Avīzes zīmols turpinās savu attīstību profesionālās rokās," saka Nauris Kāpostiņš, SIA "Mediju Nams" valdes priekšsēdētājs.