Koncertfilmas (un arī grāmatas) šobrīd ir modē – šonedēļ savējo mūzikas un video cienītājiem atrādīja latvju repa pamatlicējs Ozols. Viņa koncertfilmas “No rajona līdz arēnai” pirmizrāde notika līdz ūkai skatītājiem pieblīvētā zālē kinoteātrī “Forum Cinemas”. Pirmizrādei būs turpinājums – Ozola gaitas uz lielajiem ekrāniem varēs vērot arī reģionos.
Pēdējā laikā lielkoncerti tiek anonsēti aizvien savlaicīgāk: lūk, jau šonedēļ izplatīta informācija, ka 2025. gada 4. aprīlī “Palladium” koncertzālē savas pirmās Eiropas turnejas ietvaros uzstāsies itāļu poproka sensācija “The Kolors”!
Rudenī jauniestudējumā atdzims Jāņa Lūsēna un Māras Zālītes pēc Hansa Kristiāna Anderesena darba motīviem radītais mūzikls “Neglītais pīlēns” - režisore Rēzija Kalniņa to veido jaunā interpretācijā ar nosaukumu “Galms [pa]galmā”.
“Šis bijis grūts laiks Baltijas jūras reģionam, bet ir cerības, ka pakāpeniski atkal atgriezīsimies pie augšupejošas tendences, kā tas bija pirms pandēmijas un Krievijas sāktā kara sākuma Ukrainā”, situāciju nozarē komentē Jens Chr. Skrede, Cruise Europe izpilddirektors, vēsta Rīgas brīvostas pārvalde.
Dziedātāja un dziesmu autore Baiba Ozoliņa uzņēmusi videoklipu dziesmai “Kāpēc mēs darām tā”, kas iekļauta viņas nesen izdotajā debijas albumā “Liku bēdu zem”.
Ikvienai dāmai mēdz pienākt brīdis, kad gribas pateikt “man nav, ko vilkt mugurā!” Par šo tēmu "Kad viņas satiekas" studijā diskutē stiliste Karīna Tonne. Kā atsvaidzināt vizuālo tēlu?
Ar jaunu dziesmu “Mama džaga mama raga!” klajā nākuši Kristaps Strūbergs jeb strübergs un Horens Stalbe, “kuri līdz ar šo dziesmu vēlas vairot mieru un mīlestību ikvienā cilvēkā atsevišķi un visos kopumā”. Singlam tapis arī video.
Ruckas muižas vēsture ir sena un gara – pirmo reizi tā vēstures dokumentos minēta 1577. gadā, kā daļa no Cēsu birģermeistara Sebastiana Detmera (citos avotos arī Ditmers un Detmans) īpašumā esošās zemes un tobrīd vēl nenes Ruckas vārdu. Savu nosaukumu tā ieguva tā sauktajos poļu laikos, kad 1584.gadā muiža nonāca poļa Rucka īpašumā un tieši viņa uzvārds, neskatoties uz daudzu īpašnieku maiņu un mēģinājumiem pārsaukt muižu savā vārdā, ir iesakņojies un palicis nemainīgs.
Reperis Wiesulis (īstajā vārdā Bruno Jānis Skrastiņš) uz latvju mūzikas skatuves uzradās kā īsts viesulis – viņa un bītmeikera sangvn (īstajā vārdā Jurģis Gundars) debijas albums “Fianchetto” (2022) praktiski visus šos gadus sabija straumētāko ierakstu topos un izpelnījās pozitīvus vārdus no hiphopa aprindu varenajiem, kā arī sagādāja šim puisim iespēju uzstāties “Positivus Festival” un citos pasākumos. Nu jau mēnesi interneta vietnēs pieejams Wiesuļa un sangvn otrais studijas albums, kura panākumi ir vēl iespaidīgāki – jau savā pirmajā klajā nākšanas nedēļā sešas (!) dziesmas no tā ielauzās pašmāju singlu straumētāko singlu Top 10, bet “Klāt” bija pat otrā, starp “Olām” un “Singapūras Satīnu”.
Dziedātāja Ei Fe (īstajā vārdā Anita Intaite) un smagmūzikas grupas “Harta” līderis Kalle (Kārlis Kalvišs) ir apvienojuši spēkus, lai radītu savu pirmo kopdarbu – singlu “Apstādini”.
Ja šāda ziņa tiktu padzirdēta šī gadsimta otrajā desmitgadē, tā šķistu absolūti neticama, taču milzu ievērību tā pelnījusi arī šajos laikos – 3. oktobrī “Arēnā Rīga” uzstāsies viena no 21. gadsimta nozīmīgākajām rokgrupām “Thirty Seconds to Mars”!
23. aprīlī ekskluzīvi uz Baltijā lielākā ekrāna, kinoteātrī “Forum Cinemas” Rīgā, plkst. 19:00 notiks Latvijas hiphopa pamatlicēja Ozola koncertfilmas “No Rajona līdz Arēnai” pirmizrāde. Dienu pirms zīmīgā notikuma mūziķa karjerā, Ozols viesojās mūsu TV studijā uz personisku sarunu ar Krišu Kāpostiņu.
Vairāki simti Īrijas mākslinieku pirmdien aicināja šīs valsts pārstāvi Eirovīzijas dziesmu konkursā būt "vēstures pareizajā pusē" un boikotēt šo konkursu tāpēc, ka tajā piedalās Izraēla.
Pēdējā laikā savās aktivitātēs pierimusī pašmāju grupa “Carnival Youth” 18. oktobrī atgriezīsies ar koncertu koncertzālē “Palladium”, lai svinētu sava debijas albuma “No Clouds Allowed” desmit gadu jubileju.