Ceturtdiena, 2.maijs

redeem Sigmunds, Zigismunds, Zigmunds

arrow_right_alt Latvijā \ Reģionos

Ventspils Digitālais centrs piedāvā

© Publicitātes foto

Tālmācības platformas Moodle ieviešanu

Moodle ir tiešsaistes platforma, kas nodrošina efektīvu un iesaistošu tiešsaistes mācību procesu. Ventspils Digitālais centrs šo platformu izmanto mācību procesā jau vairākus gadus, tās funkcionalitātes, plašo iespēju un pielāgojamības dēļ. Uzkrātā pieredze dod iespēju Digitālajam centram šo pakalpojumu piedāvāt arī citām organizācijām.

Moodle platforma ir vērtīga ar to, ka tā ir pieejama dažādās valodās, tajā iespējams augšupielādēt dažāda veida dokumentus, platforma sniedz pieeju materiāliem, tajā ir integrējams kalendārs, tā sniedz vērtēšanas un saziņas iespējas, tai ir viegli lietojama saskarne, un tajā iespējams integrēt dažādus rīkus. Moodle platformas lietotājiem pieejams nepārtraukts atbalsts.

Digitālais centrs piedāvā organizācijām tiešsaistes platformas Moodle ieviešanu, izvietošanu uz sava servera (hosting) ar 40 GB krātuvi, kā arī dažāda veida apmācības, lai platformu būtu iespējams pilnvērtīgi lietot un integrēt mācību procesā gan organizācijas vadībai, gan platformas lietotājiem, gan administratoriem. Veidojot platformu organizācijas vajadzībām, Ventspils Digitālais centrs iepazīsies ar organizācijas procesiem un darbības specifiku, lai platformu pielāgotu individuālajām vajadzībām.

Pieteikties Moodle platformas ieviešanai un apmācību piedāvājumam, kā arī iegūt plašāku informāciju iespējams - www.digitalaiscentrs.lv/moodle.

Publicitātes foto

Radošas un izglītojošas tehnoloģiju darbnīcas

Ventspils Digitālais centrs aicina skolēnus iepazīt daudzveidīgo tehnoloģiju pasauli radošajās tehnoloģiju darbnīcās, kuru ietvaros iespējams gūt gan jaunas zināšanas, gan izpausties radoši. Tehnoloģiju darbnīcas iecienījuši bērni no visas Latvijas, un tajās iespējams piedalīties, ierodoties klātienē Ventspils Digitālajā centrā vai uzaicinot tehnoloģiju speciālistus ciemos pie sevis.

Ekskursija Ventspils Digitālajā centrā ilgst divas stundas, kuru laikā skolēni var piedalīties divās radošās darbnīcās. Cena vienam skolēnam - 4,00 EUR. Ja skolēnu grupa pārsniegs 15 bērnu skaitu, tad tā tiks sadalīta divās mazākās grupiņās. Savukārt, izvēloties darbnīcu Digitālā apdruka un dizaina priekšmeti, darbnīcu ilgums ir 90 minūtes, kuru laikā tiks izgatavoti dizaina priekšmeti. Cena vienam skolēnam 8,00 EUR.

Aicinot Ventspils Digitālo centru ciemos, iespējams vienoties gan par nodarbību saturu, gan ilgumu.

Nodarbību saturu Ventspils Digitālā centra pasniedzēji pielāgos attiecīgi skolēnu vecumam.

Pieteikšanās ekskursijām - https://ej.uz/vdcradosasdarbnicas vai zvanot 28632351, rakstot uz pulcini@ventspils.lv.

***

Ventspils digitālais centrs piedāvā šādas tehnoloģiju darbnīcas:

• Digitālās apdrukas un dizaina priekšmetu darbnīca (90 minūtes) - uzlīmju veidošana, bandanu, krūzīšu u.c. priekšmetu apdruka (pēc izvēles);

• Zīmēšana ar 3D pildspalvām - 3D modeļu veidošana;

• Digitālā foto un video darbnīca - dažādu video, foto efektu izmantošana un attēlu apstrāde programmā Adobe Photoshop u.c. programmās;

• Robotikas darbnīca - iespēja darboties ar Bee-Bot, Dash & Dot, LEGO WeDo, LEGO Mindstorms, Ozobot un Edison robotiem atbilstoši skolēnu vecumam;

• Datorgrafikas darbnīca - dažādu attēlu, animāciju vai aplikāciju veidošana;

• Digitālās mākslas darbnīca - dažādu digitālu māksla darbu izveide;

• 3D datorgrafikas darbnīca (no 5. klases) - darbošanās ar daudzveidīgām programmām, piemēram, TinkerCad, 3D modeļu izveidei;

• Elektrisko ķēžu un programmēšanas darbnīca - iespēja veidot kontrolierus ar MakeyMakey, veidot elektriskas ķēdes un programmēt, izmantojot LittleBits magnētiskos blokus;

• STEM darbnīca (2.-4. klasei): darbošanās ar tehnoloģijām (robotiem, planšetdatoriem, programmējamām ierīcēm u.c.) kādas STEM jomas satura apguvei, piemēram, dabas procesi, optika, arhitektūras un inženierzinātņu principi, fizikas likumsakarības u.tml.;

• Minecraft darbnīca (3.-6. klasei): atvērtās pasaules tipa spēles Minecraft: Education Edition mērķtiecīgs izmantojums, veidojot 3D modelēšanas starppriekšmetu saikni ar matemātikas, sociālo zinību, dabaszinību u.c. mācību priekšmetu tēmu apguvi, piemēram, Dzīve uz Marsa, pilsētvides/savas ģeogrāfiskās vides izveide, ģerboņa izveide, labirinti, latvju rakstu zīmes u.c.

_____________________________________________________

• APMAKSĀTA PUBLIKĀCIJA